تابلو سردر مغازه و فروشگاه

تابلو سردر مغازه و فروشگاه

در این مقاله می خوانید

انواع تابلو سردر مغازه و فروشگاه

تابلوی سردر مغازه اولین نقطه ارتباط بین فروشگاه یا مغازه با شخصی هست که تابلوی شما را نگاه می کند. تابلوی مغازه شما در نگاه اول چه حسی رو در مخاطبتون ایجاد میکنه؟ آیا تابلوی مغازه تون باعث میشه که شخص مقابل ترغیب به اومدن به داخل مغازه شما بشه؟ یا اینکه بی تفاوت از کنار مغازه شما عبور میکنه؟
تابلوهای چوبی و ترموود مغازه افراد زیادی هستند که به المان‌های مربوط به طبیعت علاقه نشان می‌دهند و همین خاطر از موادی مانند چوب برای سر در فروشگاه خود استفاده می‌کنند. همچنین  افرادی که به این مواد علاقه دارند ممکن است به عنوان مشتری به سمت مغا‌زه شما گرایش پیدا کنند. تابلوهایی از جنس چوب برای مناطقی که رطوبت هوا زیاد است مناسب نیست و در صورت استفاده باید از روکش‌های عایق رطوبت برای آن‌ها استفاده کرد.

تابلو مغازه

تابلوی مغازه یه تبلیغات محیطی هدفمند و بلند مدت است که شما با یکبار هزینه درست و سفارش تابلو متناسب با کسب و کارتان تا مدت ها از فروش بیشتر و رونق کسب و کار بهره خواهید برد البته ساخت و نصب تابلو مغازه اصول و قواعدی دارد که میبایست دقیق رعایت شود رعایت نکردن استاندارد و سفارش ​به مجری آماتور علاوه بر اینکه تاثیری روی فروش شما نخواهد داشت بلکه به خاطر اشتباه در ساخت و نصب تابلو ممکن است همان مقدار فروش و اعتباری که داشتید هم زیر سوال برود قصد نداریم در این محتوا مسیری را پیش روی شما قرار دهیم که مجموعه ​خود را بهتر و برتر نشان دهیم ​قصد داریم راهکاری درست و واقعی ​برایتان توضیح دهیم تا بهترین انتخاب را برای تابلو مغازه یا تابلو فروشگاه خود داشته باشید پس با ما همراه باشید تا بهترین رمز و رازهای شناخت بهتر تابلوها رو متوجه شوید مطمئن باشید نتیجه بسیار مثبتی خواهید گرفت. از اهمیت نصب تابلو مغازه ​مطلع هستید؟ به نظر شما اصلا چرا باید برای مغازه، تابلو نصب کرد؟ اصلا تابلوی مغازه چه کاربردی دارد؟ حقیقتا باید گفت که تابلو مغازه یکی از مهم‌ترین بخش‌های راه اندازی یک کسب و کار است. شما بدون داشتن تابلو، شناخته نمی‌شوید. نصب تابلو مغازه برای تمامی کسب و کار‌ها در هر جایی و با هر قدمتی، یک نیاز است. این که تصور کنید برخی از کسب و کار‌ها نیازی به تابلو مغازه ندارند، کاملا اشتباه است. اگر می‌خواهید به خوبی دیده شوید، فروش بالایی داشته باشید و مشتریان زیادی جذب کسب و کار شما شوند، باید برای این مساله تلاش کنید. در گذشته که اکثر مردم پیاده قدم می‌زدند، کسبه بیشتر به دکور مغازه خود اهمیت می‌دادند. اما این روزها که همه با ماشین و با سرعت از کنار مغازه‌های مختلف عبور می‌کنند، تابلو سردرب مغازه حرف اول را برای جذب مخاطب می‌زند. اگر شما در مورد نصب تابلو مغازه خود دچار تردید و دو دل هستید، با ما همراه باشید و ببینید که چه لزومی برای نصب تابلو مغازه وجود دارد.

بهترین تابلوسازی در ایران
بهترین تابلوسازی در ایران

نکات مهم هنگام نصب تابلو مغازه

به همان اندازه که انواع طرح تابلو مغازه برای شما مهم است ، دقت در نصب و محل نصب بطوری که بیشترین بازدهی را برای کسب و کار داشته باشد نیز مهم است.

از این رو نصب تابلو مغازه دارای نکاتی می باشد این نکات شامل:

  • دقت در محل نصب تابلو مغازه با در نظر گرفتن اندازه تابلو و نوع دید تابلو
  • انتخاب لوگو و طرح مناسب برای تابلو متناسب با کسب و کار
  • انتخاب عنوان تبلیغاتی جذاب وموضوع مناسب برای تابلو
نصب تابلو مغازه نیز که در آخرین مرحله انجام میشود از نکات بسیار مهم در انتخاب تابلو مغازه شما میباشد.
 اگر شما برای فروشگاه خود تابلویی با طرح زیبا و منحصر بفردی انتخاب کنید و حتی از بهترین نوع جنس تابلو مغازه هم استفاده کنید اما نصب تابلو به خوبی انجام نشود میتواند برای تابلو مشکلاتی نظیر :
  • خمیدگی به مرور زمان
  • تاب خوردن تابلو و قناس شدن آن
  • ریزش نورپردازی های آن
  • نداشتن دید کافی از جهات مختلف
و … به همراه داشته باشد.

پس بهتر است پس از ساخت و طراحی تابلو مغازه تان نصب آنرا به افراد کاربلد بسپارید تا با کارشناسی های لازم نصب تابلو انجام شود تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

امروزه و در این سالها تبلیغات و تصویر یکی از مهمترین موضوعات در کسب و کارها و بازار های اقتصادی را میزند.

تابلو مغازه جدید یکی از انواع تبلیغات برای کسب و کار های فیزیکی و سنتی است که از قدیم تا به امروزه با اشکال و روش های مختلفی اجرا و پیاده سازی شده و میشود.

وظیفه تابلو مغازه

میدانیم که تمام مغازه ها مشتریان خاص خود را دارند. گروهی از مشتریان با توجه به آشناییت قبلی با مغازه شما به واسطه خرید های قبلی و یا کیفیت خدمات شما جزو مشتریان ثابت شما محسوب میشوند.

اما این تعداد بسیار کمتر از تعدادی هستند که تا به حال از خدمات شما استفاده نکرده اند تا به مشتریان ثابت شما تبدیل شوند. آنها حتی از حضور شما اطلاعی ندارند.

در اینجاست که طراحی تابلو مغازه برای کسب و کار شما از اهمیت بالایی برخوردار میشود. پس تابلو فروشگاه یا مغازه شما معرف کسب و کار و سطح خدمات شما است.

در نتیجه هرچه تابلو شما جذاب تر باشد و مخاطبان را به خود جذب کند مشتریان شما بیشتر و فروشتان بیشتر خواهد بود.

سایت طراحی تابلو مغازه در تابلو سازی کسا گروه با بهترین کیفیت اعمال میگردد با بهترین کیفیت تابلو جدید مغازه.

ویژگی های تابلو مغازه جدید

همانطور که گفته شد طراحی تابلو، تابلو فروشگاه و مغازه شما به نوع قابل توجهی معرف شما و کسب و کارتان است و باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بهترین فایده را برای رونق کسب وکارتان داشته باشد.

از مهترین ویژگی های تابلو فروشگاه و فروشگاه میتوان به جذابیت ، گیرایی و به یاد ماندنی بودن تابلو برای مخاطبان و مشتریان شما است.

اما ویژگی های دیگری که باید یک تابلو برای مغازه و یا فروشگاهی داشته باشد عبارت اند از:

  • خلاقیت بکار رفته در طراحی
  • تابلو برای به یاد ماندن تابلو
  • جذابیت و گیرایی تابلو
  • بزرگی تابلو

تابلو سردر مغازه، از تابلو نویسی تا تابلوهای امروزی

بد نیست بدانید که ساخت تابلو مغازه بیش از صد سال در ایران سابقه دارد. در گذشته مغازه‌های زیادی وجود نداشت و مشتریان باید مسیرهای طولانی را ​طی می‌گذاشتند تا به مغازه مورد نظر خود می‌رسیدن. این روند امروزه تغییر کرده و در هر خیابان، ده‌ها و شاید صدها مغازه مختلف دارد. که حتی بیشتر آنها نیز در یک صنف فعالیت می‌کنند. به همین خاطر است که نیاز به تابلوی مناسب و با کیفیت بیشتر از گذشته احساس می‌شود. در گذشته از ​تابلو نویسی برای معرفی یک کسب و کار استفاده می‌کردند و روند به این ترتیب بود که افراد خطاط و هنرمند، بر سردرب مغازه‌ها، نام و صنف آنها را می‌نوشتند. معمولا شکل تابلوها بدین صورت بود: خواربار فروشی محمدی، لوازم تحریر رضایی و غیره و در واقع از این راه، مردم متوجه می‌شدند که یک کسب و کار در آن واحد تجاری مشغول به کار است و به سراغ او می‌رفتند.

در گذشته اکثر مردم با پای پیاده خرید می‌رفتند. در آن دوران زندگی‌ها جریان آرامی داشت و مردم نیز با آرامش تمام در خیابان‌ها قدم می‌زدند و به دنبال کالای مورد نظر خود می‌گشتند. اما در زندگی شهری امروزی ما، مردم نیز حوصله گذشته را ندارند و ترجیح می‌دهند تا بدون فوت وقت و در حداقل زمان ممکن، خرید خود را انجام دهند. امروزه اکثر افراد سوار بر وسایل نقلیه هستند و با سرعت از کنار مغازه‌های مختلف عبور می‌کنند و در این صورت تنها به خواندن تابلو بسنده خواهند کرد. به همین خاطر است که بر خلاف گذشته، این روزها داشتن تابلو مغازه چشم‌گیر، مخصوصا در شب‌ها که اوج شلوغی جمعیت را شاهد هستید، تبدیل به یک اصل مهم شده است و بیشتر کسبه تلاش می‌کنند تا با داشتن یک تابلو مغازه ​​جدید، مخاطبان بیشتری را جذب خود کنند.

تابلو مغازه، یک هزینه سنگین یا سرمایه گذاری بلند مدت؟

زمانی که قصد نصب یک تابلو مغازه مدرن و منحصر به فرد را دارید، پس از کمی جست و جو خواهید دید که قیمت ساخت این نوع تابلوها نسبتا زیاد است. برخی افراد در همین لحظه از سفارش تابلو سردرب مغازه خود منصرف می‌شوند و ترجیح می‌دهند که تابلو بسیار ساده‌ای داشته باشند. اما باید بدانید که بر اساس تحقیقات انجام شده و حتی مطابق تجربیات کسانی که تابلو‌های گران قیمت نصب کرده‌اند، هزینه‌ای که برای تابلو مغازه پرداخت می‌کنید، نه تنها یک هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری بلند مدت نیز به شمار می‌آید. تابلو ​سردر با افزایش میزان فروش‌، هزینه خود را باز می‌گرداند و پس از مدتی، حتی مبلغی بیش از آنچه هزینه کرده‌اید را به شما باز خواهد گرداند. هر چه قدر هزینه بیشتری برای زیبایی تابلو سردر مغازه خود کنید، به همان میزان جلب توجه بیشتری خواهید کرد و فروش بیشتری خواهید داشت. پس تابلو مغازه خاص را نه یک هزینه، بلکه باید به عنوان یک سرمایه گذاری کاملا عاقلانه و اقتصادی بدانید.

انواع تابلو مغازه مدرن

با پیشرفت تکنولوژی و دگرگون شدن صنعت تبلیغات و تابلو های تبلیغاتی ، شاهد تابلو سر در مغازه ها و فروشگاه ها هستیم و دیگر خبری از رنگ و خوشنویسی بر روی شیشه مغازه ها نیستیم.

برای کسبه ها و کاسبان از قدیم تا الآن ساخت تابلو فروشگاه یکی از مهمترین موضاعات بوده و هست. اما این تابلو ها به انواع مختلفی تقسیم میشوند که هر کدام مناسب یک صنف خاصی می باشد.

تابلو مغازه چه مدل‌هایی دارد و کدام جنس و طرح برای مغازه من مناسب است؟

تابلو مغازه یکی از مهمترین بخش هایی است که باید برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود به آن توجه کنید. تابلو سردر مغازه یا فروشگاه، که بیشتر با چلنیوم ساخته می‌شوند،  یکی از اولین چیزهایی است که مخاطب درباره فروشگاه و برند شما می شناسد.

حالا اگر  تابلو مغازه زیبا و جذاب باشد، مشتری را برای ورود به مغازه و خرید ترغیب می کند، اما اگر تابلو سردر مغازه یا فروشگاه غیرجذاب باشد، مشتری خیلی راحت از روبروی آن عبور می کند و به سراغ دیگر رقیبان خواهد رفت، بنابراین دقت در انتخاب انواع تابلو مغازه بسیار مهم است و به صاحبان کسب و کارها توصیه می شود.

برای انتخاب تابلو مغازه مناسب فضا و کسب و کار خود احتمالا نیاز دارید درباره  قیمت تابلو مغازه ، نحوه طراحی تابلو مغازه و نصب و اجرای تابلو سردر مغازه اطلاعات بیشتری داشته باشید. در این مقاله به این موارد می‌پردازیم و نمونه های مختلف از انواع تابلو سردر مغازه جدید و مدرن را به شما ارائه می‌دهیم.

انتخاب تابلوی مغازه نیازمند این است که در این زمینه آگاهی کافی داشته باشید پس در این مقاله با همراه باشید تا با انواع تابلوی مغازه آشنا بشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

تابلوهای سردر مغازه انواع مختلفی از نظر ظاهری ، کیفیت مواد استفاده شده و قیمت دارند. برخی از افراد ترجیح میدن از تابلوهای ارزان قیمت استفاده کنند و عده ای دیگر که امکان هزینه بیشتر دارند، یک تابلوی لاکچری و گران قیمت رو ترجیح میدن.اما این نکته رو نمی توان کتمان کرد که یک تابلوی جذاب و زیبا میتواند باعث افزایش مشتری شود.

درباره تابلوسازان
درباره تابلوسازان

انواع تابلو سردر مغازه چه جنس‌هایی دارند؟

برای ساخت زمینه تابلو مغازه از مواد مختلفی از قبیل آلومینیوم، چوب ترمووود، پلاستیک فشرده، کامپوزیت، تیتانیوم، نئون پلاستیک، استیل و… استفاده می شود. بعضی از جنسها مقاومت خوبی دارند؛ اما بعضی دیگر از جنسها مقاومت کمتری از خود نشان می دهند. مثلا تابلوهای تیتانیومی و تابلوهای استیل بسیار مقاوم هستند و به راحتی خراب نمی شوند.

تابلوها به سه دسته از نظر قیمت تقسیم میشن:

انواع تابلوی مغازه از نظر قیمت:

قیمت تابلوها به جنس مواد به کار رفته و همچنین میزان انرژی که برای درست شدن آن تابلو توسط تابلوساز صرف شده بستگی داره.

  • تابلوهای ارزان قیمت
  • تابلوهای متوسط
  • تابلوهای گران قیمت

هرچقدر تابلو از مواد با کیفیت تری ساخته شده باشه به طبع قیمت آن گرونتر خواهد بود ولی باید این نکته رو توجه کنید که اگه قصد این رو دارید که برای مدت طولانی از یک تابلو استفاده کنید حتما باید از جنس با کیفیت استفاده کنید چرا که تابلوها در معرض تابش شدید آفتاب هستند و همچنین سرما و گرمای بیش از حد هم عمر اونارو کوتاه تر میکنه پس یک تابلوی با کیفیت تهیه کنید تا عمر طولانی تری داشته باشد.

1 – تابلوهای ارزان قیمت

تابلوهای بنری از جمله ارزانترین تابلوهای مغازه ها هستند. تابلوهای که یک چارچوب ساده دارند و یک پارچه از جنس بنر ، فلکسی یا استیکر چاپ شده و روی آن نصب میشود و در سردر مغازه قرار می گیرد.

مزیت تابلوی ارزان :

  • بودجه بسیار کم برای تهیه این نوع تابلو
  • صرف زمان بسیار کم برای طراحی و ساخت و نصب تابلوی ارزان
  • قابلیت تعویض کم هزینه و سریع

معایب تابلوی ارزان :

  • ماندگاری کم ( به مرور زمان شکل اولیه خود را سریع از دست میدهد)
  • زیبایی و جذابیت کم نسبت به تابلوهای گرانقیمت
  • پایین بودن جذب مخاطب

2 – تابلوهای میان رده

تابلوهای میان رده ، مناسبترین تابلوهای موجود در بازار از نظر قیمت محسوب می شوند که به دلیل اینکه زیبایی بیشتری نسبت به تابلوهای ارزان قیمت دارند بیشتر از بقیه تابلوها مورد استفاده قرار میگرند و می توان با یک بودجه مناسب و معقول این نوع تابلو رو تهیه کرد.

انواع تابلو چلنیوم و نیز تابلوی ال ای دی از جمله تابلوهای میان رده هستند.

مزیت تابلوهای میان رده:

  • زیبایی خیلی بهتری نسبت به تابلوهای ارزان قیمت دارند.
  • ماندگاری بالا.
  • جذب مخاطب بالا.
  • با یک بودجه متوسط میتوان این نوع تابلو را تهیه کرد.

معایب:

  • در حال حاضر به صرفه ترین نوع تابلو در بازار این نوع تابلو هست و عیب خاصی نداره.

3 – تابلوهای گران قیمت

تابلوهای گرانقیمت بیشتر از طرف فروشگاه ها ، مغازه ها و اماکن خاص مورد استفاده قرار میگرند مثل تابلوی طلا فروشی، تابلوی صرافی ها، تابلوی فروشگاه های بزرگ و …

تابلوی چوب ترمود ، تابلوی استیل ، تابلوی لاسوگاسی ، تابلوی تیتانیومی ، تابلوی وکیومی از جمله تابلوهای گران قیمت محسوب میشوند.

مزیت تابلوهای گران قیمت:

  • جذب مخاطب عالی
  • ماندگاری بالا
  • مناسب جهت مشغال لاکچری و خاص

معایب تابلوی گران قیمت:

  • تنها ضعف این نوع تابلو در واقع هزینه بالایی ست که باید برای تهیه آن پرداخت بشه.

معرفی انواع تابلوی مغازه از نظر جنس و ساخت:

  • تابلوی فلکسی
  • تابلو نئون
  • تابلوی چلنیوم
  • تابلوی استیل
  • تابلو کامپوزیت
  • تابلو پلکسی
  • تابلو روان
  • تابلو لاس وگاسی

انواع تابلوهای چلنیوم و تابلوهای فلکسی جزو تابلوهای پرطرفدار برای اکثر مغازه ها و فروشگاه ها است.

چه تابلویی مشتری بیشتری دارد؟

برای انتخاب تابلو سردر مغازه باید به سلیقه مخاطبان و مشتریان آن کسب و کار توجه شود. اگر مشتریان فروشگاه شما، افرادی منطقی با سن بالا هستند، بهتر است از تابلوهای ساده مانند تابلو چلنیوم ساده یا تابلو با نمای ترمو‌وود استفاده شود.

انواع تابلو مغازه از نظر کاربرد با یکدیگر فرق دارند، به علاوه قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. تابلو چلنیوم ساده، هم از نظر قیمت و هم از نظر زیبایی ظاهری در حد متوسط است و برای سازمان های دولتی ویا فروشگاه های زنجیره ای گزینه خوبی خواهد بود.

انتخاب تابلوی مغازه

انتخاب یک تابلو از بین انواع تابلوی مغازه نیز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه داره.

انتخاب تابلو سردر مغازه با توجه به ابعاد و مکان فروشگاه

برای انتخاب نمای ورودی باید به ابعاد سردر فروشگاه توجه شود. اگر قسمت ورودی مغازه بزرگ است، می توان از تابلوهای بزرگ نظیر تابلوهای ۳ بعدی و تابلوهای حروف برجسته استفاده کرد. ماکت سازی هم یکی از گزینه های جالب برای طراحی تابلو مغازه است.

برای مغازه های کوچک و متوسط از تابلوهایی نظیر تابلو فلکسی و انواع تابلوهای LED دار می توان استفاده کرد.

انتخاب یک تابلوی کوچک برای مغازه ای بزرگ یا انتخاب یک تابلوی بزرگ برای مغازه ای کوچک مناسب نیست و اصلا توصیه نمی شود. بهتر است به دنبال تابلویی با ابعاد متناسب باشید تا زیبایی و تناسب ظاهری محیط حفظ شود.

بهترین تابلو سردر مغازه چه ویژگی دارد؟

واقعیت این است که تمام مدل‌های تابلوهای تبلیغاتی به نوبه خود جذاب هستند و می توانند کسب و کار شما را به خوبی معرفی کنند. برای انتخاب تابلو سردر مغازه به سلیقه خود، جنس حروف برجسته و بودجه خود باید توجه کنید.

از انواع جدید تابلو مغازه، تابلو با زمینه پولکی است که در هنگام وزیدن باد پولکی های زمینه تابلو افکت موج مانندی ایجاد می کنند  و همچنین در هنگام شب با انعکای نور تلالو ویژه ای به تابلو می‌دهند.

به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم، تابلوهای چلنیوم یکی از بهترین تابلوها هستند، زیرا هم زیبایی دارند و هم هزینه تهیه آنها زیاد نیست.

انتخاب تابلو چلنیوم به عنوان تابلوی سردر فروشگاه، یک انتخاب هوشمندانه و اقتصادی است. تابلوهای چلنیوم مدل‌های مختلفی دارند و هرکدام از این مدل‌ها هزینه خاصی دارد.

 تابلو سردر مغازه از جنس استیل

این تابلوها یکی از باکیفیت‌ترین و ماندگارترین تابلوهایی که از قدیم تا کنون به عنوان سردر مغازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تابلوی استیل  طرفداران زیادی دارد؛ ولی در اقلیم‌هایی که رطوبت زیاد است ممکن است در صورتی که استیل از کیفیت پایینی برخوردار باشد، مشکلاتی مانند زنگ‌زدگی و فرسودگی ایجاد شود. به طور کلی نسبت به سایر جنس‌های حساس مانند چوب، با این اقلیم‌ها سازگارتر است و می‌توان در رنگ‌های متنوع و با طرح‌های زیبایی آن را تولید کرد.تابلوی مغازه ارزان قیمت (فلکسی)

فلکسی فیس یا تابلوی فلکسی

، با ترکیب‌هایی از آهن شکل گرفته است که چهارچوب تابلو از این فلز است. چاپ فلکسی و نورپردازی مهتابی روی تابلو انجام می‌گیرد و طرح‌ها و رنگ های بسیار زیبا و متنوعی را می‌توان بر روی آن انجام داد. اگر به دنبال هستید، تابلوفلکسی یک گزینه عالی برای شماست.

کیفیت رنگ‌های به کار رفته کیفیت چاپ و طرح‌های مختلف آن بسیار مهم است و باعث تغییر قیمت در آن‌ها می‌شود. امروزه تابلوهای فلکسی به علت داشتن کیفیت بالا، جلوه بصری خیره کننده و تنوع طرح و رنگی که دارند به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 تابلوی مغازه از جنس آلومینیوم یا چلنیوم

از رایج‌ترین انواع تابلو سردر فروشگاه،  تابلو های چلنیوم است که جزو پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین تابلوهای سردر مغازه محسوب می‌شود. اگر به دنبال  هستید، لازم است بدانید که پیاده سازی جدیدترین طراحی ها با ظواهر چشم نواز فقط بر روی این تابلو امکان پذیر است.

تابلو مغازه از جنس پلاستیک فشرده

یکی از خوش قیمت‌ترین تابلوهایی که بر روی سردر مغازه‌ها می‌بینید از جنس پلاستیک فشرده هستند و به تابلوهای پلاستیک شهرت دارند. پلاستیک فشرده دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند و مقاومت بالایی نیز در برابر عوامل محیطی دارند. از این رو اکثر صاحبان فروشگاه‌ها از آن‌ها استقبال می‌کنند. البته علاوه بر تابلوهایی از این نوع، تابلو با حروف چینی پلاستیک بر روی سایر جنس های دیگر نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. طرح و حروف چینی بر روی تابلوی چلنیوم و … بسیار رایج است. به خصوص در فروشگاه‌هایی که احتمال تغییر نام یا اطلاعات موجود بر روی تابلو وجود دارد، با این روش هزینه‌ها را به مراتب برای تعویض تابلو کم می‌کنند.

انواع تابلو سردر مغازه از جنس کامپوزیت

یکی دیگر از انواع تابلوهایی که در سردر مغازه ها به چشم می‌خورد،تابلوی کامپوزیت  است. مقاومت بالای کامپوزیت، انعطاف‌پذیری و زیبایی آن باعث شده است تا به عنوان یکی از تابلوهای مناسب برای این ناحیه از فروشگاه به کار رود. ایجاد طرح های هندسی و نامنظم با کامپوزیت، زمینه را برای زیباتر کردن سردر مغازه‌ها فراهم کرده است. کامپوزیت برای هر اقلیمی مناسب است و زیبایی خود را تا مدت‌های طولانی حفظ می‌کند. همچنین می‌توان آن را در رنگ‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه کرد.

تابلو مغازه لاسوگاسی

تابلوهای لاسوگاسی یکی از بهترین راه های جذب مشتری در مناطق پر رقابت هستند. اگه صاحب آب میوه فروشی، بستنی فروشی، رستوران، فست فود و … هستید، تابلوی لاس وگاسی میتواند برای شما نقش معجزه را داشته باشد. این تابلوها به دلیل ظرافت بالا، هزینه ساخت بالاتری دارند، اما مصرف انرژی آنها بسیار بهینه بوده و خیال شما را تا سالها از داشتن یک تابلو درجه یک راحت میکند.

تابلوی چلنیوم3- تابلوسازان
تابلوی چلنیوم3- تابلوسازان

تابلو لایت باکس مغازه، فروشگاه و مرکز خرید

یکی دیگر از تابلوهایی که میتوانیم با آن نرخ تبدیل فروش در مغا‌زه یا فروشگاه خود را افزایش دهیم،‌ استفاده از تابلوی لایت باکس است. این تابلوها به دلایل زیر دارای متقاضی های زیادی هستند.

  • قیمت ساخت فوق العاده.
  • وزن کم و امکان جا به جایی راحت.
  • مصرف انرژی کم.

همگی باعث شده که تابلو لایت باکس جز تابلوهای مغازه ارزان قیمت به حساب بیاید.

تابلو سردر فروشگاه ال ای دی

نیز جزو مدرن‌ترین تابلوهایی است که این روزها به شدت از آن‌ها استقبال شده است. جلب توجه و خیره‌کنندگی این تابلوها می‌تواند شرایط را برای مشتری‌یابی بیشتر فراهم کند. تابلوهای ال ای دی در دو نوع ثابت و متحرک تولید می‌شوند که هر کدام شرایط ویژه خود را دارند و برای فروشگاهی خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید :

تابلوی چلنیوم

تابلو استیل

تابلوسازان

تابلو مغازه چه مدل‌هایی دارد و کدام جنس و طرح برای مغازه من مناسب

تابلو ال ای دی ثابت برای مغازه و فروشگاه

تابلوهای ال ای دی ثابت، دارای نورپردازی با لامپ‌های ال ای دی هستند که نوری ثابت و مشخص دارند. این تابلوها معمولا با یک کلید خاموش یا روشن می‌شوند و ممکن است در طول شب نیز آن‌ها را روشن بگذارند. نوشته‌ها یا اطلاعات مشخص و دائم بر روی آن‌ها دیده می‌شود.

تابلو سر در

تابلو های تبلیغاتی که برای سر در مغازه و یا فروشگاه ها استفاده می‌شوند انواع مختلفی دارند. بنر ، فلکس ، ال ای دی روان ، نئون های شیشه ای ، ال ای دی های ثابت و تابلوهای حروف برجسته که به تابلوهای چلنیوم معروف هستند ، از جمله تابلوهای تبلیغاتی هستند که در سردر مغازه ها فروشگاه ها ، ادارات ، بانک ها و … می‌توانید مشاهده کنید.تابلوهای حروف برجسته ( چلنیوم ) از زیبایی و کارایی بالایی را در بین انواع تابلوها تبلیغاتی برخوردار هستند.تابلو سردرب

تابلو مغازه خاص

شهرها همیشه دنیایی از رنگ و جاذبه بوده اند. اما به نظر شما چه عواملی منجر به این همه زیبایی و جذابیت در تابلو مغازه شده است.مسلما هم تراز نمای ساختمان ها و شهرسازی، نقطه ی جاذبه در شهرهای بزرگ را می توانیم تابلو مغازه به شمار آوریم.

در ادامه مطلب قصد داریم شما را با انواع جدید تابلو مغازه آشنا کنیم . همه اطلاعاتی که جهت سفارش تابلو مغازه نیاز دارید را برای شما گرد آوری کرده ایم.

تابلو مغازه در تنوع رنگ و اندازه های مختلف توسط تابلو سازی دیبا تولید می شوند. هر یک از این تابلوها همچون نشانگری  نمایان گر حرفه و صنعتی هستند که مغازه دار به آن مشغول است.

تابلو مغازه باید در یک نظر به شما بگوید مغازه داربه چه حرفه ای مشغول است. داشتن تابلو مغازه اصولی یکی از مهمترین  روشهای معرفی کسب و کار است. تابلو سردر مغازه به نوعی شناسنامه  کاریتان را در دیده عموم قرار می دهد.

انواع تابلو مغازه جهت استفاده سردر و محیط بیرون، تابلو سردرب

برخی از انواع تابلو مغازه جدید  که شما می توانید برای سر در مغازه خود خریداری کنید عبارت است از :

تابلو  مغازه با حروف برجسته

استفاده از حروف برجسته و نورپردازی داخل حروف در تابلو مغازه از پر کاربردترین نوع تابلو ها در طول تاریخ تابلو سازی بوده است. پیشرفت روشهای ساخت حروف برجسته و استفاده از دستگاههای جدید در این صنعت باعث شده که هم تنوع محصولات گسترده شود و هم قیمت ساخت تابلو حروف برجسته کاهش یافته. همین امر موجب گسترده شدن استفاده از این تابلو در مغازه ها و مراکز تجاری شده است. انواع رایج حروف برجسته مثل چنلیوم، استیل، فلزی، پانچی و غیره هم اکنون در دسترس است. در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص حروف برجسته تابلو سازی ارائه میگردد.

تابلو مغازه کامپوزیت

استفاده ازکامپوزیت در ساخت تابلو مغازه متداول است. کامپوزیت ورق آلومینیومی است که با مواد پلی ارتان تقویت شده و روکش رنگی دارند. کامپوزیت ها در رنگهای متنوعی به بازار ارائه می شوند. نحوه حجم سازی با کامپوزیت بستگی به طرح تابلو دارد. ورق کامپوزیت با چهارچوب آهنی که پشت آن کشیده می شود تقویت شده و به شکل و ابعاد مورد نظر میرسد. توجه داشه باشید که ورق کامپوزیت با کیفیتهای مختلفی در بازار عرضه می شود که موجب اختلاف قیمت در اجرای آن میشود. شکل و ابعاد تابلو مغازه نیز در اجرای کامپوزیت و قیمت اجرای آن تاثیر دارد.تابلو آویز مغازه

تابلو عمودی دو طرفه

تابلو های عمودی که نوع تابلوی گرد دو طرفه آن بسیار متداول است. به عنوان مکمل تابلو مغازه اصلی مورد استفاده قرار میگیرد. کارکرد اصلی این تابلو اطلاع رسانی به عابر پیاده و کسانی است که در پیاده رو رفت آمد می نمایند. ابعاد استاندارد این نوع تابلو ها 40 سانتیمتر است. با توجه به محل قرار گیری تابلو مغازه عمودی نیازی به تهیه تابلو در ابعاد بزرگتر وجود ندارد.تابلو آویز مغازه

تابلو مغازه پانچ متال استرچ متال و اکسپندد

این روش که برای ساخت تابلو مدرن مغازه استفاده می شود. این روش که در تابلو مغازه جدید مورد استفاده قرار میگیرد. در نمای تابلو با استفاده از دستگاههای سی ان سی و لیزر نقوش متناسب با تابلو مغازه خاص طراحی و اجرا میشود. این نوع از تابلو مغازه علاوه بر روشنایی حروف میتواند از روشنایی نمای پشت حروف هم برخوردار باشند. برخی از این ورق ها به صورت پیش ساخته در دسترس هستند که اصطلاحا به آنها پانچ متال گفته می شود. استفاده از این تکنیک در تابلو مغازه نیاز به مهارت های سطح یک تابلو سازی دارد و ساخت آن توسط همه تابلو سازها میسر نیست. برای افرادی که تابلوهای خاص و دیده نشده را می پسندند این روش کاربرد دارد.

تابلو مغازه پولکی

استفاده از تایل پولکی در نمای تابلو مغازه می تواند از جلب توجه بالایی برخوردار باشد. هر تایل پولکی از 100 پولک ساخته شده که بر روی تایل معلق هستند و وزش باد حرکت و درخشندگی خاصی به آنها می بخشد. مهمترین حسن استفاده از این روش جلب توجه زیاد و زیبایی و درخشش و قیمت مناسب آن است و عیب اصلی این روش عدم امکان شستشو و دوام کم پولکها در برابر آفتاب است که باعث می شود این نوع تابلو ها در دوره های 2 ساله نیاز به بازسازی داشته باشند. این روش برای تابلو سالن زیبایی و تابلو رستوران بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.تابلو آویز مغازه

تابلو مغازه سبک لاس وگاسی

اصطلاح تابلو مغازه لاس وگاسی به سبک خاصی از تابلو ها گفته میشود که اولین بار در لاس وگاس آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. این نوع تابلو ها دارای لامپهای نور متعدد و نئون های زیاد هستند و نورپردازی خاصی را ایجاد میکنند. استفاده از این سبک تابلو ها در ایران به خصوص در تابلو فست فود و تابلو های تزئینی مراکز هنری و تاتر مورد استفاده قرار میگیرد. این تابلو ها معمولا ترکیبی از حروف برجسته ای هستند که داخل حروف لامپ کار شده و خطوط نئون سطح تابلو و سایر ترکیبات نورپردازی نئون

تابلو فلکسی فیس یا بنر مغازه

بنر و فلکسی فیس دو نوع پارچه مصنوعی مخصوص چاپ هستند که در تابلو مغازه مورد استفاده قرار میگیرد. تابلو بنر قابلیت نور پردازی از پشت را ندارد اما تابلو فلکسی فیس مغازه قابلیت نورپردازی از پشت را دارا میباشد. این نوع تابلو ها با سیستم های روشنایی مختلفی ارائه میگردند. قیمت این تابلو ها بستگی به کیفیت پارچه کیفیت چاپ و نوع نوری دارد که برای روشنایی آن استفاده میشود. مهمترین عیب این روش طول عمر پایین آن در مقابل اشعه آفتاب است که باعث شده تابلو فلکسی فیس در مغازه ها کمتر مورد استفبال قرار گیرند.تابلو سردرب، تابلو آویز مغازه

تابلو مغازه ترمووود

ترموود نام روش صنعتی پرداخت چوب است. تابلو هایی که در نمای آنها از چوب ترموود استفاده شده را اصطلاحا تابلو ترموود می نامند. ترموود معمولا نژادی از درخت کاج پروانه ای است که در مناطق سردسیری رشد کرده و در دمای 220 درجه پرداخت شده است. این نوع چوب مخصوص استفاده در نمای ساختمان ساخته شده و دوام آن به رنگ آمیزی منظم آن بستگی دارد. تابلو ترموود مغازه با ترکیبی از انواع حروف برجسته مورد استفاده قرار میگیرد.

تابلو نئون مغازه

تابلو سازی نئون از گذشته بخش جذابی از تابلو سازی بوده است. تابلو نئون جذاب و گرم و راحت است و محدودیتهای تولید و سختی نگهداری آنها در گذشته باعث شده بود که کمتر مورد توجه قرار گیرند. تابلو نئون مغازه امروزه با دو روش نئون شیشه ای ( روش قدیمی ) و نئون ال ای دی یا نئون فلکسی ( روش جدید ) تولید میشوند. حسن اصلی این تابلو ها  نور خوب و امکان ساخت طرح های جذاب و خلاقانه در آنها است. استفاده از این نوع تابلو ها در تابلو کافه ، تابلو مشاور املاک و تابلو داروخانه و بسیاری مشاغل دیگر رایج شده است.

تابلو ماکت

استفاده از ماکت محصولات در مغازه ها میتواند تاثیر تبلیغاتی مهمی در انتخاب بیشتر آن محصول توسط مشتری باقی بگذارد. در سبک تابلو مغازه مدرن از این روش بیشتر استفاده می شود. در انتخاب تابلو ماکت باید توجه داشته باشید که معمولا هزینه ساخت این ماکتها زیاد هستند و کاربرد اصلی تابلو ماکت مغازه در فروشگاههای بزرگ یا زنجیره ای است. برخی ماکتهای رایج میتوان از ماکت سوخاری یا ماکت بستنی و پیتزا نام برد .

تابلو روان سردر مغازه

تابلو روان در واقع پنل های ال ای دی به هم چسبیده هستند که با اتصال به سیستم کامپیوتری واحد برنامه پذیر شده و پس از راه اندازی نوشته های روان و در حال حرکت و جلوه های تصویری ایجاد می نمایند. روشنایی و جلب توجه بالا از مزایای این تابلو ها است اما توجه داشته باشید هزینه های نگهداری و سرویس این نوع تابلو ها بسیار بالا بوده و نیاز به سرویس هایی در فواصل زمانی کوتاه دارند. ایراد دیگر این روش کسب مجوز نصب آن است که در اکثر موارد به دلیل ایجاد مزاحمت نوری صادر نمی گردد.

 تابلو مغازه ال ای دی ثابت

به مجموعه ال ای دی های کنار هم چیده شده که یک نوشته مشخص و ثابت را تشکیل دهند تابلو ال ای دی ثابت گفته می شود. تابلو ال ای دی ثابت دارای ترکیب رنگ مختلفی هستند اما قابلیت برنامه ریزی و تغییر نوشته ها را ندارند. میتوان با استفاده از ال ای دی های چند رنگ یا برنامه ریزی خاموش و روشن شدن آنها افکتهای نوری در این روش تابلو سازی ایجاد کرد. حسن این روش شدت نور خوب نوشته ها و ایراد آن سختی کسب مجوز رسمی برای نسب آنها است.

تابلو سنگی سردر مغازه

استفاده از سنگهای طبیعی در تابلو سردر مغازه ها و در نمای مغازه از دیرباز مورد توجه بوده است. سنگ طبیعی از دوام بالا و زیبایی طبیعی برخوردار است. حس طبیعی سنگ به کمک طراحی تابلو مغازه می آید و حس خوبی را به مشتری منتقل می نماید. مهمترین حسن تابلو مغازه با نمای سنگ طبیعی دوام و استحکام بالای سنگ است و عیب اصلی این روش قیمت زیاد آن است. دوم عیب استفاده از سنگ در نمای تابلو مغازه سوراخکاری سنگ به دلیل سیم کشی تو کار نوشته های حروف برجسته روی تابلو است. ترکیب سنگ و استیل یکی از رایج ترین انواع تابلو سنگی است. این روش در تابلو جواهر فروشی ها  تابلو طلا فروشی و تابلو فروشگاههای مرتبط با کالای ساختمانی رایج است.

پرچم و استند مغازه

استفاده از علائم کمکی تبلیغاتی مثل پرچم و استند در کنار تابلو اصلی مغازه مخصوصا در فروشگاههای خرده فروشی بسیار متداول و رایج است. مشاورین املاک علاقه زیادی به استفاده از پرچم های ساحلی دارند. فروشگاههای عطاری و سوپر مارکت ها بیشتر از استند استفاده مینمایند.

تابلوی خاص سفارشی مغازه

هنر و ذوق تابلو ساز در طراحی تابلو مغازه را نمی توان نادیده گرفت. علاوه بر روشهایی که در بالا شرح داده شد شاید صدها روش ابتکاری در طراحی و ساخت نمای تابلو مغازه نورپردازی تابلو و ساخت حروف وجود داشته باشد که تابلو ساز و طراح حرفه ای میتوانند از ترکیب این روشها تابلوی مغازه مدرن تابلویی جدید و تابلو خاصی را برای شما ایجاد کنند. سفارش تابلو خاص بسته به نظر شما بسیار منعطف و سفارشی است.

انواع تابلو مغازه جهت استفاده در محیط داخل مغازه

برخی از انواع تابلو مغازه جدید  که شما می توانید برای در داخل مغازه و برای دکوراسیون داخلی یا تبلیغات محیطی مغازه استفاده نمایید عبارت است از :

لایت باکس

لایت باکس به صفحات چاپی و نورانی گفته میشوند که کاربرد اصلی آن انتشار تبلغیات محصولات یا برند ها در مغازه هاست. استفاده از لایت باکس در مغازه برای شناسایی محصولات به مشتریان بسیار موثر است. این لایت باکسها در ابعاد مختلف و متناسب با محل نصب آنها قابل ساخت هستند. مهمترین فاکتور در جذابیت لایت باکس طرح مورد استفاده در لایت باکس است. لایت باکس با طرح حرفه ای ، رنگهای شارپ و اصلی ، کیفیت چاپ و نورپردازی خوب میتواند به عنوان یک المان تبلیغاتی موثر در مغازه مورد استفاده قرار گیرد. این نوع تابلو در مغازه پوشاک، تابلو بوتیک و تابلو لوازم آریشی و بهداشتی کاربرد زیادی دارد.

باکس لوگو مغازه

یکی از عوامل مهم و موثر در برندینگ استفاده از لوگو و نشان شما در محیط مغازه است. نوع اجرای تابلو لوگو مغازه میتواند بیانگر ارزش و اعتبار کسب و کار شما باشد. برای اجرای لوگو در محیط داخلی مغازه روشهای بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از رایج ترین روشها استفاده از باکس پلکسی گلاس در محیط مغازه است. این باکسها در تابلو دارو خانه تابلو لوازم آشپزخانه و تابلو محصولات پروتئینی کاربرد زیادی دارد.

تابلو لوگو ساین مغازه

با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و اینستاگرام برای تبلیغات و اهمیت تهیه فیلمها و عکسهای تبلیغاتی در فضای مجازی استفاده از لوگو ساین جهت تهیه بک گراند تجاری بسیار رایج شده است. در این نوع تابلو ها مشخصات تجاری مغازه مانند لوگوی مغازه یا اسم صفحه نام پیج یا نام وب سایت مغازه بر روی محیط داخلی مغازه نقش میبندد. برای ساخت و سفارش تابلو لوگو ساین از روشهای مختلف حروف برجسته و تابلو نئون استفاده میشود. این تابلو ها در صرافی ها تابلو موبایل فروشی تابلو مغازه لوازم کامپیوتری تابلو مغازع پوشاک و کیف و کفش و تابلو  مغاز مبلمان و کالای خواب کاربرد زیادی دارد.

تابلو نئون داخلی مغازه

اجرای تابلو نئون از پیکتوگرام محصولات شما یا لوگو یا شعار سازمانی در مغازه ها کاربرد زیادی پیدا کرده است. همانطور که قبلا گفته شد تابلو نئون با دو روش تابلو نئون ال ای دی و تابلو نئون شیشیه ای قابل سفارش است. این آیکونهای نئون محیط نرم و دلپذیری را برای شما خلق میکنند. این روش در تابلو کافه تابلو کتابفروشی و تابلو داروخانه کاربرد زیادی پیدا کرده است.

استند محصولات داخل مغازه

طراحی و تولید انواع استند محصولات میتواند به بهتر دیده شدن محصولات در مغازه کمک کند. استفاده از روشهای تابلو سازی در تولید استند محصولات بسیار رایج است. استند محصول در مغازه آرایشی و بهداشتی و مغازه های الکتریکی و محصولات برقی بسیار رایج و پر مصرف است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید.

حروف برجسته پشت شیشه یا ویترین مغازه

معماران طراحی محیط تجاری گاهی اوقات برای بهتر دیده شدن مغازه محلی برای تابلو در نمای مغازه در نظر نمی گیرند و نمای مغازه را یکدست از شیشه می سازند. برای درج تابلو و مشخصات مغازه در این سبک از طراحی مغازه هیچ محدودیتی وجود ندارد. انواع حروف برجسته هم به صورت آویز و هم بر روی شیشه قابل اجرا هستند. در مراکز تجاری و پاساژ ها تابلوی شیشه ای کاربرد دارد.

تابلو دیجیتال قیمت یا تابلو دیجیتال منو

با توجه به تغییرات مستمر در قیمت کالا ها تابلو منو دیجیتال مغازه ها بسیار پر کاربرد شده اند. این تابلو ها میتوانند برا تابلو نرخ طلا و ارز یا تابلو منوی رستوارانها مورد استفاده قرار گیرند. انواع دیگری از تابلو های منو محصولات که قیمت آنها به صورت غیر دیجیتالی قابل تغییر هستند نیز وجود دارد که میتوانید در مغازه از آنها استفاده نمایید.

لوگو های اورجینال داخل مغازه

برخی از شرکتهای معتبر دارای لوگوهایی با جزئیات زیاد هستند که ساخت و استفاده از آنها در مغازه ها رواج دارد. برخی از نمونه های رایج این لوگو ها لوگوی مازراتی لوگو بنز و بی ام و و لوگوی شرکتهای سامسونگ ورساچه و از این قبیل برندها نام برد.

نقاشی دیواری مغازه

اجرای نقاشی دیواری مغازه میتواند روح جدیدی به محیط داخلی مغازه بدهد. نقاشی های دیواری امروزه با تکنیک اجرای دیجیتال و در تنوع زیاد قابل اجرا هستند. فروشگاههای بزرگ پوشاک و لوازم ورزشی و مبلمان بیشترین اصنافی هستند که از این روش برای دکوراسیون داخلی مغازه استفاده میکنند.

تابلو QR کد مغازه

با استفاده از تابلو اطلاعات QR کد میتوانید منوی مغازه یا مشخصات وب سایت، آدرس اینستاگرام یا لینک عضویت باشگاه ورزشی خود را برای اسکن در دسترس مشتری قرار دهید. یا رمز وای فای در کافه ها و هتل ها

تابلو علائم راهنما در مغازه

در فروشگاههای بزرگ جهت راهنمایی مراجعه کنندگان و مسیر یابی بهتر مشتری های از این تابلو ها استفاده می شود. محل قرارگیری صندوق فروشگاه یا راه پله و سرویسهای بهداشتی از مهمترین این علائم هستند.

آشنایی با انواع حروف برجسته تابلو مغازه محاسن و معایت

برای کمک به انتخاب شما در سفارش تابلو مغازه بهتر است با برخی از روشهای ساخت حروف برجسته تابلو سازی آشنا باشید. البته با توجه به تنوع زیاد تولید نظر طراح تابلو و تابلو ساز میتواند بهترین راهنمایی برای انتخاب روش ساخت باشد.

حروف برجسته تابلو مغازه با روشهای متنوعی ساخته میشوند. بسته به روش تولید و متریال استفاده شده قیمتهای ساخت آنها میتوانند تا چندین برابر با همدیگر متفاوت باشند. در ادامه به شرح برخی از متداول ترین روشهای ساخت حروف برجسته خواهیم پرداخت.تابلو سردرب

حروف برجسته چلنیوم

نام اصلی این روش ساخت از ترکیب دو کلمه چنل لتر به معنای حروف برجسته و کلمه آلومینیوم گرفته شده و نام درست این روش در اصل چنلیوم است که به دلیلی سختی تلفط با نام عامیانه چلنیوم رواج پیدا کرده است.

حروف چلنیوم از چهار بخش تشکیل شده است. بخشی زیرین یا پایه کار که در نما دیده نمی شود از لایه آهن یا پی وی سی ساخته شده و بخش دوم که سیستم نور پردازی آن است روی آن سوار میشود.

لبه های  حروف برجسته چلنیوم از ورقهای آلومینیومی با ضخامتهای مختلف ساخته شده که در کارخانه تولید لبه اقداماتی مثل نصب شیار درز گیر و رنگ آمیزی روی آن صورت گرفته و نهایتا نمای چلنیوم از پلکسی گلاس است که وظیفه انتشار نور را به عهده دارد. قیمت ساخت حروف چلنیوم بر اساس اندازه محیط حروف محاسبه می شود یعنی عملا تابلو ساز پس از اتمام مراحل طراحی میتواند قیمت دقیق اجرای آن را محاسبه نماید. تابلو سردرب

حروف برجسته استیل در تابلو مغازه

ساخت حروف برجسته با استیل از گذشته رایج بوده است. درخشندگی و دوام استیل در محبوبیت استفاده از این روش موثر است. برای نورپردازی حروف استیل از روشهای مختلفی استفاده می شود. حروف استیل میتوانند نور از پشت یا نور اندریک ( نور این دایرکت ) داشته باشند یا در بخش روبروی حروف از پلکسی گلاس برای روشنایی آن استفاده شود.  روشهای مختلف برش و جوش استیل میتواند درجه مرغوبیت این حروف را معین کند.

حروف فلزی رنگ کوره ای

حروف فلزی با رنگ کوره ای

میتوانید در ساخت تابلو مغازه از حروف فلزی استفاده کنید. این حروف پس از برش لیزر آهن و پرداخت و اسید شویی اولیه توسط دستگاههای جوش لبه سازی می شوند. بعد از این مرحله نوبت رنگ آمیزی حروف است. در رنگ آمیزی حروف بسته به ابعاد حروف و محل نصب از روشهای مختلفی استفاده می شود که متداول ترین آنها رنگ در کوره یا رنگهای الکترو استاتیک هستند. نحوه برش، نوع جوش، نوع رنگ، ورق استفاده شده و نوع نور همه در کیفیت محصول نهایی موثر است.

تابلو ال ای دی متحرک مغازه

مدل‌های جدیدتر و کاربردی تر تابلوهای ال ای دی نوع متحرک آن است. این تابلوها نیز رواج زیادی پیدا کرده‌اند. نوشته‌ها و اطلاعات مهمی که مورد نیاز مشتریان است بر روی این تابلوها نمایش داده می‌شوند. گاهی اوقات طرح‌ها و انیمیشن‌هایی نیز قابل اجرا بر روی تابلوهای led متحرک هستند. تابلوهای ال ای دی توسط دستگاه‌های هوشمند مانند کامپیوتر فروشگاه، دستگاه‌های موبایل کاربر و … تنظیم می‌شوند و می‌توان نمایش اطلاعات بر روی آن‌ها را خاموش، روشن، تنظیم و کنترل کرد. تابلوهای ال ای دی به سرعت جایگزین تعداد زیادی از تابلوهای قدیمی ‌سردر مغازه‌ها شدند. تقریبا تمامی فروشگاه‌های مدرن از تابلوهای led استفاده می‌کنند تا جذب مشتری خود را بیشتر کنند.

تابلو مغازه ال ای دی و نوری

تابلو های LED و یا تابلو روان ، همان تابلو های چشمک زنی هستند که در رستوان های لب جاده و هتل های میان جاده اغلب مشاهده میشوند.

تابلو های ال ای دی و نوری به دلیل داشتن نور و چشمک زن بودنشان یکی از بهترین مدل های تابلو در میان دیگر تابلو های مغازه از جهت جذب مخاطب هستند.

بعلاوه این که کاربرد این نوع تابلو ها در شب بسیار بیشتر می شود.

در ساخت تابلو ال ای دی و تابلو روان بعنوان تابلو فروشگاه از چراغ های ال ای دی استفاده میشود که با یک سیستم کامپیوتری کوچک در داخل تابلو شما قادر خواهید بود که هر تصویر و یا نوشته را به آن بدهید تا به ترتیب دلخواهتان آنها را به نمایش در بیاورد.

از تابلو های نوری و ال ای دی در اغلب مکان ها استفاده میشود که بیشتر مناسب تابلوی مغازه در بازارچه ها ، رستوران های میان جاده ای ، هتل و مسافرخانه های میان جاده ای ، مکانهای شلوغ و پر تردد و … است.

تابلو مغازه چلنیوم

تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلو فروشگاه است که به تازگی و طی چند سال گذشته وارد بازار تابلو های مغازه شده است و به خوبی و سرعت جایگاه خوبی را در میان آنها کسب کرده است.

تابلو چلنیوم یا تابلو چلینیوم تابلو هایی برجسته و زیبایی هستند که میتوان گفت بیش از ۵۰ درصد تابلو های مغازه ها را به خود اختصاص داده است.

در ساخت تابلو چلنیوم از ورق های پلکسی و گالوانیزه ضد زنگ استفاده میشود که به صورت بسیار زیبایی در داخل آنها نور بکار رفته است که زیبایی دوچندانی در شب به آن میبخشد.

تابلو های چلنیوم را معمولا به صورت نوشته طراحی میکنند و میتوان گفت برای تمام مغازه ها میتوان از آن استفاده کرد.

تابلو مغازه نئونی

تابلو نئون یکی از زیباترین و گران ترین نوع تابلو در میان تابلو های مغازه هستند که بیشتر آنها را در کافه ها و فست فود ها دیده ایم.

در ساخت تابلو های نئون از لوله های باریک نوری که قدری هم گران هستند استفاده میشود که قابلیت خمیدگی و انعطاف بسیار زیادی دارند و همین موضوع امکان این را میدهد که به هر شکل دلخواهی که میخواهیم ساخته شوند.

تابلو نئونی بسیار شبیه به تابلو چلنیوم است اما دو تفاوت اصلی میان آنها وجود دارد:

نور استفاده شده در تابلو نئون به صورت گازی میباشد اما در تابلو چلنیوم از لامپ های اس ام دی استفاده میشود.

لبه استفاده شده در تابلو چلنیوم از جنس فلز آلومینیوم است که نورپردازی فقط از روی آن انجام میشود اما در تابلو نئونی لبه دور آن از پلاستیک پلکسی است که نور را از کناره های نیز نمایان میکند.

از تابلو های نئونی نیز میتوان در انواع کسب و کار ها و به صورت های مختلف استفاده کرد.

تابلو فروشگاه لایت باکس یا جعبه ای

تابلو های لایت باکس یا جعبه ای یا یکی دیگر از مدل های پر کاربرد در ساخت تابلو فروشگاه ها می باشد که بیشتر برای ساختمان های پزشکان و تبلیغات دیواری و تابلو های عکس دار استفاده میشوند.

در ساخت لایت باکس ها از طلق های بسیار باکیفیتی استفاده میشود که به دو صورت چاپ خورده و ساده میباشند.

در مدل چاپ خورده تصویر بر روی طلق چاپ میشود و بر روی باکس نوری پیاده سازی میشود.

اما در مدل ساده ابتدا استیکر های مورد نطر روی آن چسبانده و سپس بر روی لایت باکس اجرا می شود.

تابلو های مغازه که به صورت لایت باکس هستند هم در شب و هم در روز دید بسیار خوبی دارند.

تابلو های مغازه چوبی ( ترمووود )

تابلو ترمووود یا ترموچوب که به صورت یک سازه طبیعی جلوه میکند و برای مغازه های فانتزی مثل رستوران ها و کافه ها به کار میرود.

در ساخت تابلو ترموود از چوب ترمو استفاده میشود. بیشتر از ترمووود برای زمینه تابلو ها استفاده میشود و بر روی آنها از چلنیوم و یا نئون استفاده میشود.

تابلو مغازه استیل

تابلو استیل سردر مغازه ۲۴ ساعت شبانه روز در معرض آفتاب ، هوای سرد ، باد ، برف و باران است. بنابراین ، تابلوی فروشگاه باید از ماده ای بسیار بادوام ساخته شود که به خوبی بتواند در مقابل همه این عوامل طبیعی مقاومت کند. قبل از استیل ، در صنعت تابلو سازی از مواد مختلفی مانند پلکسی گلاس استفاده می شد.

هیچ کس نمی تواند درخشش و زیبایی استیل را زیر سوال ببرد.

به دلیل استحکام و زیبایی بی نظیر استیل ، سازندگان تابلو فروشگاه سعی در استفاده از این مواد برای ساخت تابلو فروشگاه و لذت بردن از براقیت و زیبایی دارند.

بنابراین پس از مدتها جستجو ، آزمایش و خطا ، آنها توانستند حروف برجسته ای را با صفحات استیل بسازند. اما مهمترین چالش برای تابلو سازان ، روشنایی و چگونگی نورپردازی تابلو استیل بود که با روش های نوین نورپردازی این چالش نیز بر طرف شده است.

تابلو استیل ، تابلوسازان2
تابلو استیل ، تابلوسازان2

تابلو مغازه فلکسی

تابلو فلکسی یکی از انواع تابلو های تبلیغاتی زیبا و مقرون به صرفه است که شامل نورپردازی است.

در ساخت تابلوهای انعطاف پذیر فلکسی ، از حروف برجسته ، که از آن با نام تابلو فلکسی حروف برجسته استفاده می شود.

Flex در واقع نوعی ماده برای پنل های قابل انعطاف است. از آن به عنوان تابلو سردرب ها ، تابلو های فروشگاه یا تبلیغات محیطی استفاده می شود.

این تابلوها دارای پانل های قابل انعطاف هستند و پوشش های کوتین و رنگی باعث می شود تا در مقابل آفتاب و هوا مقاوم باشند.

تابلو وکیوم

تابلو وکیوم به حروف برجسته سه بعدی گفته می شود، که یکی از جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی است.

امروزه در کنار سایر تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته از جمله حروف برجسته استیل، حروف چلنیوم، حروف نئون پلاستیک و … بسیار مورد استقبال مشتریان می گیرد.

تابلو وکیوم به دلیل شکل حروف سه بعدی، از زیبایی خاصی برخوردار است و آن را از سایر تابلوهای حروف برجسته متمایز می کند.

تابلو سه بعدی وکیوم به وسیله دستگاه تمام اتوماتیک و از طریق حرارت دادن پلکسی گلس، ساخته و طراحی می‌شود.

به گونه ­ای که بعد از طراحی حروف، به وسیله دستگاه برش  CNC، الگوی کار برش داده می شود و بر روی دستگاه وکیوم قرار می‌گیرد.

در مرحله بعد روی الگوی کار، ورق پلکسی گلس قرار گرفته و حرارت داده می شود و درنهایت ورق حرارت داده شده، ساکشن شده و شکل قالب را به خود می‌گیرد.

حروف برجسته تابلو وکیوم را می‌توان با تلفیقی از سایر حروف برجسته، مانند حروف استیل و در رنگ‌های متفاوت و متنوع، طراحی و تولید کرد.

در هنر تابلو سازی گروه صنعتی کسا، ترکیب و تلفیق انواع حروف برجسته باعث ساخت زیبای تابلو وکیوم می‌شود.

قیمت تابلو وکیوم در مقایسه با دیگر تابلوهای تبلیغاتی سه بعدی، از جمله تابلو های چلنیوم، به علت مراحل ساخت آن، بیشتر بوده و تنها تفاوت آن با حروف پلاستیک و چلنیوم، برجسته بودن پلکسی رویه کار می‌باشد.

تابلو کامپوزیت

امروزه تابلو کامپوزیت به عنوان تبلیغات مدرن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از متداول ترین روش های ساخت بیلبورد می باشد.
کامپوزیت ترکیبی از کامپوزیت ها و ورق های ساخته شده از پلی اتیلن و آلومینیوم است. ورق های کامپوزیت با قرار دادن دو ورق آلومینیوم در دو طرف پلی اتیلن ساخته می شوند.
از مواد دیگری مانند چسب، لایه رزین عایق، لایه رنگ PVDF، لایه رنگ پلی استر و روکش نایلونی مناسب نیز استفاده می شود.

ساخت تابلو مغازه خاص

بعضی مغازه و فروشگاه ها باید دارای تابلوی خاصی باشند. فکر کنید که می خواهیم هویتمان را برای مردم یک منطقه و یا جامعه نشان دهید، اولین مسئله ای که به فکرتان خطور می کند چیست؟ درست است، اولین مسئله نشان دادن صحیح و درست، نقاط مثبت هویت شماست.

تابلو مغازه خاص، نیز دقیقا همچون حرکت شما برای شناساندن هویتتان است. پس شما باید در طراحی و انتخاب تابلو، نقاط مثبت و خاص مغازه خود را به نمایش بگذارید.

باید به این مسئله توجه نمایید که شما دارای محیط مغازه مدرن هستید یا کلاسیک، صنعتی است یا سنتی هر یک از این موارد می تواند طراحی های خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشند.

اگر شما برای یک رستوران سنتی از تابلو مغازه کلاسیک استفاده می کنید، به نظرتان هارمونی زیبایی به دست خواهد آمد؟ خیر ممکن نیست.

زیرا هویت مغازه خود را به نحو دیگری به مخاطب شناسانده است. مثل یک دروغی بزرگ که مشتری هات=یتان را فراری می دهد.

این که برای تابلو تبلیغاتی مغازه یا فروشگاهتان، از چه متریالی باید استفاده شود، یا چه سبک طراحی گرافیکی و یا صنعتی مناسب مغازه شما می باشد را باید به دست یک کارشناس بسپارید.

یک طراح خبره در این زمینه مسلما می تواند کمک شایانی به شما و مغازه تان نماید.

طرح تابلوهای مغازه تان را به طراحان مجرب و خبره ما در گروه صنعتی کسا بسپارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر، در این زمینه می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید تا از مشاوره رایگان ما استفاده کنید و تابلو برجسته مدرن مغازه نیز یکی از پر فروش ترین خدمات ما نیز به حساب می آید.

نکات مهم در طراحی تابلو مغازه

  • انتخاب مکان نصب تابلو
  • خوانایی و گیرایی بالای محتوای تبلیغاتی
  • انتخاب عکس مناسب
  • استفاده از عناوین مناسب برای تابلو مغازه یا فروشگاه
  • استفاده از روانشناسی رنگ ها در تبلیغات
  • استفاده از حالت های دوبعدی و سه بعدی

تابلو مغازه چه جنسی باشد بهتر است؟

تابلو فروشگاه یکی از اقلامی است که برای استفاده بلند مدت و چند ساله ساخته میشود.

از این رو دوام و طول ماندگاری آن بسیار برای صاحبان کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است.

و همچنین تابلو جلو مغازه هم بالاترین کیفیت را دارد که عموما باعث جذابیت و کسب مشتری بیشتر میشود.

توصیه ما برای دوام و ماندگاری انواع مختلف تابلو مغازه استفاده از متریال درجه یک در ساخت تابلو است.

بهترین رنگ برای تابلو مغازه

انتخاب بهترین رنگ برای تابلو مغازه به روانشاسی رنگ ها و عوامل و پارامتر های مختلفی بستگی دارد و به هیچ عنوان نمیتوان توصیه کرد که استفاده از یک رنگ خاص تاثیر گذار می باشد یا نه !!!

در انتخاب رنگ برای تابلو فروشگاه  نکات مهمی مانند رعایت کنتراست رنگی , استفاده از نورپردازی مناسب , توجه به نوع مشتری و … از اهمیت بالایی برخوردار است.

تابلو سر در مغازه مناسب شما کدام است؟

اندازه استاندارد تابلو مغازه

اندازه استاندارد تابلو مغازه یکی از مهم ترین موارد در ساخت تابلوهای تبلیغاتی بدون شک در نظر داشتن متراژ و ابعاد استاندارد تابلو مغازه می باشد. عدم توجه به این موضوع بدون شک باعث عدم جذب مشتریان خواهد شد. از این رو بهتر است برای جذب بیشتر مشتریان و استفاده از بهترین تابلو تبلیغاتی نسبت به برخی موارد توجه کافی داشته باشید. در واقع می توان گفت تابلو مغازه شناسنامه و هویت کسب و کار شما محسوب می شود. این نکته مهم را در نظر داشته باشید برای سفارش تابلو تبلیغاتی مناسب باید به تابلو سازان حرفه ای و با تجربه در این زمینه مراجعه کنید.

بررسی ابعاد مناسب تابلو مغازه، اندازه استاندارد تابلو مغازه

اهمیت توجه به ابعاد تابلو مغازه

انتخاب ابعاد استاندارد تابلو مغازه یکی از اصلی ترین موارد در ساخت و طراحی تابلو تبلیغاتی می باشد. البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید. باید متناسب با نوع کسب و کار خود از تابلو تبلیغاتی استفاده کنید. تابلو مغازه در واقع نشان دهنده نوع کسب و کار شما می باشد. از این رو در جذب بیشتر مشتریان نیز بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. طرح و رنگ تابلو تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید خاص و منحصر به فرد باشد. یکی از مهم ترین موارد در انتخاب تابلو تبلیغاتی مناسب بدون شک مشخص کردن هدف خود از ساخت تابلو می باشد. نورپردازی نیز در تابلو تبلیغاتی بسیار مهم می باشد.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب ابعاد تابلو مغازه

اندازه استاندارد تابلو مغازه، در انتخاب ابعاد استاندارد تابلو مغازه برخی عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار می باشند. تابلو مغازه شناسنامه و هویت کسب و کار شما محسوب می شود. برای انتخاب بهترین تابلو تبلیغاتی باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. در ادامه با عوامل تاثیر گذار در انتخاب ابعاد تابلو مغازه آشنا خواهید شد:

  • رعایت استانداردهای موجود
  • در نظر داشتن سلیقه مخاطبان
  • رعایت قوانین شهرداری
  • بودجه مورد نیاز
  • انتخاب سبک مناسب تابلو

عوامل تاثیر گذار در انتخاب ابعاد تابلو مغازه

بررسی بهترین مکان نصب تابلو

برای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی باید به برخی موارد توجه کافی داشته باشید. مواردی از قبیل ابعاد استاندارد تابلو مغازه، طراحی تابلو، نورپردازی، محل مناسب برای نصب تابلو و… از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی صحیح تابلو مغازه برای سفارش دهنده و سازنده تابلو بسیار مهم می باشد. از این رو در ابتدا باید مکان نصب تابلو مغازه و نوع کاربرد آن را به خوبی مشخص کنید. محتوا و تصاویری که انتخاب می کنید باید مناسب و تاثیر گذار باشد چرا که تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان به همراه دارد. بهترین مکان نصب تابلو مغازه بدون شک درب ورودی مغازه می باشد. که تاثیر زیادی در جذب مشتریان برای ورود به مغازه دارد.

فاکتورهای مهم در انتخاب تابلو مغازه ، اندازه استاندارد تابلو مغازه

همانطور که گفته شد به معرفی ابعاد استاندارد تابلو مغازه در این مطلب پرداختیم. عدم توجه به این موضوع بدون شک باعث عدم جذب مشتریان خواهد شد. تابلو مغازه در واقع نشان دهنده نوع کسب و کار شما می باشد. از این رو در جذب بیشتر مشتریان نیز بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. طرح و رنگ تابلو تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید خاص و منحصر به فرد باشد. در ادامه با فاکتور های مهم در انتخاب ابعاد تابلو مغازه آشنا خواهید شد:

  • انتخاب محتوا مناسب
  • قابل مشاهده از زوایای مختلف
  • محل مناسب نصب تابلو
  • فونت و اندازه قلم مناسب
  • نورپردازی منحصر به فرد
  • طراحی خاص و خیره کننده

نکات مهم در ساخت تابلو مغازه ،اندازه استاندارد تابلو مغازه

– توجه به فعالیت مغازه : نوع فعالیت مغازه شاید مهمترین نکته برای طراحی و ساخت تابلو باشد.
چرا که باید با توجه به نوع فعالیت تابلویی با طرحی مرتبط با آن طراحی و نصب کرد.

– اندازه تابلو : اندازه تابلو نیز یکی دیگر از فاکتور های مهم برای بهتر دیده شدن تابلو از نما های دور و نزدیک است که در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار است.

– متن مناسب تابلو : تنها چیزی که در تابلو مغازه برای مخاطبان باید نشان داده شود متن و مفهموم و معرفی کسب وکار است که باید در یک متن جذاب و با فونتی خوانا و به یاد ماندنی پیاده سازی شود.

– طراحی تابلو : یکی دیگر از پارامتر های مهم در داشتن یک تابلو خوب طراحی منحصر بفرد آن خواهد بود. یک طرح خوب میتواند در ذهن مخاطب و مشتری شما سال ها ماندگار باشد.

– رنگ مناسب برای تابلو : به جرات میتوان گفت در نگاه اول بیشترین موضوعی که چشم انسان را جذب میکند رنگ است. انتخاب رنگ مناسب با روحیه کسب و کارها و مغازه ها میتواند یکی از عوامل موفقیت در آنها باشد.

– نورپردازی تابلو : نورپردازی برای بهتر نمایش دادن تابلو در شب و روز برای تابلو ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

اهمیت نصب تابلو مغازه از نظر روان شناسی

​باید بدانید که از نظر روانشناسی نیز موضوع اهمیت وجود تابلو و تاثیر آن بر جذب مخاطب، به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته است. بر اساس این تحقیقات، داشتن تابلو مغازه چشم گیر باعث می‌شود که حداقل هر 40 دقیقه، یک مخاطب جذب شما شود. تابلو ارتباط مستقیمی با حافظه بصری ما انسان‌ها دارد. انسان دارای حافظه بصری یا همان حافظه تصویری و همچنین حافظه عددی است. زمانی که شما تلاش کنید شماره تماس یک نفر یا نام او را حفظ کنید، این به حافظه عددی شما باز می‌گردد. اما به یاد آوردن تصویر یک مکان، مربوط به حافظه بصری ذهن شما می‌شود. باید بدانید که اتفاقات مختلف، بهتر و بیشتر در حافظه بصری ما ثبت و ضبط می‌شوند و قابل بازیابی هستند. به عنوان مثال شاید شما نام هم شاگردی دوران دبستان خود را به یاد نیاورید، اما چهره او کاملا در حافظه شما ثبت شده است.
اگر تابلوی شما مورد توجه مخاطب‌تان واقع شود، او این تصویر را در ذهن خود ثبت می‌کند و در زمانی که به خدمات کسب و کار شما نیاز داشته باشد، این تصویر را در ذهن خود بازیابی می‌کند. به همین خاطر است که تابلو ​فروشگاه شما باید بسیار جذاب و در عین حال آنقدر ساده باشد که در ذهن مخاطب ثبت شود. شاید در ابتدا تصور کنید که این دو مفهوم، در تضاد یکدیگر هستند و نمی‌توان یک تابلو پر زرق و برق و در عین حال ساده داشت. اما این هنر تابلوسازهای حرفه‌ای است که تابلوهایی بسیار خاص بسازند که به سادگی در ذهن مخاطب شما ماندگار شوند. به این ترتیب مخاطب می‌تواند هر زمان که نیاز به خدمات شما داشت، به راحتی تابلو و کسب و کار‌تان را نسبت به سایر تابلوهایی که دیده، متمایز کند و تنها شما را به یاد بیاورد.
این مهم تنها با ساخت یک تابلو کاملا انحصاری، اختصاصی و منحصر به فرد امکان پذیر است. با نصب یک تابلوی چشم گیر مخصوصا در روزهای اولیه نصب، می‌توانید حداقل بین 50 تا 80 درصد، افزایش فروش را احساس کنید.

اهمیت تابلو مغازه تعمیرگاه :

نمونه تابلو مغازه مکانیکی

نمونه تابلو مغازه مکانیکی، زمانی که افراد ماشینی را خریداری می کنند برای اعمال برخی از تعمیرات ناچارند به تعمیرگاه ها رجوع کنند . افراد بر روی ماشین خود حساس هستند و دوست دارند ماشین خود را دست کسی جهت تعمیرات بسپارند که به کیفیت و مهارت کار او یقین داشته باشند . در وهله اول که هیچ تعمیرکار حرفه ای سراغ ندارند ، با استفاده از تابلوهای نصب شده در سردرب مغازه های تعمیرگاه ها ، به یافتن یک تعمیرگاه اقدام می کنند . در این میان تعمیرگاهی خواهد توانست نظر مخاطب را به خود جذب کند که تابلو سر درب داشته باشد و مشخصات تعمیرگاه بر روی آن درج شده باشد تا مشتری به آن مغازه اطمینان حاصل کند .

پس برای جذب نگاه مشتری در مرحله اول لازم است با نصب یک تابلوی شیک تر نسبت به رقبا ، مشتری را به سوی مغازه خودتان بکشانید . مرحله دوم بستگی به نوع کار تعمیرکار و رضایت مشتری از نحوه خدمات رسانی دارد . یکی دیگر از عوامل مهم برای وفاداری مشتریان نحوه برخورد با آنان است .نمونه تابلو مغازه مکانیکی

tabloosazan
tabloosazan

انواع تابلو مغازه و تابلو سردرب و تابلو فروشگاه

تابلو رستوران – تابلو کافه – تابلو فست فود – تابلو جگرکی – تابلو گل فروشی – تابلو ابزار فروشی – تابلو املاک – تابلو میوه فروشی – تابلو کافه و رستوران – تابلو آرایشگاه – تابلو سالن زیبایی – تابلو بوتیک – تابلو پاساژ – تابلو مجتمع تجاری – تابلو شرکت – تابلو ادارات – تابلو مدرسه – تابلو قصابی – تابلو سوپر گوشت – تابلو پروتئینی – تابلو لبنیاتی – تابلو آبمیوه و بستنی – تابلو قنادی – تابلو شیرینی فروشی – تابلو نانوایی – تابلو سوپر مارکت – تابلو اغذیه فروشی – تابلو مدرسه – تابلو قهوه خانه – تابلو سفره خانه سنتی – تابلو سالن ورزشی – تابلو سالن بدنسازی – تابلو لوازم آرایشی – تابلو داخل سالن – تابلو داخل شرکت – تابلو ورودی – تابلو ورودی شرکت – تابلو نقشه جهان – تابلو داخل مطب – تابلو مطب – تابلو دکتری – تابلو دفتر اسناد رسمی – تابلو ادارات دولتی – تابلو شهرداری – تابلو داخل مغازه – تابلو مکانیکی – تابلو تعویض روغنی – تابلو لباس فروشی – تابلو مبلمان – تابلو نمایشگاه ماشین – تابلو نمایشگاه مبل – تابلو دکوراسیون – تابلو فروشگاه لوازم خانگی – تابلو طلا فروشی – تابلو خشکبار – تابلو آژانس هواپیمایی – تابلو آژانس گردشگری – تابلو لوازم یدکی – تابلو کلینیک – تابلو کلینیک دندانپزشکی – تابلو کلینیک زیبایی – تابلو آموزشگاه فنی و حرفه ای – تابلو مدرسه غیر انتفاعی – تابلو جواهری – تابلو درمانگاه – تابلو بیمارستان – تابلو مطب – تابلو بانک – تابلو مجتمع مسکونی – تابلو ساختمان – تابلو مجتمع اداری – تابلو مجتمع تجاری – تابلو ساختمان مسکونی – تابلو شهربازی – تابلو تعمیرگاه – تابلو مجتمع تفریحی – تابلو سردرب – تابلو سردر – تابلو فروشگاه – تابلو هایپر مارکت – تابلو فروشگاه زنجیره ای

سفارش آنلاین تابلو مغازه

می توانید از راه های ارتباطی همچون تلفن و واتساپ ابعاد و نوع تابلو مغازه را به ما اطلاع دهید تا قیمت نهایی را به شما اطلاع دهیم.

بهترین تابلو تابلو فروشگاه در حال حاظر کدام است؟

در سال های گذشته تابلو چلنیوم و فلکسی از بهترین نوع های تابلو در میان تابلو های فروشگاه ها و تبلیغات بوده اند که این نشان از زیبایی و کارایی خوب این دو مدل تابلو را نشان میدهد.

نوع جنس تابلو

با توجه به نوع جنس بکار رفته شده در تابلو ها قیمت تابلو متفاوت است. برای مثال تابلو های لایت باکس با تابلو های ترمووود متفاوت است.

کیفیت متریال کار رفته در تابلو

میدانیم که کیفیت جنس های بکار رفته شده در هر سازه ای متفاوت بوده و قیمت آنها نیز متاثر از متریال بکار رفته شده در آنها میباشد که این موضوع در إنیز مستثنی نیست.

متراژ تابلو فروشگاه

اندازه و متراژ تابلو ها یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت ساخت تابلو فروشگاه است که طبیعتا هر چه متراژ تابلو ها بزرگتر باشد متریال استفاده شده در آنها نیز بیشتر است و قیمت آن نیز بیشتر میباشد.

قیمت انواع تابلو مغازه چقدر است؟

با توجه به مطالب با این موضوع آشنا شدیم که قیمت انواع تابلو مغازه با هم متفاوت است. تابلوهای فلکسی فیس مقرون به صرفه هستند. در حالی که تابلوهای استیل، چلنیوم و … به دلایل ظرافت بالای کار و جذابیت چشم نواز خود نیاز به پرداخت هزینه بیشتری دارند.

برای دریافت قیمت انواع تابلوی مغازه همین الان با ما تماس بگیرید.

پرسش و پاسخ تابلوهای سردر مغازه :

چند نوع تابلوی مغازه داریم؟

تابلوهای مغازه انواع بسیار گوناگونی نظیر چلنیوم، فلکسی، لایت باکس، فلزی، ال ای دی و … دارند. شما می‌توانید نوع تابلو موردنظرتان را بر اساس قیمت هر نوع تابلو، سلیقه یا نوع مغازه انتخاب کنید.

آیا تابلوهای مغازه گارانتی دارند؟

بله. تمامی تابلو‌های مغازه ساخته شده در رنگین رسانه دارای گارانتی ۳۶ ماهه و خدمات پس از فروش ویژه هستند. شما می‌توانید با خیال آسوده تابلوی مورد نظرتان را انتخاب و سپس سفارش دهید.

رای شما به این نوشته

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست