تابلو مغازه ،قیمت تابلو مغازه در سال 1402، تابلو مغازه ارزان قیمت ، تابلو سازان

تابلو مغازه ،قیمت تابلو مغازه در سال 1402

folder_openتابلو مغازه, تابلوسازان
comment1 دیدگاه
تابلو مغازه چه مدل‌هایی دارد و کدام جنس و طرح برای مغازه من مناسب است؟

تابلو مغازه ،قیمت تابلو مغازه در سال 1402

تابلو مغازه چه مدل‌هایی دارد و کدام جنس و طرح برای مغازه من مناسب است؟ تابلو مغازه یکی از مهمترین بخش هایی است که باید برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود به آن توجه کنید. تابلو سردر مغازه یا فروشگاه، که بیشتر با چلنیوم ساخته می‌شوند،  یکی از اولین چیزهایی است که مخاطب درباره فروشگاه و برند شما می شناسد.

حالا اگر  تابلو مغازه زیبا و جذاب باشد، مشتری را برای ورود به مغازه و خرید ترغیب می کند، اما اگر تابلو سردر مغازه یا فروشگاه غیرجذاب باشد، مشتری خیلی راحت از روبروی آن عبور می کند و به سراغ دیگر رقیبان خواهد رفت، بنابراین دقت در انتخاب انواع تابلو مغازه بسیار مهم است و به صاحبان کسب و کارها توصیه می شود.

برای انتخاب تابلو مغازه مناسب فضا و کسب و کار خود احتمالا نیاز دارید درباره  قیمت تابلو مغازه ، نحوه طراحی تابلو مغازه و نصب و اجرای تابلو سردر مغازه اطلاعات بیشتری داشته باشید. در این مقاله به این موارد می‌پردازیم و نمونه های مختلف از انواع تابلو سردر مغازه جدید و مدرن را به شما ارائه می‌دهیم.

طراحی تابلو
طراحی تابلو

در ابتدا، تابلوهای مورد استفاده برای معرفی فروشگاه ها به صورت ساده طراحی و نصب می شد، اما با پیشرفت صنعت تابلوسازی، انواع مختلفی از تابلوهای تبلیغاتی به بازار آمدند و مورد استفاده قرار گرفتند.

تابلوهای تبلیغاتی و تابلوی سردر مغازه با طرح ها و مواد مختلفی ساخته می شوند که بسیار با یکدیگر فرق دارند. برای انتخاب بهترین تابلو مغازه، ابتدا باید با انواع تابلو مغازه ها و ویژگی های هرکدام از آنها آشنا شوید تا بتوانید از میان آنها، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. شما باید به سلیقه و بودجه خود نیز برای انتخاب تابلو سردر مغازه توجه کنید.

انواع تابلو سردر مغازه چه جنس‌هایی دارند؟

برای ساخت زمینه تابلو مغازه از مواد مختلفی از قبیل آلومینیوم، چوب ترمووود، پلاستیک فشرده، کامپوزیت، تیتانیوم، نئون پلاستیک، استیل و… استفاده می شود. بعضی از جنسها مقاومت خوبی دارند؛ اما بعضی دیگر از جنسها مقاومت کمتری از خود نشان می دهند. مثلا تابلوهای تیتانیومی و تابلوهای استیل بسیار مقاوم هستند و به راحتی خراب نمی شوند.

تابلوهای چوبی و ترموود مغازه

تابلو از جنس ترموود یا چوب ترموو برای تابلو مغازه بسیار پر استفاده است .

افراد زیادی هستند که به المان‌های مربوط به طبیعت علاقه نشان می‌دهند و همین خاطر از موادی مانند چوب برای سر در فروشگاه خود استفاده می‌کنند. همچنین  افرادی که به این مواد علاقه دارند ممکن است به عنوان مشتری به سمت مغا‌زه شما گرایش پیدا کنند. تابلوهایی از جنس چوب برای مناطقی که رطوبت هوا زیاد است مناسب نیست و در صورت استفاده باید از روکش‌های عایق رطوبت برای آن‌ها استفاده کرد.

tabloosazan
tabloosazan

 تابلو سردر مغازه از جنس استیل

این تابلوها یکی از باکیفیت‌ترین و ماندگارترین تابلوهایی که از قدیم تا کنون به عنوان سردر مغازه مورد استفاده قرار می‌گیرد.تابلوی استیل طرفداران زیادی دارد؛ ولی در اقلیم‌هایی که رطوبت زیاد است ممکن است در صورتی که استیل از کیفیت پایینی برخوردار باشد، مشکلاتی مانند زنگ‌زدگی و فرسودگی ایجاد شود. به طور کلی نسبت به سایر جنس‌های حساس مانند چوب، با این اقلیم‌ها سازگارتر است و می‌توان در رنگ‌های متنوع و با طرح‌های زیبایی آن را تولید کرد.

 تابلوی مغازه ارزان قیمت (فلکسی)

فلکسی فیس یا تابلوی فلکسی ، با ترکیب‌هایی از آهن شکل گرفته است که چهارچوب تابلو از این فلز است. چاپ فلکسی و نورپردازی مهتابی روی تابلو انجام می‌گیرد و طرح‌ها و رنگ های بسیار زیبا و متنوعی را می‌توان بر روی آن انجام داد. اگر به دنبال تابلو مغازه ارزان قیمت هستید، تابلوفلکسی یک گزینه عالی برای شماست.کیفیت رنگ‌های به کار رفته کیفیت چاپ و طرح‌های مختلف آن بسیار مهم است و باعث تغییر قیمت در آن‌ها می‌شود. امروزه تابلوهای فلکسی به علت داشتن کیفیت بالا، جلوه بصری خیره کننده و تنوع طرح و رنگی که دارند به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 تابلوی مغازه از جنس آلومینیوم یا چلنیوم

از رایج‌ترین انواع تابلو سردر فروشگاه، تابلو های چلنیوم است که جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین تابلوهای سردر مغازه محسوب می‌شود. اگر به دنبال  هستید، لازم است بدانید که پیاده سازی جدیدترین طراحی ها با ظواهر چشم نواز فقط بر روی این تابلو امکان پذیر است.

چلنیوم کاملا انعطاف‌پذیر است و می‌توان طرح‌های مختلفی را روی آن‌ استفاده کرد. تابلوهای چلنیوم قابلیت ساخت طرح‌ها و شکل‌های مختلفی دارند و به زیبایی در سردر مغازه قرار داده می‌شود و تاثیر زیادی هم در جذب مخاطب و در نتیجه افزایش مشتری دارند.

تابلو مغازه از جنس پلاستیک فشرده

یکی از خوش قیمت‌ترین تابلوهایی که بر روی سردر مغازه‌ها می‌بینید از جنس پلاستیک فشرده هستند و به تابلو های پلاستیکی  شهرت دارند. پلاستیک فشرده دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند و مقاومت بالایی نیز در برابر عوامل محیطی دارند. از این رو اکثر صاحبان فروشگاه‌ها از آن‌ها استقبال می‌کنند. البته علاوه بر تابلوهایی از این نوع، تابلو با حروف چینی پلاستیک بر روی سایر جنس های دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. طرح و حروف چینی بر روی تابلوی چلنیوم و … بسیار رایج است. به خصوص در فروشگاه‌هایی که احتمال تغییر نام یا اطلاعات موجود بر روی تابلو وجود دارد، با این روش هزینه‌ها را به مراتب برای تعویض تابلو کم می‌کنند.

انواع تابلو سردر مغازه از جنس کامپوزیت

یکی دیگر از انواع تابلوهایی که در سردر مغازه ها به چشم می‌خورد،تابلو کامپوزیت است . مقاومت بالای کامپوزیت، انعطاف‌پذیری و زیبایی آن باعث شده است تا به عنوان یکی از تابلوهای مناسب برای این ناحیه از فروشگاه به کار رود. ایجاد طرح های هندسی و نامنظم با کامپوزیت، زمینه را برای زیباتر کردن سردر مغازه‌ها فراهم کرده است. کامپوزیت برای هر اقلیمی مناسب است و زیبایی خود را تا مدت‌های طولانی حفظ می‌کند. همچنین می‌توان آن را در رنگ‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه کرد.

تابلو مغازه لاسوگاسی

تابلوهای لاسوگاسی یکی از بهترین راه های جذب مشتری در مناطق پر رقابت هستند. اگه صاحب آب میوه فروشی، بستنی فروشی، رستوران، فست فود و … هستید،تابلوی لاس وگاسی میتواند برای شما نقش معجزه را داشته باشد. این تابلوها به دلیل ظرافت بالا، هزینه ساخت بالاتری دارند، اما مصرف انرژی آنها بسیار بهینه بوده و خیال شما را تا سالها از داشتن یک تابلو درجه یک راحت میکند.

تابلو لایت باکس مغازه، فروشگاه و مرکز خرید

یکی دیگر از تابلوهایی که میتوانیم با آن نرخ تبدیل فروش در مغا‌زه یا فروشگاه خود را افزایش دهیم،‌ استفاده از تابلوی لایت باکس است. این تابلوها به دلایل زیر دارای متقاضی های زیادی هستند.

  • قیمت ساخت فوق العاده
  • وزن کم و امکان جا به جایی راحت
  • مصرف انرژی کم

همگی باعث شده که تابلو لایت باکس جز تابلوهای مغازه ارزان قیمت به حساب بیاید.

تابلوی چلنیوم- تابلوسازان
تابلوی چلنیوم- تابلوسازان

تابلو سردر فروشگاه ال ای دی

تابلوهای ال ای دی نیز جزو مدرن‌ترین تابلوهایی است که این روزها به شدت از آن‌ها استقبال شده است. جلب توجه و خیره‌کنندگی این تابلوها می‌تواند شرایط را برای مشتری‌یابی بیشتر فراهم کند. تابلوهای ال ای دی در دو نوع ثابت و متحرک تولید می‌شوند که هر کدام شرایط ویژه خود را دارند و برای فروشگاهی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تابلو ال ای دی ثابت برای مغازه و فروشگاه

تابلوهای ال ای دی ثابت، دارای نورپردازی با لامپ‌های ال ای دی هستند که نوری ثابت و مشخص دارند. این تابلوها معمولا با یک کلید خاموش یا روشن می‌شوند و ممکن است در طول شب نیز آن‌ها را روشن بگذارند. نوشته‌ها یا اطلاعات مشخص و دائم بر روی آن‌ها دیده می‌شود.

تابلو ال ای دی متحرک مغازه

مدل‌های جدیدتر و کاربردی تر تابلوهای ال ای دی نوع متحرک آن است. این تابلوها نیز رواج زیادی پیدا کرده‌اند. نوشته‌ها و اطلاعات مهمی که مورد نیاز مشتریان است بر روی این تابلوها نمایش داده می‌شوند. گاهی اوقات طرح‌ها و انیمیشن‌هایی نیز قابل اجرا بر روی تابلوهای led متحرک هستند. تابلوهای ال ای دی توسط دستگاه‌های هوشمند مانند کامپیوتر فروشگاه، دستگاه‌های موبایل کاربر و … تنظیم می‌شوند و می‌توان نمایش اطلاعات بر روی آن‌ها را خاموش، روشن، تنظیم و کنترل کرد. تابلوهای ال ای دی به سرعت جایگزین تعداد زیادی از تابلوهای قدیمی ‌سردر مغازه‌ها شدند. تقریبا تمامی فروشگاه‌های مدرن از تابلوهای led استفاده می‌کنند تا جذب مشتری خود را بیشتر کنند.

بهترین رنگ برای تابلو مغازه چیست؟

شما با استفاده از هر رنگ در سردر مغازه، میتونید احساس خاصی رو در مشتریان و مخاطبان خود ایجاد کنید. امروزه صنعت تابلوسازی به قدری پیشرفت کرده که محدودیتی در انتخاب رنگ برای تابلو نداشته باشید. در انتخاب بهترین رنگ برای تابلوی سردر مغازه ایجاد بیشترین تاثیر روی مخاطبان به مفهوم هر رنگ دقت کنید.

  • قرمز : نماد هیجان، اشتیاق و واکنشگری
  • زرد : نماد گرما، شادی و هوشیاری
  • سبز : آزادی، ثروتف سلامتی
  • آبی : اعتبار، اقتدار، آرامش
  • مشکی : نماد قدرت، ظرافت، رمز و راز
  • سفید : نماد وضوح، شفافیت، پاکی و صداقت
  • بنفش : نماد سلطنت، خلاقیت، الهام
  • نارنجی : نماد پویایی، ماجراجویی، اعتماد به نفس
  • خاکستری : نماد سودمندی، تعادل و بلوغ
  • صورتی : نماد زنانگی، عشق، زیبایی، لطافت

نکات تکمیلی در انتخاب رنگ مناسب برای تابلوی مغازه

قبل از هر چیزی باید جامعه هدف و مشتریان خودتون رو بشناسید و بدونید کدوم قشر از جامعه با شما سر و کار دارن. غیر از این، باید متناسب با کالاهایی که می‌فروشید طرح و رنگ تابلو رو در نظر بگیرید. با این کار شما می‌تونید مناسب‌ترین طرح و رنگ رو برای تابلو مغازه انتخاب کنید.

مثلا اگر محصولات مغازه‌ی شما مخصوص بانوان هست، بهتره از رنگ‌های سفید، صورتی، بنفش، طلایی، نقره‌ای و ترکیبات خاص این رنگ‌ها استفاده کنید که متناسب با روحیات خانم‌ها باشه و نظرشون به مغازه‌ی شما جلب بشه.

یا مثلا اگر شما پاستیل و آبنبات می‌فروشید، بهتره به جای استفاده از رنگ‌های مشکی و طوسی، از رنگ‌های شاد و چشمگیری مثل قرمز، نارنجی، زرد، سبز و … یا ترکیبات رنگین‌کمانی استفاده کنید چون هم کار شما در زمینه‌ی شاد و پر رنگ و لعابی هست، هم جامعه هدف‌تون در اغلب مواقع کودکان و نوجوانان هستن.

نکات مهم در طراحی تابلو مغازه

تابلوی چلنیوم3- تابلوسازان
تابلوی چلنیوم3- تابلوسازان

نکات مهم در طراحی تابلو مغازه تابلو مغازه، یکی از اولین مواردی است که در زمان شروع و راه اندازی یک مغازه یا فروشگاه به صورت فیزیکی، مورد نیاز است.این تابلو به عنوان نمادی برای معرفی یک کسب و کار و همچنین جهت راهنمایی و جلب توجه مخاطبین مورد استفاده قرار می گیرد. برای آشنایی بیشتر شما خواننده گرامی، در ادامه به تعدادی از کاربردهای مختلف تابلو مغازه اشاره شده است.

  • معمولاً هنگامی که برای اولین بار قصد مراجعه به یک مغازه و فروشگاه را داشته باشید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند،تابلو مغازه مورد نظر است.
  • زمانی که به دنبال آدرس مغازه خاصی در بازار و یا پاساژ هستید، وجود تابلو مغازه به شما در پیدا کردن محل مورد نظر کمک زیادی می کند.
  • استفاده از تابلو مغازه مدرن و شیک یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی برای مغازه هایی است که در یک بازار مشغول فعالیت هستند. به عبارت دیگر، زمانی که اطلاعات زیادی برای انتخاب یک مغازه در اختیار ندارید،زیبایی و جذابیت تابلو یک مغازهمی تواند در تصمیم گیری شما برای مراجعه به آن مغازه موثر باشد.

در حال حاضر همه کسب و کارها برای افزایش مشتریان و فروش بیشتر، به طور مداوم با یکدیگر رقابت دارند. رقابت شدید در دنیای تجارت باعث شده تا صاحبین کسب و کار، از هر فرصتی برای ایجاد تمایز با مغازه های هم صنف خود استفاده کنند. تابلو مغازه یکی از ابزارهای مهمی است که می تواند در زمینه تبلیغات محیطی نقش موثری داشته باشد.

در صنعت تابلوسازی تنوع زیادی برای سفارش و ساخت تابلو مغازه وجود دارد. وقتی می خواهید تابلو مناسبی سفارش دهید با گزینه هایی شامل تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو استیل و … مواجه می شوید.

برای انتخاب تابلو مغازه مناسب باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. برخی از این نکات کلی هستند. مثلاً  میزان بودجه و هزینه ای که شما برای این کار در نظر گرفته اید. همچنین نوع تابلو که می تواند شامل تابلو چلنیوم، کامپوزیت، پلاستیک، استیل، نئون و … باشد. اما عوامل دیگری هم وجود دارند که صرفاً به جنبه طراحی تابلو مغازه مرتبط هستند. در ادامه مطلب به بررسی این موارد می پردازیم.

استفاده از حروف برجسته و سه بعدی در طراحی تابلو

استفاده از حروف برجسته در صنعت تابلو سازی چند سالی است که به شدت رواج پیدا کرده است. این کار مزیت های فراوانی دارد. اول اینکه باعث می شود تا تابلو مغازه،زاویه دید گسترده تری داشته و از جهات مختلف قابل مشاهده باشد.مزیت دوم این است که قابلیت ترکیب رنگهای مختلف در تابلو،با استفاده از حروف برجسته افزایش می یابد. نکته سوم اینکه نورپردازی در حروف سه بعدی به راحتی امکان پذیر است و جلوه بسیار زیبایی ایجاد می کند.

استفاده از فونت مناسب در طراحی تابلو مغازه

یکی از مسائلی که توجه به آن در ساخت تابلو مغازه اهمیت دارد استفاده از فونت مناسب است. تنوع بسیار زیاد فونت های موجود، گاهی باعث استفاده نامناسب و بی توجهی به تاثیرگذاری این عامل مهم در صنعت تابلوسازی می شود.

در خصوص انتخاب فونت باید به تناسب آن با کسب و کارتان دقت داشته باشید. هر فونتی مناسب هر کسب و کاری نیست. مثلاً فونت کودکانه مناسب مغازه تعمیرات لوازم خانگی نیست. یا مثلاً فونت دیجیتالی مناسب یک رستوران نیست. استفاده از فونت مناسب برای تهیه تابلو مغازه اثرگذاری آن را افزایش می دهد. نکته مهمی دیگری که در این زمینه باید مورد توجه قرار دارد خوانا بودن اطلاعات مندرج در تابلو است. در برخی از تابلوها، اطلاعات مختلفی از جمله شماره تماس هم نوشته می شود ولی نوع و اندازه فونتها و شیوه نوشتن به گونه ای است برای افراد به خوبی قابل خواندن نیست.در مورد انتخاب فونت مناسب باید به اندازه فونت هم دقت زیادی نمود. سایز فونتهای به کار رفته در ساخت تابلو باید به اندازه ای بزرگ باشد که توسط عابرین، از فاصله مناسب به راحتی دیده شود. توجه به این موارد در طراحی تابلو مغازهباعث افزایش اثربخشی تابلو می شود.

استفاده از تصاویر در طراحی تابلو مغازه

یکی دیگر از نکات مهم در ساخت تابلو مغازه که با پیشرفت صنعت تابلوسازیاهمیت بیشتری پیدا کرده، استفاده از تصاویر مختلف در طراحی تابلو است. اثرگذاری و ماندگاری یک تصویر در ذهن مخاطبین بسیار بیشتر از کلمات است. معمولاً تابلوهایی که همراه با تصاویر مرتبط با فعالیت یک شغل باشند، بسیار بیشتر جلب توجه می کنند. مزیت استفاده از عناصر و تصاویر مرتبط این است که افراد با دیدن تصویر به راحتی با آن ارتباط برقرار می کنند.خوشبختانه انواع مختلف تابلو چلنیوم، استیل و کامپوزیت از متریالی ساخته شده اند که امکان طراحی و استفاده از شکلها و تصاویر مختلف بر روی آنها به راحتی امکان پذیر است.

 استفاده از نورپردازی در طراحی تابلو

استفاده از نورپردازیتابلو مغازه به دو شکل صورت می گیرد. گاهی نورپردازی در حروف ایجاد می شود و در مواردی همنورپردازی در زمینه تابلو به کار می رود. در برخی از تابلوها مانند تابلو چلنیوم، امکان نورپردازی در حروف وجود دارد. اما در تابلوهایی از جنس استیل، نورپردازی توسط لامپهای هالوژن صورت می گیرد. همچنین تابلوهای نئونی، پیکسلی و LED  هم از جمله تابلوهایی هستند که کاملاً بر پایه استفاده از نور،طراحی  و ساخته شده اند.

 استفاده از ترکیب رنگ در ساخت تابلو مغازه

استفاده مناسب از رنگ، یکی از موارد بسیار مهم در صنعت تابلو سازی است. همانطور که می دانید هر رنگی تاثیر احساسی خاصی بر افراد دارد. مثلاً رنگ سبز نماد طبیعت است و رنگ قرمز نمادی از هیجان. توجه به اثرگذاری احساسی رنگهای مختلف در طراحی تابلو می تواند در جلب توجه مخاطبین شما تاثیر زیادی داشته باشد. در طراحی و ساخت تابلو مغازه باید به کنتراست رنگها و استفاده از رنگ زمینه مناسب هم توجه داشت.با بهره گیری از هنر متخصصان گرافیک در صنعت تابلوسازی، می توانید از هنر ترکیب رنگ در طراحی تابلوی مورد نظر خود استفاده نمایید.

انواع تابلوی مغازه از نظر قیمت:

قیمت تابلوها به جنس مواد به کار رفته و همچنین میزان انرژی که برای درست شدن آن تابلو توسط تابلوساز صرف شده بستگی داره.

  • تابلوهای ارزان قیمت
  • تابلوهای متوسط
  • تابلوهای گران قیمت

هرچقدر تابلو از مواد با کیفیت تری ساخته شده باشه به طبع قیمت آن گرونتر خواهد بود ولی باید این نکته رو توجه کنید که اگه قصد این رو دارید که برای مدت طولانی از یک تابلو استفاده کنید حتما باید از جنس با کیفیت استفاده کنید چرا که تابلوها در معرض تابش شدید آفتاب هستند و همچنین سرما و گرمای بیش از حد هم عمر اونارو کوتاه تر میکنه پس یک تابلوی با کیفیت تهیه کنید تا عمر طولانی تری داشته باشد.

تابلو سردر مغازه و فروشگاه
تابلو سردر مغازه و فروشگاه

قیمت تابلو مغازه چقدر است؟

قیمت تابلو مغازه بر اساس جنس و انرژی و زمان صرف شده برای ساخت حروف برجسته مشخص می شود.

تابلوهایی که نمای فلکسی دارند یا تابلوهای بنری از ارزان قیمت ترین تابلوها هستند. تابلوهای کامپوزیت ، تابلوی پلاستیکی و انواع تابلوهای چلنیوم از جمله تابلوهایی هستند که قیمت متوسطی دارند.

نمای شب تابلو استیل پلکسی که به صورت نور مخفی دیده می‌شود

اما تابلوهایی مانند تابلو با نمای چوب ترمووود، تابلو ال ای دی فول کالر، تابلوی لاس وگاسی، تابلوی تیتانیومی، تابلوی استیلی، تابلو وکیوم و تابلو با حروف رنگی از جمله تابلوهای گران قیمت به شمار می روند.

مغازه ها و فروشگاه های خاص معمولا اقدام به تهیه تابلوهای گران قیمت مانند تابلوی لاس وگاسی یا تابلوی ترمووود می کنند. فروشگاه های معمولی، بهتر است از تابلویی استفاده کنند که قیمت آن منطقی است.

تابلو مغازه کافه ریوان که به زیبایی طراحی شده است.

انواع تابلوهای چلنیوم و تابلوهای فلکسی جزو تابلوهای پرطرفدار برای اکثر مغازه ها و فروشگاه ها است.

چه تابلویی مشتری بیشتری دارد؟

برای انتخاب تابلو سردر مغازه باید به سلیقه مخاطبان و مشتریان آن کسب و کار توجه شود. اگر مشتریان فروشگاه شما، افرادی منطقی با سن بالا هستند، بهتر است از تابلوهای ساده مانند تابلو چلنیوم ساده یا تابلو با نمای ترمو‌وود استفاده شود.

انواع تابلو مغازه از نظر کاربرد با یکدیگر فرق دارند، به علاوه قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. تابلو چلنیوم ساده، هم از نظر قیمت و هم از نظر زیبایی ظاهری در حد متوسط است و برای سازمان های دولتی ویا فروشگاه های زنجیره ای گزینه خوبی خواهد بود.

اگر به تابلوی کافه ها و رستورانها دقت کرده باشید، خواهید دید که آنها به صورتی ساخته شده اند که مهیج و جوان پسند باشند.

انتخاب تابلو سردر مغازه با توجه به ابعاد و مکان فروشگاه

برای انتخاب نمای ورودی باید به ابعاد سردر فروشگاه توجه شود. اگر قسمت ورودی مغازه بزرگ است، می توان از تابلوهای بزرگ نظیر تابلوهای ۳ بعدی و تابلوهای حروف برجسته استفاده کرد. ماکت سازی هم یکی از گزینه های جالب برای طراحی تابلو مغازه است.

برای مغازه های کوچک و متوسط از تابلوهایی نظیر تابلو فلکسی و انواع تابلوهای LED دار می توان استفاده کرد.

انتخاب یک تابلوی کوچک برای مغازه ای بزرگ یا انتخاب یک تابلوی بزرگ برای مغازه ای کوچک مناسب نیست و اصلا توصیه نمی شود. بهتر است به دنبال تابلویی با ابعاد متناسب باشید تا زیبایی و تناسب ظاهری محیط حفظ شود.

بهترین تابلو سردر مغازه چه ویژگی دارد؟

واقعیت این است که تمام مدل‌های تابلوهای تبلیغاتی به نوبه خود جذاب هستند و می توانند کسب و کار شما را به خوبی معرفی کنند. برای انتخاب تابلو سردر مغازه به سلیقه خود، جنس حروف برجسته و بودجه خود باید توجه کنید.

از انواع جدید تابلو مغازه، تابلو با زمینه پولکی است که در هنگام وزیدن باد پولکی های زمینه تابلو افکت موج مانندی ایجاد می کنند  و همچنین در هنگام شب با انعکای نور تلالو ویژه ای به تابلو می‌دهند.

ویدیو زیر اجرای تابلو مغازه با پولکی است که برای یک کلینیک دندانپزشکی تهیه شده است.

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم، تابلوهای چلنیوم یکی از بهترین تابلوها هستند، زیرا هم زیبایی دارند و هم هزینه تهیه آنها زیاد نیست.

انتخاب تابلو چلنیوم به عنوان تابلوی سردر فروشگاه، یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی است. تابلوهای چلنیوم مدل‌های مختلفی دارند و هرکدام از این مدل‌ها هزینه خاصی دارد.

انواع تابلو مغازه و بررسی قیمت

تابلو سردر مغازه چلنیوم انواع مختلفی دارد که عبارت هستند از: تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم ساده، تابلو چلنیوم پلکسی دوبل، تابلو چلنیوم پانچ ، تابلو چلنیوم لبه پانچ، تابلو چلنیوم فول کالر و…

انواع تابلو مغازه از نظر کاربرد با یکدیگر فرق دارند، به علاوه قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. تابلو چلنیوم ساده، هم از نظر قیمت و هم از نظر زیبایی ظاهری در حد متوسط است و برای سازمان های دولتی ویا فروشگاه های زنجیره ای گزینه خوبی خواهد بود.

تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم لبه پانچ و تابلو چلنیوم فول کالر به دلیل عبور نور جذابیت زیادی دارد و قدرت جلب توجه آن نیز بالا است. تابلو چلنیوم کریستال، از جمله جدیدترین و زیباترین تابلوها است که می تواند برای معرفی فروشگاه های خاص و متمایز نصب شود.

سوالات متداول تابلو مغازه :

انواع مدل تابلو مغازه؟

تابلوهای مغازه انواع بسیار گوناگونی نظیر چلنیوم، فلکسی، لایت باکس، فلزی، ال ای دی و … دارند. شما می‌توانید نوع تابلو موردنظرتان را بر اساس قیمت هر نوع تابلو، سلیقه یا نوع مغازه انتخاب کنید.

آیا تابلوهای مغازه گارانتی یا ضمانت نامه دارند؟

بله. تابلو‌ مغازه ساخته شده  دارای گارانتی ۳۶ ماهه و خدمات پس از فروش ویژه هستند.

روش ثبت سفارش تابلو مغازه در تابلو سازان ؟

با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید .

قیمت تابلو مغازه ؟

قیمت تابلو مغازه متفاوت است و برای برآورد دقیق قیمت تابلو مغازه خود تماس بگیرید.

تابلو سازان |  تابلو مغازه ،قیمت تابلو مغازه در سال 1402

5/5 - (1 امتیاز)

Related Posts

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست