تأثیر تابلو در فروش مغازه چقدر است؟

تأثیر تابلو در فروش مغازه چقدر است؟

تأثیر تابلو در فروش

اگر برای شما هم سؤال است که تأثیر تابلو در فروش چقدر است؟ و چگونه بر موفقیت کسب ‌وکارها به ویژه کسب‌ وکارهای نوپا اثر می‌ گذارد؟ برای گرفتن پاسخ سؤالتان در این مطلب با ما همراه باشید.

در جای جای شهرها فروشگاه‌ های مختلفی وجود دارند که در حال فروش اجناس و کالاهای خود هستند. رقابت بین فروشگاه‌ها روز به روز شدیدتر می‌شود و صاحبان فروشگاه‌ها و کسب ‌وکارها به دنبال ایده‌هایی نو برای سبقت گرفتن از رقبایشان هستند. این که چگونه از رقبایمان در بازار پیشی بگیریم و درآمد خود را افزایش دهیم، مسئله‌ای تخصصی است که برای اصناف مختلف پاسخ ‌های مشابه و متفاوت زیادی دارد.

یکی از راه‌حل‌های افزایش درآمد، معرفی و تبلیغ برند و محصولات شما است. شاید شما در ساخت یا تولید محصولی باکیفیت تبحر بالایی داشته باشید اما درفروش آن کالا به مشکل خورده‌اید، یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای حل این مشکل تبلیغ و بازاریابی محصول است.

تابلو فروشگاه یا تابلو مغازه در تبلیغ و معرفی محصولات و اجناس شما تأثیر به سزایی دارد و در نهایت منجر به افزایش فروش شما می‌شود. تابلو مغازه در حقیقت بیانگر هویت یک مغازه است. تمام محصولات یا خدمات شما در تابلوی فروشگاه شما خلاصه‌شده و به مخاطبان عرضه می‌شود.

نحوه تأثیر تابلو در فروش و کسب ‌و کار

1)   معرفی برند، محصول، خدمات

در صورتی‌ که کسب‌وکار جدیدی راه‌اندازی کرده‌اید با کمک تابلوهای تبلیغاتی می‌توانید برند، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید.

2)   ماندگاری در ذهن مخاطبان

اگر تابلو تبلیغاتی که برای معرفی کسب‌وکارتان استفاده می‌کنید، جذاب و خاص باشد در ذهن مخاطبان ماندگارتر خواهد بود و همین مورد در موفقیت کسب‌وکارتان تأثیر ویژه‌ای دارد.

3)   دوام تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی ماندگاری و دوام بیشتری در برابر سرما، گرما و تابش نور خورشید دارد از طرفی در صورت جابه‌جایی فروشگاهتان می‌توانید آن را به مغازه جدیدتان در مکان جدید انتقال دهید درنتیجه هزینه کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد.

4)   زیبایی بخشیدن به محیط

تابلو تبلیغاتی علاوه بر برندینگ کسب ‌وکارتان باعث زیبایی بخشیدن به سطح شهر نیز می‌شود.

5)   برتری از رقبا

به عنوان صاحب یک کسب‌وکار می‌توانید با استفاده از یک تابلو تبلیغاتی مدرن و زیبا خود را از سایر رقبایتان در بازار متمایز کنید

6)    جذب مشتری

درصورتی‌که تابلو تبلیغاتی زیبا، جذاب و مدرن باشد می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کند و با افزایش مشتری فروش نیز افزایش پیدا می‌کند.

7)   مدل‌های تابلو تبلیغاتی

حال که با تأثیر تابلو در فروش و موفقیت کسب‌وکارها آشنا شدید وقت آن است که مدل‌های تابلو تبلیغاتی را بیشتر بشناسید.

با توجه به پیشرفت سریع و مدرن شدن تابلوهای تبلیغاتی و همچنین استقبال مخاطبان از تابلوهای تبلیغاتی جدید، بسیاری از شرکت‌های تابلوسازی به دنبال تولید و ارائه مدرن‌ترین تابلوهای تبلیغاتی هستند چرا که نصب یک تابلو تبلیغاتی جدید و تازه می‌تواند تصویری از یک برند را با توجه به نوآوری تابلو نصب شده در ذهن مخاطب ایجاد کند. اما هنوز هم بسیاری از صاحبان کسب و کار به این سئوال فکر می کنند که تأثیر تابلو در فروش چقدر است؟ و چه فوایدی دارد.

تعمیر و نگهداری انواع تابلو
تعمیر و نگهداری انواع تابلو

تأثیر تابلو در فروش (بر اساس نوع تابلو)

تابلو تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که در ادامه برخی از مدل‌های تابلوهای تبلیغاتی را به شما معرفی می‌کنیم و همچنین به تاثیرات تابلو بر کسب و کارها می پردازیم:

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین مدل‌های تابلو تبلیغاتی است. این تابلو از ورقه‌های آلومینیوم و ورقه‌های پلکسی گلاس ساخته شده است که از ورقه پلکسی گلاس برای روی حروف برجسته و از ورقه‌های آلومینیوم برای لبه حروف برجسته استفاده می‌شود.

تابلو استیل

در دو رنگ نقره‌ای و طلایی در بازار وجود دارد. این تابلو از ورقه‌های استیل ساخته شده است که این ورقه‌های استیل هم برای روی حروف برجسته و هم برای لبه‌های حروف استفاده می‌شود.

تابلو فلزی

تابلو فلزی از ورقه‌های فلز ساخته شده است و ازآنجایی‌که نور را از خود عبور نمی‌دهد امکان نورپردازی وجود ندارد به همین دلیل برای نورپردازی فاصله‌ای بین حروف و نمای کار ایجاد می‌کنند و در داخل حروف لامپ‌های اس ام دی قرار می‌دهند که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر کار می‌شود.

تابلو فانتا کروم

یکی از جدیدترین مدل‌های تابلو تبلیغاتی، تابلو فانتا کروم است. فانتا کروم یک روش آبکاری است که بر روی حروف برجسته انجام می‌شود و سطوح حروف برجسته را درخشان و براق می‌کند.

تابلو پولکی

تابلو پولکی یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی است، این تابلو پرطرفدار و محبوب از پنل های پولکی در اشکال هندسی مختلف مانند دایره، مربع و … ساخته شده است.

 تابلو تجاری کامپوزیت

یکی از تابلوهای تبلیغاتی با نمای براق و مدرن که می‌توانید به عنوان تابلو سر در مغازه سفارش دهید و جلوه زیبا و خیره‌کننده‌ای را به فروشگاه خود بدهید تابلو تجاری کامپوزیت است.

این تابلو با استفاده از ورق‌های آلومینیومی کامپوزیت طراحی و ساخته می‌شود و از این ورق‌ها به عنوان زیر ساز جهت نصب انواع حروف برجسته در صنعت تابلوسازی استفاده می‌شود. تابلو تبلیغاتی کامپوزیت تهران به شکل‌های مختلفی در طرح و رنگ‌های متفاوت قابل نصب و پیاده‌سازی هستند.

تابلو لاس‌وگاسی

نام دیگر این مدل تابلو تبلیغاتی، تابلو لامپی و یا تابلو لترلایت است و به تابلوهای حروف برجسته و از جنس فلز گفته می‌شود.در این مدل تابلو که به نام تابلو لاس وگاسی مشهور است روزنه‌هایی وجود دارد که لامپ در داخل آن‌ها قرار گرفته است و باعث نورپردازی و درخشان شدن و در نهایت زیبایی بیشتر کار می‌شود.

تابلو پترن

تابلو پترن از جمله تابلوهای تبلیغاتی مدرن و جدید است که به تازگی وارد صنعت تابلوسازی شده است. این تابلو تبلیغاتی از ورقه‌های پلکسی گلاس دو لایه و لبه چلنیوم تشکیل شده است. در تابلو پترن بر روی سطح حروف اشکال هندسی مانند دایره، لوزی و … ایجاد می‌شود که به دلیل اشکال هندسی که دارد جلوه زیبایی به کار می‌دهد.

طراحی تابلو

ساخت تابلو

مشاوره ساخت تابلو

تابلو فلکسی

تابلو فلکسی یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین مدل‌های تابلو تبلیغاتی به شمار می‌آید. در نظر داشته باشید رویه این تابلو قابلیت تعویض دارد. شما می‌توانید به‌راحتی بعد از مدتی رویه تابلو فلکسی را تغییر دهید این مدل تابلو بسیار قابل ‌انعطاف است و به هر شکل و مدلی که مدنظر مشتری باشد می‌تواند تغییر حالت دهد.

تابلوها بخش مهمی از کسب و کار شما هستند. علائم تجاری شما می تواند هر چیزی باشد، از تابلوهای دیواری، تابلوهای مغازه، تابلوهای پیاده رو و موارد دیگر. در حالی که هر یک از اینها ممکن است هدف متفاوتی را دنبال کند، اگر به درستی انجام شود، علائم خوب به مشتریان بالقوه شما، نشانه های ارتباطی ظریف، اما مهمی را ارائه می دهد، آگاهی از برند را افزایش می دهد و در نهایت، می تواند به شما در افزایش میزان فروش کمک کند.

چه از تابلوها برای اهداف کاربردی و چه برای برندسازی استفاده می‌کنید، مهم است که به یاد داشته باشید که پیشنهاد مشتری فقط لوگوی شما نیست، بلکه کل تجربه از معرفی تا پایان فروش و همه چیز در این بین است. ارائه علائم واضح، مختصر و مارک به مشتریان خود یکی از بخش های مهم تابلوی کسب و کار شما است. برای کمک به اطمینان از اینکه علائم شما برای شما کار می کنند و برای روشن کردن برخی از ایده های جدید، در اینجا ۵ دلیل اصلی ما برای اهمیت داشتن تابلوها برای تجارت شما آورده شده است.

ساخت تابلو
ساخت تابلو

ارتباط شفاف را ارائه می دهد

هنگامی که مشتریان با اطلاعات بیش از حد روبرو می شوند – به علائمی فکر کنید که حاوی متن و / یا گرافیک بیش از حد هستند – می توانند چیزی را تجربه کنند که به آن اضافه بار شناختی می گویند. وقتی این اتفاق می‌افتد، حافظه کاری مشتریان شما نمی‌تواند «بیش از حد» اطلاعاتی را که دریافت می‌کنند پردازش کند. از آنجایی که مشتریان حافظه کاری محدودی دارند، هنگامی که به طور همزمان با اطلاعات بیش از حد مواجه می شوند، نه تنها می تواند درک منفی از برند شما به آنها بدهد، بلکه می تواند بر توانایی های تصمیم گیری آنها نیز تأثیر منفی بگذارد و این آخرین چیزی است که به عنوان یک صاحب کسب و کار می خواهید پس باید برای راهنمایی درست در این زمینه پیش کارشناس متخصص تابلوسازی در اصفهان بروید. ارائه ارتباط واضح از طریق علائم راه بسیار خوبی برای از بین بردن این مانع بین اضافه بار شناختی و افزایش شانس خرید توسط کاربر نهایی است.

هدف از تابلوهای جهت راهنمایی این است که مشتریان شما را به جایی راهنمایی کند، و برخی از نمونه های رایج ممکن است شامل پارکینگ، خدمات مشتری، صندوق دار، اطلاعات، دفتر اصلی، دفاتر خاص در مورد چندین ساختمان و غیره باشد.

تابلوهای استاندارد ایمنی برای هشدار در مورد خطرات، شناسایی مکان تجهیزات ایمنی (کپسول های آتش نشانی، کمک های اولیه)، هشدار در مورد خطر و مناطقی که باید احتیاط انجام شود، شناسایی مسیرهای خروجی و/یا درها، و در چند سال گذشته طراحی شده است.

شخصیت برند + هویت را منتقل می کند

این را در نظر بگیرید: اگر تابلو کسب و کار شما از فونت عجیب و غریبی مانند پاپیروس استفاده می کند و شما صاحب مطب پزشک هستید، از بیرون، مطب شما بیشتر شبیه یک مغازه کارت فروشی است و کمتر شبیه مطب پزشک است. انتخاب‌هایی که در برندسازی انجام می‌دهید مهم هستند و حفظ ثبات در کل فضای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است. همینطر در نما های کامپوزیت به عنوان مثال نما کامپوزیت در اصفهان از فونت و نمای مناسب با کسب و کار خود استفاده نمایید.

یک نظرسنجی فدرال اکسپرس در سال ۲۰۱۲ نشان داد که ۷۶ درصد از مشتریان بر اساس قدرت تابلوها وارد مغازه‌ای می‌شوند که قبلاً هرگز از آن بازدید نکرده‌اند، اما مهم‌تر از آن، ۵۲ درصد گفتند که اگر تابلوها به خوبی طراحی نشده باشند، تمایلی به خرید ندارند بنابراین طراحی تابلو کسب و کار مهم است، اما اطمینان از اینکه با دیدگاه برند شما مطابقت دارد به طور بالقوه مهم تر است. علاوه بر این، تابلوهای داخلی شما تجربه برند را گسترش می‌دهند و به شما فرصت بیشتری می‌دهند تا نه تنها فروش خود را گسترش دهید، بلکه خود را به عنوان یک رهبر در فضای خود معرفی کنید.

بنابراین، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که تابلو شما منعکس کننده شخصیت و هویت برند شما است؟ کار با یک طراح و پیروی از دستورالعمل های گروه شما ضروری است. به ایجاد لوگوی خود توجه ویژه ای داشته باشید، اندازه فونت (بزرگتر معمولا بهتر است)، رنگ های استفاده شده وکنتراست بین رنگ های استفاده شده در تابلوهای شما (کنتراست بیشتر معمولا بهتر است.) آگاهی از برند را افزایش می دهد.

همانند شخصیت و هویت برند، شما می‌خواهید که تابلوهای تبلیغاتی شما به سرعت و به سادگی به مشتریان بالقوه بگوید برند شما در مورد چیست، بنابراین تابلوی شما باید برای هر کسی که آن را می‌بیند، اولین تاثیر عالی را داشته باشد. به‌علاوه، داشتن تابلوهای داخلی، چه برای برندسازی یا ایمنی، با برندسازی مناسب، تعداد دفعاتی را که افراد لوگوی شما را می‌بینند، افزایش می‌دهد و برند شما را در بالاترین سطح خود نگه می‌دارد.

با در نظر گرفتن دو نکته بالا، بهترین راه‌ها را برای به تصویر کشیدن نام تجاری خود از طریق تابلوهای تبلیغاتی خود، از جمله گرافیک، فونت و رنگ‌ها، در نظر بگیرید که به شما امکان می‌دهد در طول سفر مشتری در مکان‌های مختلف از رقبا متمایز شوید. این به شما این امکان را می دهد که مشتریان خود را بدون فشار آوردن به فروش نزدیک تر کنید. به یاد داشته باشید، با علائم خوب، کوچکترین تغییرات می تواند تفاوت را ایجاد کند.

برای انتخاب دیزاین و رنگ مورد پسند جامعه باید از متخصصان این زمینه استفاده نمایید زیرا که ساخت تابلو فقط در صورت جذابیت برای کاربر میتواند برای شما سودمند باشد. شما میتوانید نمونه های جذاب را از طریق برند های تابلو آذین ، رنگین رسانه ، گروه کسا و موتیفا مشاهده نمایید.

به مخاطب مناسب برسید

برای مؤثر بودن، تابلو شما باید از نظر ظاهری، احساسی و پیام رسانی به مشتریانی برساند که به دنبال آنها هستید.

در حالی که بسیاری از اشکال بازاریابی بر مشتری تحمیل می شود، تبلیغات روی تابلو را در نظر بگیرید که نمایش تلویزیونی مورد علاقه شما را شکست می دهد، طراحی تابلو هنگامی که به درستی انجام شود، آنچه را که مشتری نیاز دارد در اختیار او قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد تا با کمک شما بر تجربه خود کنترل داشته باشند. به همین دلیل است که تابلوها می توانند مشتریان بالقوه را به مشتری تبدیل کنند. این سختگیرانه نیست، و شما تقریباً هر بار به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا می کنید، که نمی توان در مورد سایر اشکال بازاریابی گفت.

تابلو استیل ، تابلوسازان2
تابلو استیل ، تابلوسازان2

استراتژی مقرون به صرفه

در مقایسه با تبلیغاتی که در آن شما برای هر تبلیغی که از طریق ایمیل، در رسانه‌های اجتماعی و از طریق رسانه‌های دیگر مانند تلویزیون، رادیو، چاپ و غیره قرار می‌گیرد، باید هزینه ای پرداخت کنید، تابلو تبلیغاتی می‌تواند بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد. بر. از سوی دیگر، تابلوها هزینه‌ای است که یک بار صورت امی گیرد و می‌تواند تقریباً به‌طور نامحدود دوام بیاورد و آن را به سرمایه‌گذاری عاقلانه و سودآوری در کسب‌وکار شما تبدیل می‌کند. با همه دلایل بالا دیگر اطمینان دارید که تابلو تبلیغاتی شما را به تجربیات مشتری بهتر و هزینه کمتری برای خرید هدایت می کند.

 

آشنایی با تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر

در صورتی که این سوال برای شما هم پیش آمده است که تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر مغازه چیست و چطور بر موفقیت شغل ها و به خصوص کارهای جدید تاثیرگذار خواهد بود جهت یافتن جواب این پرسش این مطلب را مطالعه نمایید .

در تمام جای شهر فروشگاه های بسیار گوناگونی موجود می باشد که در حال فروختن جنس ها و کالاهای خود هستند رقابت میان این فروشگاه ها هر روز بیشتر خواهد شد

و مالکان این فروشگاه ها هر روز به دنبال ایده هایی جدید جهت پیشی گرفتن از رقبای خود می باشند اینکه چطور از رقبای خود در بازار سبقت بگیرند

و درآمد خود را بالا ببرند مسئله ای بسیار تخصصی خواهد بود که برای صنف های گوناگون جواب هایی مانند هم و متفاوت بسیاری وجود خواهد داشت .

یکی از شیوه های موثر در بالا بردن درآمد معرفی و تبلیغ کردن برند کالاهای شما می باشد

ممکن است شما در تولید و یا ساخت یک کالا یا محصول باکیفیت بسیار تبحر خواهید داشت

ولی در فروش آن دچار مشکل شده اید یکی از بهترین شیوه ها جهت حل این مسئله تبلیغ و بازاریابی محصول خواهد بود .

یکی از این عوامل در فروش بیشتر ، تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر مغازه یا فروشگاه خواهد بود لذا تابلو در معرفی و فروش کالاها بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

نحوه تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر

در این بخش با چگونگی تاثیرتابلو در کسب درآمد بیشتر آشنا خواهید شد .

1)معرفی برند ، محصول ، خدمات :

اگر گه شغل جدیدی راه اندازی نموده اید به وسیله تابلوهای تبلیغاتی خواهید توانست برند ، کالاها و سرویس های خود را به مخاطبان معرفی نمایید .

2)ماندگاری در ذهن مخاطبان :

چنان چه تابلو تبلیغاتی جهت معرفی کردن کار شما استفاده می شود باید جذاب و منحصر به فرد بوده باشد

در ذهن مردم ماندگارتر بوده و همین مورد در موفق شدن در شغل شما بسیار تاثیرگذار خواهد بود .

تأثیر تابلو در فروش مغازه چقدر است؟
تأثیر تابلو در فروش مغازه چقدر است؟

3) دوام تابلو تبلیغاتی :

تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر به علت ماندگاری و دوام بسیار زیاد این تابلوها در مقابل سرما ، گرما و تابش نور آفتاب می باشد

و از سوی دیگر در صورت جابه جا شدن به مکان دیگر می توانید آن را به مکان جدید منتقل کنید در نهایت هزینه پایین تری در برابر دیگر روش های تبلیغاتی خواهد داشت .

 4) زیبایی بخشیدن به محیط :

علاوه بر تاثیر تابلو بر کسب درآمد بیشتر موجب زیبایی بیشتر به سطح شهر هم خواهد شد.

5) برتری از رقبا :

به عنوان مالک یک کسب وکار قادر هستید از طریق یک تابلو تبلیغاتی مدرن و زیبا خود را از دیگر رقبا در بازار متمایز نمایید .

6) تاثیر تابلو در کسب درآمد بیشتر

6) اگر که تابلو تبلیغاتی زیبا ، جذاب و مدرن بوده باشد مشتری بیشتری را جذب خواهد کرد و با بالا رفتن مشتری فروش هم افزایش خواهد یافت .

7) مدل های تابلو تبلیغاتی

اکنون که از تاثیر تابلو بر کسب درآمد بیشتر آشنا گشتید موقع این است که با مدل های این تابلوها آشنا شوید .

به خاطر توسعه سریع و مدرن گشتن این تابلوها و نیز تاثیر آنها بر کسب درآمد بیشتر

و همچنین استقبال مردم از تابلوهای تبلیغاتی مدرن خیلی از این شرکت های سازنده تابلو به سراغ تولید و ارائه جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی می باشند

زیرا که نصب یک تابلو مدرن و تازه یک تصویر از برندی جدید بسته به نوآوری تابلو نصب گردیده در ذهن مخاطب به وجود خواهد آورد

از طریق تابلو تبلیغاتی بیشتر دیده شوید

همان گونه که احتمالا خواهید دانست تبلیغات به وسیله تابلو تبلیغاتی با تبلیغات در محیط مجازی و اینترنتی بسیار متفاوت خواهد بود

همان گونه که در بالا ذکر کردیم به طور معمول تابلو تبلیغاتی که سر در مکان های تبلیغاتی تجاری به کار برده می شود

در طی روز افراد زیادی از کنار آنها عبور خواهد کرد و بیشتر آنها به صورت آگاه یا ناخودآگاه این تابلوها را خواهند دید

و محتوای آن را می خوانند و این مسئله سبب معروف شدن برند و در نتیجه کسب درآمد بیشتر خواهد شد .

بی شک جایی که جهت معرفی برند خود تابلو تبلیغاتی نصب می شود باید مناسب باشد

و آن را در محلی مناسب نصب نمایید و بهتر توجه مشتری را جلب خواهد کرد و در مراجعه بعدی مشتری بسیار موثر خواهد بود .

رقیبانی که در یک صنف در حال فعالیت می باشند جهت معرفی معرفی و برند خود از تابلوهای تبلیغاتی مختلف مثل تابلو حروف برجسته ، تابلو چلنیوم یا تابلو استیل یا گزینه های دیگر استفاده خواهند کرد

مدرن بودن تبلیغات

نصب نمودن یک تابلو تبلیغاتی بسیار مدرن و کلاسیک یک تصویر و ذهنیت بسیار مثبت از برند موردنظر در ذهن افراد به جا خواهد گذاشت

از بین این تابلوهای تبلیغاتی مدرن تابلو استیل ، تابلو سه بعدی وکیوم ، تابلو نئون پلاستیک و تابلوهای تبلیغاتی متنوع مدرن چلنیوم و دیگر حروف برجسته مثل پلکسی نام می بریم .

صاحبان شغل ها و کسب وکارها بسته به نوع شغلی که در آن فعالیت می کنند لازم است یک تابلو مناسب برای محل کار خود انتخاب نمایند

اهمیت وجود تابلوهای تبلیغاتی برای مغازه و فروشگاه

زمانی که قصد تاسیس یک فروشگاه و یا مغازه را دارید؛ قبل از هر چیز باید به روش‌های موثر برای بازاریابی محصولات خود، فکر کنید. در واقع با رقابت زیادی که امروزه بین کسب و کارهای مختلف وجود دارد، بعید است بتوانید بدون در نظر گرفتن شیوه‌های تبلیغاتی به شهرت برسید.

تبلیغات باعث می‌شود به سرعت در بین افراد شناخته  شوید. به همین دلیل است که کمپانی‌های بزرگ تجاری برای معرفی محصولات و خدمات خود، همواره از تابلوهای بزرگ مثل بیلبوردهای تبلیغاتی، استفاده می‌کنند. چرا که آنان به این موضوع واقف هستند که رمز موفقیت و فروش بیشتر در انجام صحیح و اصولی تبلیغات است.

تابلوهای فروشگاهی و مراکز تجاری
تابلوهای فروشگاهی و مراکز تجاری

یکی از شیوه‌های ارزان، دردسترس، ساده و البته موثر برای انجام تبلیغات، نصب تابلو سر درب مغازه و فروشگاه است. تابلویی که نصب می‌گردد می‌بایست از نظر طراحی و ترکیب رنگ آنقدر جذاب و مدرن باشد تا بتواند در همان ثانیه‌های اول ذهن بیننده را درگیر کند.

بنابراین توصیه می‌کنیم استفاده از تابلوی تبلیغاتی را جزء اولین انتخاب‌های خود برای تبلیغات در نظر بگیرید. خوشبختانه تنوع تابلوها امروزه آنقدر زیاد است که به خوبی می‌تواند پاسخگوی سلایق مختلف افراد باشد. علاوه بر این، هر فردی معمولاً با بودجه مشخصی اقدام به سفارش تابلو می‌کند. یک تابلو ساز متخصص و حرفه‌ای باید بتواند متناسب با بودجه‌ای که افراد برای این کار در نظر گرفته‌اند، بهترین و مناسب ترین تابلوی تبلیغاتی را طراحی و پیاده سازی کند.

در بین تابلوهای تبلیغاتی “تابلو چلنیوم” و “تابلو استیل” جزء تابلوهای محبوب به حساب می‌آیند. تابلوسازی نامور سابقه چندین ساله در زمینه طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی داشته و می‌تواند متناسب با نوع کسب و کار، جامعه مخاطبین و بودجه مورد نظر، یک تابلوی تبلیغاتی را با بهترین و باکیفیت ترین متریال موجود در بازار، طراحی و تولید کند.

تاثیر تابلو مغازه در فروش

در قسمت‎های قبل با اهمیت وجود تابلوی نصب شده سر درب مغازه و فروشگاه، آشنا شدید. اما یک تابلوی مغازه چطور می‌تواند در فروش بیشتر کالا و خدمات موثر باشد؟ در جواب این سوال باید به طراحی تابلو بازگردیم. طراحی را می‌توان مهمترین بخش یک تابلوی تبلیغاتی به شمار آورد که می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی جذب مشتری داشته باشد.

طراحی انجام شده باید به نوعی باشد که بتواند در همان چند ثانیه اول، نگاه مخاطب را جلب کند. برخی افراد ترجیح می‌دهند شعارهای تبلیغاتی جذاب هم روی تابلو درج کنند. شعار تبلیغاتی باید با حداکثر تعداد کلمات نوشته شود. چرا که معمولا عابرین و رهگذران فرصت زیادی برای خواندن متون تبلیغاتی طولانی ندارند و ترجیح می دهند با یک نگاه سریع و گذرا، متوجه هدف تبلیغات شوند.

معرفی برند، کالا و خدمات

واقعیت این است که مشتریان شما تا زمانی که کالا و خدمات قابل عرضه خود را در معرض نمایش قرار نداده‎اید؛ نمی‌توانند از کسب و کاری که دارید، اطلاع پیدا کنند. وجود تابلوی تبلیغاتی کمک می‌کند افراد سریع‌تر و بهتر با برند تجاری و یا کالا و خدمات شما، آشنا شوند.

زیبایی محیطی

تابلوها جدای از اینکه می‎توانند کسب و کار شما را به خوبی به دیگران معرفی کنند، از نظر زیباسازی فضای بیرونی فروشگاه و مغازه هم یک امتیاز مثبت تلقی می‎شوند. در واقع یک شهر بدون وجود تابلوهای تبلیغاتی رنگارنگ، کاملا سرد و بی روح جلوه می‌کند.

استقامت و دوام

زمانی که یک تابلوی تبلیغاتی سفارش دهید، می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید. البته این به شرطی است که کار طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی خود را به یک تابلوساز معتبر سپرده باشید. بنابراین شما با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی می‎توانید در صورت نقل مکان و جابجایی، تابلو را به مکان جدید منتقل کرده و از این طریق مشتریانی که داشته اید، حفظ کنید.

ماندگاری در ذهن مخاطب

هر چقدر تابلویی که سفارش می‌دهید از نظر ظاهری جذاب‌تر و مدرن‌تر باشد؛ بهتر در ذهن مخاطب ماندگار می‌گردد. همین یک اصل ساده کمک می‌کند فروش بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشید.

متمایز شدن از رقبا

آنچه که باعث می‌شود بتوانید از رقیبانتان پیشی بگیرید، تبلیغات است. در واقع حتی اگر بهترین کالا و خدمات را هم داشته باشید اما نتوانید آن را به خوبی به دیگران معرفی کنید، بازی را باخته‌اید. با داشتن یک تابلوی تبلیغاتی منحصربه‌فرد و خلاقانه سر درب فروشگاه و مغازه؛ می‌توانید فروش خود را چند برابر کرده و از این طریق نسبت به رقیبانی که دارید، متمایز شوید.

همانطور که گفتیم؛ در بین تابلوهای تبلیغاتی تابلو چلنیوم و تابلو استیل پرطرفدار هستند. اما این به معنای بد بودن سایر تابلوها نمی‌باشد. در واقع تابلوهای تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارند که هر کس بنا به سلیقه‌ای که دارد، هر کدام را انتخاب می‌کند.

تابلو استیل ، تابلوسازان
تابلو استیل ، تابلوسازان

سفارش تابلوی تبلیغاتی

اگر قصدتان برای سفارش یک تابلوی تبلیغاتی خلاقانه و منحصر به فرد جدی است؛ پیشنهاد می‌کنیم در اولین قدم به یک تابلوسازی معتبر مراجعه کنید. تابلوسازی نامور با داشتن گروهی از متخصصین تابلوساز می‌تواند این کار را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن، انجام دهد.

رای شما به این نوشته

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست