مشاوره ساخت تابلو

مشاوره ساخت تابلو

مشاوره ساخت تابلو

ما در تایلوسازان بر این باوریم که تابلوی کسب و کارها در هر حوزه‌ای، آینه‌ای از تفکرات صاحبان آن‌هاست و سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت با سودی سرشار است؛ البته در صورتی‌که تابلو با کیفیت بالا ساخته شده و با استراتژی‌های برند هم‌راستا باشد. فرآیند ما برای تابلوسازی به این شکل است که با گپی دوستانه سعی می‌کنیم ارتباط موثری با شما برقرار کرده و در مورد داستان کسب و کار، لوگو، هویت برند، رنگ‌ها، مخاطبان و مشتریانتان، استراتژی‌های مارکتینگ، برندینگ، دیدگاه‌ها، احساسات‌تان نسبت به برند و… سوال می‌کنیم.

اهمیت وجود تابلوهای تبلیغاتی

رقابت در هر کسب و کاری مدیران و صاحبان آن کسب و کار را ناگزیر به انجام تبلیغات می کند. تبلیغات باعث می شود به خوبی دربین افراد شناخته و معروف شوید. به همین دلیل است که شرکت های بزرگ تجاری با وجود شهرت فراوان هنوز هم دست از تبلیغات، برنداشته اند. یکی از به صرفه ترین و البته موثرترین روش های تبلیغاتی، استفاده از تابلوست. تابلوها می توانند کار معرفی شما را به صورت ۲۴ ساعت شبانه روز و بدون هیچ گونه هزینه اضافی، انجام دهند. همین مزیت جذاب است که خیلی افراد را به سمت تابلوهای تبلیغاتی می کشاند. اما برای سفارش یک تابلوی تبلیغاتی تاثیرگذار و مناسب چه فاکتورها و عواملی را باید در نظر بگیریم؟!

مطمئن می‌شویم که تابلو برای فضای داخلی است و یا خارجی. تابلوهای فضای داخلی که هم‌راستا با هویت بصری و فضای کسب و کارتان است که تمام تلاشمان را می‌کنیم که زیباترین شکل ممکن آن را پیاده‌سازی کنیم. از سوی دیگر، تابلوهای فضای خارجی را داریم که هماهنگی همزمان آن‌ها با قوانین شهری و همچنین مشخص بودنشان روی نماهای رنگی ساختمان‌ها با ارتفاع‌ها و میزان دید‌های متفاوت، از چالش‌هایی است که با سال‌ها تجربه، بهترین راهکار‌ها را برای آن‌ها داریم.

بعد از مرحله پرسش و پاسخ، عمیقتر می‌شویم و با جمع‌آوری و آماده‌سازی اطلاعات، در مورد:

  • سایز تابلو
  • متریال مورد استفاده
  • محل قرارگیری و نصب تابلو
  • رنگ تابلو برای نمایان بودن
  • هزینه ساخت تابلو
  • مدت زمان ساخت
  • تجهیزات مورد نیاز

تبادل نظر می‌کنیم و پس از اطمینان از جلب رضایت خاطرتان شروع به طراحی آن‌ می‌کنیم. تبادل نظر می‌کنیم و پس از اطمینان از جلب رضایت خاطرتان شروع به طراحی آن‌ می‌کنیم.

مشاوره رایگان تابلو سازی

شما کارفرمایان محترم می‌توانید پیش از درخواست سفارش تابلو، با واحد مشاوره تابلو سازی گروه رنگین‌رسانه به‌طور رایگان ارتباط گرفته و سوالات خود را مطرح کنید. مشاوره می‌تواند در خصوص موارد زیر باشد:

  • بازدید حضوری و کارشناسی رایگان در محل نصب تابلو
  • برآورد هزینه و ارائه توضیحات در خصوص کیفیت انواع تابلوها
  • حروف برجسته و متریال تابلوسازی (نوع و قیمت ورق کامپوزیت، قیمت رول چلنیوم، قیمت ورق پلکسی و…)
  • مشاوره در انتخاب نوع تابلوی مناسب شامل تابلو فروشگاه، تابلو مغازه، تابلو سر در، تابلو چنلیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو پلکسی یا تابلو حروف پلاستیک، حروف برجسته، حروف استیل، حروف چنلیوم، حروف لترمکس، تابلو نمای ترموود، حروف سه بعدی، تابلو LED ثابت، تابلو LED روان و…

فاکتورهای مهم به هنگام طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی

زمانی که برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به یک تابلوسازی معتبر رجوع کنید؛ کارشناسان و مشاوران تابلوساز سوالاتی را از شما، خواهند پرسید. سوالاتی از قبیل “آیا قرار است تابلوی مذکور در یک محیط داخلی نصب شود و یا یک محیط خارجی؟” و یا اینکه “نورپردازی تابلو به چه صورت باشد؟” “آیا نور کافی در محیط وجود دارد یا خیر؟”

تمامی این سوالات باید توسط مشتری پاسخ داده شود. چرا که کارشناس تابلوساز را برای طراحی و ساخت مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی، راهنمایی می کند. به طور کلی برای سفارش تابلو توجه به موارد زیر، توصیه می شود:

نوع کسب و کار

هر تابلویی برای هر نوع کسب و کاری، مناسب نیست. اگر به همین یک جمله اعتقاد کافی داشته باشید، می توانید در حیطه تبلیغات از طریق تابلو موفق عمل کنید. شما باید متناسب با نوع کسب و کاری که دارید، یک تابلوی مناسب و منحصر به فرد داشته باشید. به عنوان مثال، برای برخی از کسب و کارها حتما می بایست از یک رنگ سازمانی مشخص برای زیرساز تابلو، استفاده شود.

ابعاد تابلو

تقریباً بدون دانستن سایز تابلو نمی توان برای طراحی و ساخت آن، دست به کار شد. ابعاد تابلو شامل طول و عرض تابلو می باشد. مسلما هر چقدر به طول و عرض تابلو بیشتر اضافه شود، تابلوی بزرگتری خواهید داشت. البته باید سر درب مغازه و فروشگاه شما هم از نظر متراژ با تابلوی سفارش داده شده، هماهنگی داشته باشد. هزینه مربوط به طراحی و ساخت تابلو با ابعاد آن رابطه مستقیم دارد. به این صورت که هر چقدر تابلو بزرگتر باشد، هزینه مربوط به ساخت آن نیز بیشتر می شود.

تابلو سردر مغازه و فروشگاه

تابلو استیل

متریال مورد استفاده

حتماً مثل معروف “هر چقدر پول بدهید، آش می‌ خورید” را شنیده اید. این ضرب المثل در مورد ساخت تابلوهای تبلیغاتی به شدت صدق می کند. به این صورت که اگر برای ساخت تابلو از مواد اولیه و متریال مرغوبی استفاده شود، ناگزیر هستید هزینه بیشتری برای ساخت آن بپردازید. البته که این هزینه مازاد ارزشش را خواهد داشت. چرا که تابلوی مذکور قرار است سال ها برای شما، تبلیغات و جذب مشتری داشته باشد.

مشاوره ساخت تابلو
مشاوره ساخت تابلو

محل نصب تابلو

شما به عنوان مشتری باید مشخص کنید تابلویی که سفارش می دهید قرار است در کدام قسمت نصب گردد. اگر قرار است تابلو در بالاترین نقطه یک ساختمان تجاری نصب شود؛ حتماً باید از متریالی برای ساخت آن استفاده شود که مقاومت کافی را در برابر عوامل محیطی مختلف، داشته باشد.

تابلوی مورد نظر نباید در برابر بارش باران دچار زنگ زدگی و یا در برابر نور خورشید دچار رنگ پریدگی گردد. به همین دلیل است که همواره توصیه می ‌کنیم برای سفارش تابلوی تبلیغاتی به تابلوسازان معتبری مراجعه کنید که همراه با تحویل تابلو؛ ضمانت نامه معتبر هم به مشتری، ارائه می کنند.

بودجه

این موضوع که شما قرار است چه مقدار بودجه برای طراحی و ساخت تابلو صرف کنید، اهمیت زیادی دارد. تابلوساز باید متناسب با بودجه تخصیص یافته مشتری، بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را پیشنهاد دهد. مثلا برخی از تابلوها جزء تابلوهای مدرن و گران قیمت هستند و ممکن است به هیچ عنوان با بودجه پیشنهادی شما، مناسب نباشند. بنابراین حتماً در مراحل اولیه و در زمان مشاوره این موضوع را با کارشناس تابلوساز، در میان بگذارید.

مدت زمان ساخت

قطعاً از زمانی که مشاوره می شوید تا زمانی که تابلو را تحویل بگیرید، مدت زمانی طی می شود. چرا که قرار است تابلو توسط نرم افزار طراحی شده و به مراحل بعدی برش و نورپردازی برود. بنابراین اگر محدودیت زمانی دارید، حتما این موضوع را به اطلاع کارشناس تابلوساز برسانید. چرا که برخی از انواع تابلوها برای طراحی و ساخت زمان زیادی نیاز دارند.

انتخاب رنگ

اگرچه برای هر تابلوی تبلیغاتی، طراح مجموعه با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ ها بهترین و مناسب ترین رنگ را پیشنهاد می ‌دهد اما در هر صورت سلیقه و نظر مشتری هم در این زمینه، دخیل است. مخاطبین برخی از کسب و کارها از گروه های سنی خاصی هستند و لازم است طراح مجموعه رنگ هایی متناسب با همان گروه سنی و یا جامعه هدف، پیشنهاد دهد.

مزایای تابلو وکیوم
مزایای تابلو وکیوم

تجهیزات مورد نیاز

قطعاً برای ساخت تابلو به تجهیزاتی نیاز است. به عنوان مثال، برای نورپردازی باید از لامپ های ال ای دی و اس ام دی استفاده شود. کارشناسان تابلوساز حتماً باید این موضوع را با مشتری در میان بگذارند که استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت تر در نهایت به نفع او خواهد بود. به عنوان مثال اگر از لامپ های ال ای دی و اس ام دی باکیفیتی برای نورپردازی تابلو استفاده شود؛ پس از نصب و در مدت زمان کوتاهی شاهد سوختگی و خرابی آن ها، نخواهید بود.

درباره تابلوسازان

انتخاب نوع تابلو

زمانی که کارفرما درخواست مشاوره از واحد مشاوره تابلوسازی داشته باشد؛ کارشناسان تابلوساز باید بتوانند پاسخ تمام سوالات ذهنی او را بدهند. یکی از دغدغه های مشتری در این زمینه، انتخاب نوع تابلوست. مشاور باید با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر نوع تابلوی تبلیغاتی و همچنین در نظر گرفتن نوع کسب و کار کارفرما یا مشتری؛ بهترین و مناسب ترین تابلو را به وی، پیشنهاد دهد.

سفارش تابلو

زمانی که کار مشاوره به درستی انجام شود؛ می ‌توان فرآیند طراحی و ساخت تابلو را آغاز کرد. همانطور که گفتیم، تابلوها انواع مختلفی دارند. پرطرفدارترین تابلوهای تبلیغاتی شامل تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو پلکسی، تابلو حروف برجسته استیل، تابلو لترمکس و تابلو ترمووود می باشد.

تابلوسازی نامور یکی از باسابقه ترین تابلوسازی ها در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوی تبلیغاتی است. این تابلو سازی برای ساخت تابلو از بهترین و به روزترین متریال موجود در بازار، استفاده می ‌کند. وجود گارانتی و ضمانت نامه معتبر همراه با تحویل تابلو به مشتری، خود گواهی بر این ادعاست.

به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در زمینه انتخاب نوع تابلوی تبلیغاتی؛ می ‌توانید با کارشناسان تابلوسازان از طریق شماره های درج شده در وب سایت، تماس بگیرید.

تابلوسازان

5/5 - (2 امتیاز)

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست