تابلو سازی در تهران

folder_openتابلوسازان
comment1 دیدگاه
تابلوسازی در تهران

در این مقاله می خوانید

تابلوسازی در تهران

تابلوسازی در تهران به شیوه های متفاوت قابل اجرا و پیاده سازی است . در روزهای اخیر زمانی که در کوچه و خیابان ها یک نگاه کلی به تابلوهای نصب شده در سر درب مکان های تجاری داشته باشیم ، مشاهده می کنیم که اکثریت تابلوها ظاهری براق و درخشان دارند و در داخل حروف برجسته طراحی شده در تابلوها ، انواع اشکال هندسی همچون دایره ، ستاره ، الماس و کریستال به چشم می خورد . این مدل از تابلوها ، تابلو چلنیوم نام دارد و در حال حاضر در استان تهران به عنوان یکی از پرکاربردترین نوع تابلوهاست .

تابلوسازی تهران

تابلوسازی تهران رقابت زیادی دارد و در سطح شهرها تعداد زیادی مغازه تابلوسازی که سازنده انواع حروف برجسته هستند ، وجود دارد . علاوه بر مغازه ها سایت های زیادی کار تابلوسازی انجام می دهند . تابلوسازی یک هنر بالقوه است که منجر به خلق یک طرح زیبا می شود و یک کار هنرمندانه را به نمایش می گذارد . این طرح در مقابل دیدگان عموم قرار می گیرد و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و یک دکوراسیون ، جلوه بصری زیبایی را برای مکان تجاری به همراه می آورد . بنابراین اگر تازه کار هستید و می خواهید یک تابلوی تبلیغاتی سفارش دهید یا اگر از تابلوهای قدیمی خود خسته شدید و قصد تعویض آن را دارید ، بهتر است از تابلوهای مدرن و جذاب امروزی استفاده کنید تا بتوانید سالها از آن تابلو در مکان تجاری خودتان بهره ببرید.

تابلوسازی در تهران

تابلوسازی در تهران با پیشرفت بسیار زیادی مواجه شده است و روز به روز نیز پله های ترقی را با سرعت می پیماید. زیرا این صنعت امروزه جزو پر طرفدار ترین صنعت ها و پرکاربردترین صنعت ها به حساب می‌ آید و تمام کسب و کار ها به آن نیازمند هستند. و از آن جایی که تابلو مهمترین وسیله برای تبلیغ یک کسب و کار و معرفی آن به افراد مختلف می باشد، تابلوسازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

تابلوسازی در تهران
تابلوسازی در تهران

تابلو سازی چیست؟

تابلوسازی در تهران به حرفه ی خاصی گفته می‌ شود که نسبت به دیگر اصناف کاربرد بیشتری دارد و تمامی فروشگاه ها، مغازه ها، اداره ها، شرکت ها و کسب و کار های متنوع نیازمند خدمات این حرفه می باشند. این حرفه چندین هنر را در خود جای داده است. هنر هایی مانند طراحی گرافیک، خط، رنگ، نور پردازی، ایده پردازی، تجربه و غیره. در نتیجه یک شغل و حرفه ای بسیار مناسب و فوق العاده می باشد و می‌ تواند تابلوهای تبلیغاتی متنوع و گسترده ای را طبق سلیقه ی مشتری ها تولید کند.

تابلوسازی در تهران نسبت به دیگر شهرستان ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. و این امر کاملا طبیعی می باشد. زیرا شهر تهران از جمعیت بیشتری نسبت به سایر شهرستان ها برخوردار می باشد. و طبیعتاً کسب و کارهای بیشتری را نیز در بر گرفته است. علاوه بر استفاده از تابلوها بر سر درب مغازه ها و فروشگاه ها و دفاتر مختلف، از این تابلو ها برای بیلبورد میادین و عبورگاه ها نیز استفاده می‌ کنند که معمولاً در ابعاد و طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند. شاید بتوان گفت تابلوها یکی از تاثیر گذار ترین روش ها برای تبلیغات به حساب می آیند.

معرفی تابلوهای پر کاربرد:

تابلوسازی در تهران تمامی تابلوهای تبلیغاتی را شامل می‌ شود و تولیدات گسترده‌ ای را رقم می‌ زند. به همین منظور بهتر است که با انواع تابلوهای تبلیغاتی نیز آشنا شوید.

پر کاربرد ترین و مرسوم ترین تابلوها در امر تبلیغات شامل تابلوهای چلنیوم، تابلوهای پلاستیک، تابلوهای نئون پلاستیک، تابلوهای فلزی، تابلوهای رینگی، تابلوهای ال ای دی تابلوهای استیل، تابلوهای بنری، تابلوهای بلک لایت و غیره می باشند.

مزیت ساخت تابلو:

بسیاری از کسب و کار ها به تابلوسازی در تهران مراجعه می کنند چون از مزیت های مهم این صنعت پیدا کرده اند و می دانند که استفاده از تابلو می تواند تاثیر شگرفی در رونق کسب و کار آن ها داشته باشد.

 ماندگاری:

شاید مهم ترین مزیت استفاده از تابلوسازی در تهران برای تبلیغات کسب و کار این است که تابلوها ماندگاری و دوام بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارند و در برابر تغییرات مختلف آب و هوایی از جمله گرما، سرما، تابش خورشید، گرد و خاک و غیره دچار آسیب نمی شوند. و تا سالیان طولانی و مدت زمان طولانی سالم باقی خواهند ماند.

تابلوها حتی قابلیت جا به جایی و حمل و نقل نیز دارند. اما سایر ابزار تبلیغاتی ماندگاری های بالایی به اندازه تابلو ندارند و بعد از مدتی بلا استفاده می شوند. اما تابلو برای مدت زمان طولانی در معرض دید افراد مختلف قرار می‌ گیرد و روز به روز بر تعداد مشتری های کسب و کار شما می افزاید.

معرفی کامل کسب و کار:

از آن جایی که یک تابلو معمولاً در نقطه ای نصب می شود که دید اکثر افراد را به خود خیره می سازد، می‌تواند نقش مهمی در معرفی کامل کسب و کار شما داشته باشد. علاوه بر این، تابلو پتانسیل این امر را دارد که بتوانید طرح ها و نوشته های مختلف را روی آن پیاده سازی کنید و به صورت کاملاً جامع به معرفی شغل خود روی آن بپردازید. ضمن این که برخی از تابلوها مانند تابلوی چلنیوم دارای نور پردازی نیز هستند و در ساعت تاریکی شب هم می توانند به روند جذب مشتری ادامه دهند.

نکات مهم و قابل توجه در ساخت تابلو در تابلوسازی در تهران:

تابلوسازی در تهران بر اساس اصول و به صورت کاملاً حرفه ای انجام می شود و تابلوسازان تمام نکات لازم را در امر ساخت تابلو رعایت می‌ کنند. این نکات شامل موارد مهمی می باشند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

طرح خاص و منحصر به فرد:

ایده اولیه ی ساخت تابلو از طرح آن آغاز می‌ شود. تابلوسازان باید سعی کنند طرح منتخب آن ها بسیار خاص و منحصر به فرد باشد. زیرا هر چقدر که طرح یک تابلو انحصار بیشتری داشته باشد مشتری های زیادی را نیز به خود جذب خواهد کرد.

نورپردازی زیبا:

استفاده از افکت های زیبای نور و رنگ های متنوع در نورپردازی در تابلوسازی در تهران می تواند جزو مولفه‌ های جذابیت یک تابلو باشد و اکثر افرادی که به تابلوسازی در تهران مشغول هستند این نکته را به صورت کامل رعایت می‌ کنند. بیشترِ تابلوها از نورپردازی پشتیبانی می‌ کنند و در نتیجه شما می توانید نمونه های متنوع و با افکت های زیبا را روی این گونه از تابلوها پیاده سازی کنید.

برجسته سازی:

نکته ی دیگری که باعث زیبایی بیش از پیش یک تابلو مغازه می شود برجسته سازی و استفاده از پس زمینه ها و طرح های خاص در تابلو است. اگر شما در یک تابلو از حروف برجسته و طرح ها پس زمینه های خاص استفاده کنید مطمئن باشید که ظاهر آن تابلوی‌ تبلیغاتی بسیار زیبا و جذاب خواهد شد.

رنگ آمیزی خاص:

انتخاب رنگ در یک تابلو باعث زیبایی ظاهر آن خواهد شد. البته اگر این انتخاب هوشمندانه صورت بگیرد این اتفاق خواهد افتاد. در هنگام ساخت تابلو باید به این نکته توجه شود که رنگ های به کار برده شده در تابلو مکمل یکدیگر باشند و وقتی که در کنار هم قرار می گیرند جلوه ای خاص را پدید بیاورند. برای مثال اگر در پس زمینه ی یک تابلو از رنگ مشکی استفاده شده است، باید برای متن تابلو از یک رنگ مکمل مانند سفید یا طلایی استفاده شود.

تابلوسازی در تهران توسط مراکز و افراد متخصص در این زمینه انجام می شود. که می توانید برای تهیه و خرید تابلوهای تبلیغاتی خود، از تخصص و مهارت این افراد استفاده داشته باشید. و فراموش نکنید که مهم ترین اصل، برای خرید یا سفارش یک تابلو، تخصص تابلوساز و متریال های مورد استفاده ی او می باشد.

بهترین تابلو سازی تهران در سال ۱۴۰2 کجاست ؟

بهترین تابلوسازی در ایران؛ مکانی است که بتواند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت عملیات تابلوسازی شما را به انجام برسانند.
اغلب تابلوسازی‌های برتر در ایران  اعتقاد دارند که بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهند، ولی در نهایت قبل از هر گونه سفارش باید با بررسی کافی اقدام به سفارش و خرید و نصب تابلو کنیم.

بورس تابلو نئون تهران

یکی از انواع تابلوهای الکتریکی بوده که روشنایی آن به کمک قرار دادن لامپ های تخلیه گاز در لوله های باریک ایجاد میشود. کاربرد اصلی این تابلو در ایجاد دکور و جلب توجه مخاطب است. این تابلوها از نظر درخواست مشتریان به دسته های زیر تقسیم میشوند.

دریافت تابلوهای مدرن و جدید یا تعویض تابلوهای تبلیغاتی قدیمی حرکتی هیجان انگیز است. ممکن است تغییرات زیادی در طراحی و چیدمان ایجاد نکرده باشید ، اما حتی تغییرات کوچک نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند تا شما بتوانید برند خود را با افتخار به عموم معرفی کنید. لازم به ذکر است که شما باید یک تابلوسازی حرفه ای را انتخاب کنید که کار آن ها منعکس کننده استانداردها و انتظارات شما باشند ، و به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را در بهترین روش موجود معرفی کنید.

تابلو سازی تهران

 شماره تماس و تلفن تابلوسازی های تهران

لیست تابلوسازی های تهران شماره تلفن تابلوسازی در تهران بورس ساخت تابلو در تهران لیست تابلو سازی های تهران لیست تابلوسازی های تهران لیست تابلو سازان تهران آدرس تابلو سازی های تهران

شماره تماس و تلفن تابلوسازی های تهران

1. تابلوسازان

با بیش از 30 سال سابقه درخشان در امور طراحی ، ساخت و اجرای تابلوهای تبلیغات (تابلو چلنیوم،تابلو استیل،تابلو حروف برجسته،تابلو پلکسی،تابلو ترمووود،تابلو کامپوزیت) با جدید ترین متد روز دنیا در خدمت شما مشتریان گرامی میباشد. تابلوسازان | تابلو سازی در تهران و کرج | تابلو چلنیوم | تابلو مغازه | تابلو سازی | تابلوسازان | تابلو سازی در تهران و کرج | تابلو چلنیوم | تابلو مغازه | تابلو سازی و انواع تابلو | لایت باکس | حروف برجسته | تابلو نئون،ال ای دی (روان)

cropped-tabloosazan-
تابلوسازان

———————————————

تابلوسازان

دفتر: 09126940544

کارخانه : 09126940544

آدرس :تهران لویزان انتهای خیابان هنگام ، خ یامهدی ، بغل تالار باغ بهشت

مدیریت : 09126940544

سفارشات تلفنی : 09126940544

سفارشات تلگرام : 09126940544

———————————————————-

2.تابلو سازی زمان
کیفیت دستور کار ماست ضمانت کار ما تجربه 20 ساله ماست، چنانچه ازمهرتان راضی نبوید با کمال میل هزینه شما کامل عودت خواهد خورد بدون قید و شرط

 تابلوسازی ، مهر و پلاک ، تابلو سازی ، مهر فوری ، طراحی تابلو تبلیغاتی ، مهر لیزری ، ساخت مهر فوری
تهران، منطقه 7، خیابان مدنی

تلفن :021-77511494
تلفن همراه :09384607072
———————————————————-

3. تابلو سازی پرکاس
تابلوسازی ، تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، طراحی و چاپ ، پلکسی ، LED ، فلکسی ، چاپ کاتالوگ و بروشور
مستقیم با تولید کننده ما نه بهترینیم.نه کامل ترینیم و نه بزرگترینیم. ما اندازه ناممان متعهد ترینیم. تولید انواع تابلو های تبلیغاتی دارای مجوز رسمی از اتحادیه تابلوسازان چلنیوم.استیل.رینگی.وکیوم.تابلو های راهنما در صورت سفارش طراحی رایگان میباشد. 15 د…
تهران، منطقه 9، محله فتح، بزرگراه فتح، پشت فرودگاه مهرآباد، روبروی شیرپاستوریزه، فتح 11، پلاک 49

تلفن :021-66028648021-66028634021-66790068
تلفن همراه :09123356311

———————————————————-

4. تابلو سازی حاجی پور
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، فروش لوازم یدکی خودرو ، ساخت پلاک ، پلاک خودرو ، تعویض پلاک
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی و تشکر از وقتی که برای خواندن این آگهی می نهید… تابلوساز حاجی پور مفتخر است خدمات زیر را با کیفیت و قیمت مناسب، به مشتریان عزیز خود در سرتاسر کشور عزیزمان ایران ارائه دارد: طراحی، ساخت و نصب تابلوهای کامپوزیت، چنل…
اصفهان، خیابان شیخ بهایی، کوچه انصاری چهارسوقی، کوچه سرتیپ (21)، پلاک 32

تلفن :031-33869288031-32368027
تلفن همراه :09131342334

———————————————————-

5.  تابلوسازی حسینی
تابلوسازی ، تابلوسازی و طلق ، تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، بیلبورد ، چلنیوم
سازنده انواع تابلو های : انواع حروفهای نمایشگاهی ، نصب کامپوزیت، سازنده حروف چلنیوم  (برجسته) و زمینه کامپوزیت – نئون پلاستیک، فلکسی فیس سازنده بزگ ترین بیلبورد گردان در ارتفاع 30 متری، حروفهای برجسته (مسی . برنجی . استیل و…)، این واحد با  52 سال س…
تهران، منطقه 12، محله بهارستان، انقلاب، پل چوبی، ک. پرنیان، پ. 16

تلفن :021-77520195021-77520245
تلفن همراه :09123859148

———————————————————-

6. طراحی هامن گروپ
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، طراحی و چاپ ، چاپ بنر ، چاپ فلکس ، تابلو روان ، لایت باکس ، بنر تسلیت
گروه هامن یکی از برترین مجموعه های تبلیغاتی ، طراحی در شهر کرج بوده که توانسته با جدید ترین دستگاه ها و نیروهای خلاق و همچنین 18 بیلبورد تبلیغاتی اتوبان تهران-کرج تمام نیازهای شرکت ها،ارگان ها،موسسات و ارگان های دولتی را در زمینه تبلیغات به عهده گرفت…
کرج، میدان امام حسین، خیابان صدوقی، بعد از زیر گذر بزرگراه، خیابان لقمان حکیم، پلاک 220

تلفن :026-32570000

———————————————————-

7. چاپ نقش شایان
تابلوسازی ، چاپ و نشر ، چاپ دیجیتال ، طراحی و چاپ ، تابلو سازی ، بنر ، تبلیغات ، کاغذ دیواری ، طراحی ، فلکس
چاپ دیجیتال امروزه در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت امکان برآورده سازی خواسته های شما مشتریان عزیز را در حوزه تبلیغات و ملزومات چاپی کسب و کارتان فراهم می آورد.
تهران، منطقه 6، محله فاطمی، خیابان فاطمی، روبروی سازمان آب، جنب بانک ملی، پلاک 227، طبقه زیرهمکف

تلفن :021-88983142~3
تلفن همراه :09122274656

———————————————————-

8. راز آریانا کیش
آژانس و شرکت تبلیغاتی ، طراحی و چاپ ، تابلو سازی ، چاپ کاتالوگ و بروشور ، چاپخانه ، چاپ کاتالوگ
بهترین ها بهترین را انتخاب می کنند… راز آریانا، راز جذب مشتری مشتریان شما را شناسائی می کنیم، علایق و نیازهای ایشان را می سنجیم و براساس آن به شما پیشنهاد می کنیم تا از کدام تمهیدات از چاپ، تبلیغات و بازاریابی مناسب جلب نظر و رضایت مشتریان خود استف…
تهران، منطقه 3، محله سید خندان، شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، ک. هدیه، پ. 8، واحد 15

تلفن :021-22896216~8

———————————————————-

9. شرکت سی بن
طراحی و چاپ ، چاپ دیجیتال ، چاپ کاتالوگ و بروشور ، تابلو سازی ، فلکسی ، بنر ، طراحی
این مجموعه به پشتوانه تجربه ۱۰ ساله در زمینه چاپ در سال ۱۳۹۷ در فضایی با مساحت ۳۰۰ متر مربع مبادرت به خرید دستگاههای نوین با تکنولوژی جدید نمود ، سیاست کاری ما در درجه اول به روز بودن و کیفیت چاپ بسیار بالا است و در درجه دوم مشتری مداری به معنای رضای…
تهران، منطقه 7، محله کاج، شریعتی، پایین تر از بهار شیراز، کوچه پیروزی، نبش خیابان پادگان ولی عصر، ساختمان سفید رنگ، پ. 44، واحد 2

تلفن :021-77631371021-77638612021-77634286021-77638179

———————————————————-

10. چاپخانه نوری گرافیک
تابلوسازی ، تابلو تبلیغاتی ، بیلبورد ، طراحی و چاپ ، تابلو سازی ، آژانس و شرکت تبلیغاتی
مجتمع نوری گرافیک فعالیت خود را در زمینه چاپ بنر، چاپ فلکس و انواع چاپ لارج فرمت (Large Format) از سال ۱۳۷۸ با مدیریت جناب آقای محمد علی نوری با خرید دستگاه ھشت رنگ SALSA از شرکت NUR  ایالت متحده امریکا که یکی از برترین شرکت ھای تولید کننده دستگاھھای…
تهران، منطقه 7، محله نظام آباد، خیابان مدنی (نظام آباد)، بالاتر از بیمارستان امام حسین، خیابان بخشی فرد، پلاک 87

تلفن :021-77579582~4021-77601709021-77565609
فکس :021-77541219

———————————————————-

11. چاپ و تبلیغات عزم
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، تابلو نویسی کربلا ، فروش تابلو تبلیغاتی ، چاپ بنر مناسب ها
فروش و پخش و چاپ بنر های مناسبتی (کربلا ، تسلیت) (4000 هزار تومان) با قیمت باورنکردنی و کیفیت فوق العاده ویژگی های بنر های مناسبتی ما 1ـ کیفیت بسیار بالا 2ـ براق بودن 3ـ ترکیب رنگ عالی 4ـ مشتری پسند 5- پانج رایگان 6- طرح های 2016 سه بعدی و معمولی 7- …
تهران، منطقه 18، محله خلیج فارس جنوبی، بزرگراه آزادگان، خ. خلیج فارس، خ. المهدی، خ. فلاح زاده، 8 متری ششم، پ. 71

تلفن همراه :09124175896
تلفکس :021-66189783

———————————————————-

12. نئون جم
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی پلکسی گلاس
تاریخچه نئون جم موسسه نئون جم از تاریخ 1346 توسط برادران فرجی به نام های الله داد وعلی داد پایه گذاری گردید و به لطف خداوند پس از گذشت مدت ها توانسته است با اندوخته از تجربه همراه با بروزرسانی تجهیزات پیشرو در ارائه خدمات به مشتریان بخصوص همکاران گرا…
تهران، منطقه 7، محله گرگان، م. امام حسین، خ. مدنی (نظام آباد)، پ. 140

تلفن :021-77607731021-77528989021-77505126
تلفن همراه :09125006365

———————————————————-

13. آلفا پلکس
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، طلق ، پلکسی گلاس ، برش لیزری
طراحی و مدلسازی سه بعدی فروش انواع ورق های (پلکسی گلاس، مولتی استایل، پلی کربنات، دوجداره) جوکما – الفاپلاس – ام سی – چوچن ساخت کلیه محصولات پلکسی گلاس و انجام کلیه امور کارگاهی و خدمات لیزر – تندیس و لوح های تقدیر – استند های تبلیغاتی و نمایش محصول …
تهران، منطقه 12، محله سیروس، 15 خرداد، خ. پامنار، ک. خلیلی مفرد، پاساژ بنفشه، پ. 33

تلفن :021-36613861

———————————————————-

14. بهتوان
برشکاری فلزات ، برشکاری و خمکاری ورق ، تابلو سازی ، برش سی ان سی ، تابلوساز ، CNC ، چلنیوم
تهران، منطقه 12، محله پامنار، پامنار شمالی، پاساژ فدک، ط. زیرهمکف، واحد 123

تلفن :021-33111131
تلفن همراه :09212413497

———————————————————-
15. تابلوسازی در غرب تهران
تابلوسازی سیار ، تابلوسازی در تهران ، تابلوسازی در  غرب ، تابلوسازی در چیتگر
تهران، منطقه 22، محله کوهک، چیتگر، بلوار کوهک، مجتمع تجاری طوبی

تلفن همراه :09389901397

———————————————————-

16. سینا (حروف برجسته)
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، بیلبورد ، تابلو چلنیوم ، تابلو روان ، حروف برجسته ، بنر ، فلکس
ارایه دهنده انواع تابلوهای: حروف برجسته (چلنیوم، استیل، استن استیل، میرور طلایی، لتر مکس و نئون پلاستیک) تابلوهای روان LED (تک رنگ، سه رنگ ، مولتی کالر، فول کالر و تلویزیون شهری) تقویم و ساعت دیجیتال (بانکی و شهری در اندازه های مختلف) تابلوهای ثابت L…
تهران، منطقه 7، محله امجدیه، انقلاب، دروازه دولت، ساختمان 21

تلفن همراه :09125160621

———————————————————-

17. کارگاه لیزر سیاوش
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، طراحی و چاپ ، برشکاری و خمکاری ورق
خدمات برش لیزری فلزات و غیر فلزات توسط شرکت سیاوش لیزر سیاوش لیزر با سابقه درخشان در زمینه خدمات برش لیزر فلزات همراه شما صنعتگر گرامی می باشد. با تکنولوژی پیشرفته و بی نظیر لیزر شما قادر خواهید بود به سرعت هرچه تمام و با کیفیت بی نظیر و حذف کلیه محد…
تهران، منطقه 9، محله فتح، بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج)، خ. فتح 11، ک. گلبن چهارم شرقی، پ. 7

تلفن :021-66783008021-66782976021-33900994
تلفن همراه :09122251358

———————————————————-

18. کانون تبلیغاتی شهرآفاق
آژانس و شرکت تبلیغاتی ، تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، طراحی سایت ، ساخت مهر ، طراحی و چاپ
کانون تبلیغاتی شهرآفاق از سال۱۳۷۸ با عنوان دفترفنی محمد که از اولین چاپخانه های دیجیتال استان گیلان بشمار می رفت فعالیت خود را در زمینه کارهای طراحی، چاپ، تبلیغات، خرید و فروش دستگاههای چاپ دیجیتال و لوازم جانبی آن آغاز نموده و با اخذ مجوز از اداره ف…
گیلان، لاهیجان، خیابان خزر، خزر ششم

تلفن :013-42330786
تلفن همراه :09111443506

———————————————————-

19. موسسه چاپ و تبلیغات قلم – شعبه 1
آژانس و شرکت تبلیغاتی ، تابلو سازی ، طراحی و چاپ ، چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور ، چاپ بنر
گروه چاپ قلم سالهاست که در زمینه ارائه خدمات چاپ افست ودیجیتال فعالیت نموده و اکنون پس از سال ها فعالیت مستمر با هدف بهینه سازی صنعت چاپ، اقدام به گسترش فعالیت خود نموده است.ما با بکارگیری طراحان و کارشناسان متخصص در این زمینه و سابقه طولانی در زمینه…
تهران، منطقه 18، محله نوروزآباد، 65 متری فتح، خیابان خلیج فارس، نبش کوچه رضایی

تلفن :021-66253535
فکس :021-66266161

———————————————————-

20.چاپ و تبلیغات طراحان نوین
مهرفوری/مهرلیزری رنگی/چاپ فاکتور عمومی و مالیاتی فوری/چاپ بنر /کارت ویزیت فوری/تراکت فوری

 تابلوسازی ، مهر و پلاک ، طراحی و چاپ ، چاپ کاتالوگ و بروشور ، تابلو سازی ، چاپ دیجیتال
–  طراحی و چاپ کاتالوگ ، بروشور ، کارت ویزیت …-  طراحی پاکت-  مطالبی در مورد چاپ پوستر-  مقاله ای در مورد ابعاد کاغذ-  مقاله ای در مورد چاپ شیت عمومی-  استانداردهای کارت ویزیت-  مقاله در مورد چاپ و انواع آن-  چاپ ریسوگراف در 6 رنگ مختلف !!!

تهران، منطقه 5، محله اباذر، بزرگراه کاشانی، پشت پارک استقلال، مجتمع تجاری صادقیه، ط. زیرزمین، واحد 33

تلفن :021-44006704
تلفن همراه :09121461392

———————————————————-

21. تابلوسازی آریو پاسارگاد
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، نرده استیل ، حفاظ استیل ، حفاظ بانکی ، چلنیوم ، پلکسی
شرکت تابلو سازی آریو تابلو نمای پاسارگاد در سال 1381 فعالیت خود را در زمینه تابلو سازی و اجرای نمای ساختمان آغاز نمود. شرکت تابلوسازی و نمای ساختمان آریو پاسارگاد به عنوان برترین مجموعه تابلو ساز ایران در سال 96 جهت اجرای پروژه خلاقانه و مدرن کانتینر…
تهران، منطقه 8، محله تهرانپارس، تهرانپارس، فلکه اول، خیابان امیری طائمه

تلفن :021-77297334
تلفن همراه :09127928188

———————————————————-

22. تابیران
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، چاپ کاتالوگ و بروشور
مشاور و مجری مستقیم امور تبلیغاتی اماکن حقیقی و حقوقی اعم از شرکتها و کارخانجات شخصی و دولتی با مدرنترین طرحها و متدها مطابق الگوی روز در جهان . طراحی واجرای امور تبلیغاتی خود را در هر زمینه به ما بسپارید و مطمئن باشید رضایت شما را از آنچه انتظارش را…
تهران، منطقه 7، محله نظام آباد، خیابان مدنی (نظام آباد)، کوچه نور، پلاک 13

تلفن همراه :09377800844

———————————————————-

23. تکاور
تابلو تبلیغاتی ، بیلبورد ، تابلو سازی
تابلوسازی و طراحی تابلو تبلیغاتی نما کامپوزیت حروف برجسته فلزی ، پلکسی، چلنیوم طراحی و ساخت تابلو راهنمای طبقات و اتاق و سر درب اداری و ساخت تابلو فلکسی و ساخت تابلو پزشکی و هیئتی و باکسهای تبلیغاتی و ساخت تابلو led روان و ثابت و مهر ژلاتینی و فلزی و…
تهران، منطقه 20، محله اقدسیه، شهر ری، خ. زکریای رازی، خ. پیلغوش، خ. شیرمحمدی (آردیران)، پ. 20

تلفن :021-55902628
تلفن همراه :09124478231

———————————————————-

24. خدمات تبلیغات تانیل (حک و برش لیزری/ تابلو LED)
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، طراحی تابلو
امروزه بسیاری از فعالیت‌های برش فلزات و غیرفلزات به دلیل سرعت و دقت بالا توسط دستگاه‌های لیزری انجام می‌پذیرد. عملیات برش توسط این دستگاه‌ها بوسیله پرتو متمرکز لیزر با توان و شدت فوق العاده بالا انجام می‌گیرد. دستگاه برش لیزر قادر است انواع اشکال هند…
تهران، منطقه 2، محله صادقیه، ستارخان، نرسیده به خیابان خسرو، پاساژ برلیان، ط. همکف، واحد 17b

تلفن :021-44225059
تلفن همراه :09369686368

———————————————————-

25. دفتر مرکزی نوری گرافیک
طراحی و چاپ ، تابلو سازی ، آژانس و شرکت تبلیغاتی ، بیلبورد ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بنر ، چاپ فلکسی
مجتمع نوری گرافیک فعالیت خود را در زمینه چاپ بنر، چاپ فلکس و انواع چاپ لارج فرمت (Large Format) از سال ۱۳۷۸ با مدیریت جناب آقای محمد علی نوری با خرید دستگاه ھشت رنگ SALSA از شرکت NUR  ایالت متحده امریکا که یکی از برترین شرکت ھای تولید کننده دستگاھھای…
تهران، منطقه 12، محله دروازه شمیران، خیابان انقلاب، بین نامجو و خیابان سپاه، پلاک 159

تلفن :021-77510841~2
فکس :021-77510895

26. شادمهر سازه
چاپ و نشر ، چاپ دیجیتال ، طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی ، تابلو سازی
استند متغیر، استند متغیر و فلکه ای، پلات لمینت استند، چاپ پلات و لمینت، چاپ پلات و استند متغیر، چاپ استند متغیر و فلکه ای، چاپ شش رنگ و جا کاتالوگی، کلیه خدمات چاپ و تبلیغات، استند نمایشگاهی و تبلیغاتی، استند نمایشگاهی، استند تبلیغاتی، استند پاآپ، چا…
تهران، منطقه 7، محله امجدیه، بهار شمالی، بین کوچه شیمی و صارم، پ. 276، واحد 2

تلفن :021-88494192~3
تلفن همراه :09123202956

———————————————

27. شتاب صنعتی نیک سامان (شتاب جت)
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، بنر ، فلتبد ، flatbed ، چاپ روی سرامیک ، چاپ روی شیشه ، چاپ روی اجسام
مجموعه شتاب جت، اولین طراح و سازنده دستگاه های فلتبد صنعتی (چاپ روی شیشه، سرامیک، ام دی اف، چرم، پی وی سی و کلیه اجسام و سطوح تخت) در ایران میباشد. همچنین، این مجموعه بعنوان نماینده رسمی شرکت MYJET در ایران، محصولات این شرکت را ارائه و پشتیبانی می کن…
قم، شهرک صنعتی شکوهیه، فاز 1 کارگاهی، پ. 532

تلفن :025-33343476
تلفن همراه :09128519654

———————————————

28. کیان ال. ای. دی
تابلوسازی ، تاسیسات شهری ، تابلو سازی ، تابلو روان ، تلوزیون شهری
. جهت اطلاع از شرایط تخفیف به سایت مراجعه نمایید. یکبار هزینه کنید و جنس معتبر بخرید مشاوره طراحی و اجرا انواع تابلو روان و تلویزیون شهری وارد کننده دست اول یکسال گارانتی (یعنی تعویض با نو نه گارانتی) شرکتی بدون قیدوشرط (حتی نوسان برق ) حتی یک پیکسل …
تهران، منطقه 12، محله ایران، م. بهارستان، ضلع جنوب شرقی مجلس شورای اسلامی، نبش خیابان دیالمه، مجتمع یاس، ط. اول، واحد 4

تلفن :021-77687411
تلفن همراه :09125962967

تابلو سازی تهران
تابلو سازی تهران

———————————————

29. مرکز تخصصی چاپ صفاهان گرافیک
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، طراحی و چاپ ، چاپ کاتالوگ ، چاپ بنر ، چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت
مرکز تخصصی چاپ دیجیتال صفاهان گرافیک  (نگین نصف جهان) در سال۱۳۸۵ تاسیس گردیده و با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر در عرصه زیبا سازی سطح شهرها و همچنین مدرنیزه کردن فرهنگ عمومی با بهره گیری از الگوهای اسلامی  و ملّی در قالب طرحهای سنتی و اسلیمی فعالیت خود ر…
اصفهان، آتشگاه، چهارراه مظاهری

تلفن :031-37718060031-37717660
تلفن همراه :09133152822

———————————————

30. رسا گرافیک
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، تابلو سازی پلکسی گلاس
تابلو سازی رسا گرافیک اصفهان افتخار این را دارد که از ابتدائی ترین تابلو های تبلیغاتی (تابلو های خطی) و تابلو ال ای دی و انواع تابلو برجسته فلز، چلینیوم، پلاستیک و تابلو روان و همگام با پیشرفت تکنولوژی جدیدترین تابلوهای تبلیغاتی (تلویزیون شهری) را با…
اصفهان، مشکنان، ارتش، نرسیده به سه راه حکیم نظامی، ابتدای زیر گذر

تلفن :031-36255214
تلفکس :031-36292261

———————————————

31. طلق البرز
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، ورق پلی کربنات ، فروش انواع طلق ، ورق پلکسی
گروه صنعتی – بازرگانی البرز فعالیت خود را از سال 1375 با هدف تأمین انواع محصولات و نیازهای صنایع تبلیغاتی، پلیمری، ساختمانی و نظامی آغاز نموده و با توجه به گستردگی فضای موجود و تنوع محصولات، این مجموعه توانسته است با برقراری ارتباطی نزدیک با مراکز مع…
تهران، منطقه 12، 15 خرداد، خ. پامنار، روبروی مسجد کاشانی، پ. 309

تلفن :021-33931164021-33933093

———————————————

32. مرکز طراحی و چاپ صدرا
طراحی و چاپ ، تابلو سازی ، چاپ کاتالوگ و بروشور ، دفتر فنی ، طراحی گرافیکی ، طراحی ، کارت ویزیت
صدرا ارائه کننده خدمات مختلفی در زمینه طراحی و چاپ می باشد که خدمات به شرح ذیل می باشد: 1-  طراحی و چاپ انواع بنر، فلکس، وینیل و مش 2- ساخت تابلو های فلکسی و تعویض پوسته 3- طراحی برای مناسبت های مذهبی و ملی 4- چاپ و رایت بر روی اتواع سی دی و دی وی دی…
تهران، منطقه 4، محله تهرانپارس غربی، تهرانپارس، بین فلکه سوم و چهارم، خیابان جوادیان فر (212 غربی)، نبش کوچه اخوت

تلفن :021-77081416021-77081418

———————————————

33. تحریری
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، بیلبورد ، حروف برجسته چلنیوم ، تابلوهای راهنمای طبقات
خدمات تابلوسازی تحریری از قبیل تابلو چلنیوم، حروف استیل، تابلو کامپوزیت، حروف چلنیوم، تابلواستیل طلایی، تابلور اهنمای طبقات، تابلو دیجیتال،ت ابلو ال ای دی، تابلو سردرب مغازه، تابلو ترمووود، تابلو فلکسی فیس، آبکاری فانتاکروم، حروف نئون پلاستیک، بیلبور…
تهران، منطقه 13، محله شهید اسدی، دماوند، روبروی خیابان فتحنایی (کهن)، پاساژ رییسی، ط. اول

تلفن :021-77545801
تلفن همراه :09125212260

———————————————

34. چاپ شادمان
تابلوسازی و طلق ، چاپ و نشر ، چاپ کاتالوگ و بروشور ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، مهر و پلاک
تهران، منطقه 4، محله اوقاف، نارمک، فرجام شرقی، بین چهارراه خاور و ولی عصر، پلاک 539

تلفن :021-77275050
تلفن همراه :09122109171  –  09362109171

———————————————

35. فروشگاه فرجام
سقف و نمای ساختمان ، ورق پلیمر ، تابلو سازی ، پلکسی گلاس ، لیزر ، پلی کربنات ، مولتی استایل
فروش انواع محصولات طلق و پلیمری
تهران، منطقه 12، محله پامنار، خیابان پامنار، روبروی کوچه قائم مقام، جنب منار، پلاک 176

تلفن :021-33915958
تلفن همراه :09123599085
فکس :021-33921682

———————————————

36. کانون تبلیغاتی فرهان ترسیم
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، طراحی و چاپ ، گرافیست ، آژانس و شرکت تبلیغاتی ، بیلبورد ، بنر ، طراحی
طراحی و اجرای تم تولد اتاق کودک – چاپ روی انواع کاغذ کوتد – چاپ نوری – چاپ روی پرچم
کرج، برغان، روبروی سالن ورزشی آخوندی، پ. 608

تلفن :026-32274550
تلفن همراه :09124840532

———————————————

37. کانون چاپ و تبلیغات آسو
چاپ و نشر ، چاپ دیجیتال ، تابلو سازی ، چاپ کاتالوگ و بروشور
چاپ بنر و فلکسی و استیکر و …، چاپ پلات و لمینت، سازه های تبلیغاتی (استند ، رول آپ و پاپ آپ و …)، بالن های تبلیغاتی
تهران، منطقه 11، محله انقلاب، انقلاب، نرسیده به کارگر جنوبی، خ. روانمهر، پ. 159، ط. دوم

تلفن :021-66487622021-66487469021-66486537
تلفن همراه :09198000484

———————————————

38. گروه بازرگانی خورشید پارسیان
لوازم چاپ و نشر ، تابلو سازی ، واردات صادرات کالا
گروه بازرگانی خورشید پارسیان پیشرو در ارائه خدمات بازرگانی تجارت چین
تهران، منطقه 5، محله المهدی، پونک، بزرگراه اشرفی اصفهانی، بلوار سیمون بولیوار

تلفن :021-476232021-44807901021-44859405021-44805540021
تلفن همراه :09226982319

———————————————

39. ایرانیان (چلنیوم)
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، چلنیوم ، کامپوزیت ، تابلو استیل ، تابلو ، استند ، تابلو چلنیوم
تهران، منطقه 6، م. ولی عصر، خ. فیروزه، پ. 11، واحد 5

تلفن :021-88920194
تلفن همراه :09122111375

———————————————

40. پیمان (لیزرکات)
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، طراحی و ساخت لیزر ، استند سیگار ، تابلو پلکسی نوری
ارائه خدمات برش لیزری طراحی و ساخت انواع تابلو راهنمای طبقات و تابلوی راهنمای اداری ساخت انواع شابلون فلزی و پلاستیکی فروش انواع ورق پلکسی گلاس و ورق مولتی استایل طلایی و نقره ای ساخت انواع باکس پلکسی گلاس
تهران، منطقه 14، محله پرستار، پیروزی، خ. کریمشاهیان (همایون)، روبروی کوچه مختاری، پ. 149

تلفن :021-33080563
تلفن همراه :09122594424

———————————————

41. جلوه سازان هنر نقشینه
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، استیل ، غرفه نمایشگاهی ، چنلیوم ، حروف چنلیوم
تبلیغات حرفه ی ماست جلوه سازان هنر نقشینه طراحی و اجرای تابلوهای تبلیغاتی، غرفه های نمایشگاهی، ماژول پولکی کامپوزیت
تهران، منطقه 7، محله نظام آباد، مدنی (نظام آباد)، ک. داوری

تلفن همراه :09360706593 – 09123777014

———————————————
42. چاپ و تبلیغات قلم طلا
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، شبرنگ ، کامپوزیت ، فلکس ، بنر ، کارت ویزیت ، LED ، استیکر ، تراکت ، چلنیوم
تهران، شهر قدس (قلعه حسنخان)، بلوار عمارت، بازار امام رضا، پ. 308

تلفن :021-46881400
تلفن همراه :09122504089

———————————————

43. شرکت راهبرد آفرینان اونیک
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، تابلو سازی پلکسی گلاس
شرکت راهبرد آفرینان اونیک با تجربه و سابقه درخشان مفتخر است که خود را به عنوان یکی از گروه های خلاق در زمینه ساخت ، طراحی و اجرا تابلوهای تبلیغاتی معرفی نماید .شرکت اونیک مجهز به گروه های مجرب در سراسر ایران ، مصمم بر ارائه بهترین راهبردهای در دنیای …
تهران، منطقه 6، محله نظامی گنجوی، م. گل ها، خ. کاج جنوبی، پ. 83

تلفن :021-88960234
تلفن همراه :09124681232 – 09121758832

———————————————

44. شرکت طراحان
مهر و پلاک ، تابلو سازی پلکسی گلاس
تهران، منطقه 3، محله قبا، شریعتی، روبروی خیابان میرداماد، پ. 1159

تلفن :021-22858222021-22842930
فکس :021-22855547

ساخت تابلو
ساخت تابلو

———————————————

45. لیزر ونوس
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، هدیه تبلیغاتی
حکاکی شیشه و آئینه،برش و حکاکی پلکسی گلاس، هدایای تبلیغاتی، لوح تقدیر و تندیس، برش و حکاکی چوب(ام دی اف) برش چرم (کیف و کفش)، ساخت تابلوهای راهنما و پلاک، کارت عقد و عروسی
تهران، شهر قدس (قلعه حسنخان)، 30 متری شهدا، تقاطع خیام، پ. 205

تلفن همراه :09126460037

——————————————–

46. موسسه چاپ و تبلیغات قلم – شعبه 2
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، طراحی و چاپ ، آژانس و شرکت تبلیغاتی ، چاپ کاتالوگ ، چاپ بروشور
تهران، منطقه 18، محله نوروزآباد، 65 متری فتح، خیابان خلیج فارس، نبش کوچه هلال احمر

تلفن :021-66264883
فکس :021-66266161

———————————————

47. هنرنما
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، نماکامپوزیت ، چنلیوم ، چلنیوم ، حروف برجسته ، تابلو سردرب ، تابلو خاص
ارائه خدمات برش و حک لیزری حروف برجسته چنلیوم – استیل تابلوی LED ثابت و روان نمای کامپوزیت ساخت انواع تندیس- لوح پلاک و راهنمای طبقات بالبینگ و حک تصاویر هدایاو سازه های تبلیغاتی لیزر برش چرم – ام دی اف – پلکسی و … مهر لیزری فوری برش شبرنگ 051-3225…
مشهد، عبادی، بین عبادی 29 و 31

تلفن همراه :09152604008 – 09011039001

———————————————

48. تکنو پردازش
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی ، خدمات وابسته به الکترونیک
تولید کننده انواع تابلوهای LED ، روان، ساعت دیجیتال، تلویزیون شهری، ساعت طرح حرم و خدمات لیزر
یزد، میبد، 22 بهمن

تلفن همراه :09132568643
تلفکس :035-32321154

———————————————

49. تندیس پلاک
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی پلکسی گلاس ، تندیس ، لوح تقدیر ، مهر لیزری ، مهر لیزری رنگی ، پلاک
تهران، منطقه 6، محله ایرانشهر، انقلاب، روبروی خیابان لاله زار نو، پ. 519

تلفن :021-88820588
تلفن همراه :09127994968

———————————————

50. صنایع فلزی موسوی
تولید کننده تابلوهای ترافیکی و انتظامی، مخازن زباله و نیمکتهای پارکی، طراحی و تولید و سازه های سبک و سنگین فلزی

رنگ کاری کوره ای ، تابلو سازی ، سازه فلزی ، سازه سبک ساختمانی ، رنگ کاری ، رنگ پودری ، رنگ استاتیک
سیستم خط رنگ به صورت کانوایر به طول 100متر و دارای شستشوی تمام اتوماتیک با گواهینامه ISO9001
تهران، منطقه 9، محله فتح، بزرگراه فتح (جاده قدیم کرج)، خ. فتح 19، پ. 20

تلفن :021-66813537~9
تلفن همراه :09121132642


51. تابلوسازی اندیشه آفتاب
تابلو تبلیغاتی ، تابلو سازی تابلو چلنیوم تابلو استیل
تابلوساز-سازنده حروف برجسته -تابلوچنلیوم حروف چنلیوم تابلو کامپوزیت، کانون آگهی و تبلیغاتی اندیشه آفتاب، بزرگترین مرکز ساخت حروف چنلیوم اصل اسپانیا با مدرنترین تجهیزات و متریال روز دنیا با برترین نرم افزارهای انحصاری جهان، قبول سفارشات از کلیه نقاط تهران

———————————————

” تابلوسازی اندیشه آفتاب “

دفتر: 22854605

کارخانه : 3-56585901 – 021

آدرس : شهرک صنعتی سبلان نرسیده به گلستان هفتم پلاک 9

مدیریت : 09125212371

سفارشات تلفنی : 09123857588

سفارشات تلگرام : 09192962879

کاربرد تابلوسازی برای کسب و کارها چیست ؟

اغلب کسب و کارها برای بهتر دیده شدن در عصر تکنولوژی از هر روشی برای تبلیغاتی خود استفاده می‌کنند. یکی از پرکاربرد ترین روش‌ها خصوصا در محیط های باز، در خیابان ها برای فروشگاه‌ها و مغازه و حتی در نمایشگاه‌ها برای غرفه ها، استفاده از تابلوهای تبلیغاتی برای بهتر دیده شدن برند و نام آن کسب و کار می باشد.

تاریخچه تابلو برجسته به چه زمانی بر میگردد؟

نشانه ‌ها و تابلو ها همیشه یک عنصر اساسی در زندگی و تجارت بوده اند. نقاشی اولین تلاش انسان برای بیان آنچه در ذهن داشت در قالب اشکال مصور و حروف به حساب می ‌آمدند.

اولین بخش از این راه ارتباطی در دنیای باستان شکل ‌گرفته بود. در حدود هیجده هزار سال پیش ‌از میلاد و در دوران پارینه ‌سنگی انسان در تلاش بوده است نشانه‌ هایی از خود برای برقراری ارتباط ایجاد کند. در واقع علامت و نشانه توسط رومی ‌ها تشخیص داده شد و پس ‌از آن علامت ‌ها در تجارت‌ نیز مورد استفاده قرار گرفتند.

انواع تذهیب، آهن تزیینی و کنده‌ کاری ‌ها جهت ایجاد بافت متفاوت از حروف و طراح ی‌ها در روی متریال متفاوت نظیر چوب، سنگ و فلزات اجرا می ‌شدند.

سپس به‌ تدریج اولین تابلو ها شامل حروف که بیشترین توجه را به خود جلب می ‌کردند در انگلستان، آمریکا و اروپا در بالای مسافرخانه‌ ها، هتل ‌ها و فروشگاه‌ ها نصب می ‌شد، بدین صورت تبدیل به یک روش تبلیغاتی شدند و دریافتند که با وجود این تابلو ها و معرفی خود بیشتر مورد استقبال و توجه قرار می گیرند.

تاریخچه ساخت اجزای حروف برجسته،تابلو سازی در تهران

ژرژ کلود در سال ۱۹۱۰ اولین لامپ نئونی را اختراع و به نمایش گذاشت. حدود ۲۳ سال بعد ماده آکریلیک پلکسی ‌گلاس که در ساخت انواع تابلو و بخصوص تابلو حروف برجسته کاربرد اساسی دارد توسط کمپانی رومن و هاس تولید کننده مواد شیمیایی اختراع شد. پس از آن شرکت ایونیک که یک شرکت مواد شیمیایی آلمانی و از بزرگ‌ ترین شرکت‌ های شیمیایی تخصصی در دنیا است ویژگی ‌های این محصول را ارتقا داده و آن را تبدیل به اکریلیک شفاف و مقاوم در برابر ضربه نمود.

بدین‌گونه متریال مورد استفاده در تابلو های حروف برجسته اختراع شد و ارتقا پیدا کرد.

تابلو سازی تهران
تابلو سازی تهران

تاریخچه حروف برجسته چنلیوم،تابلو سازی در تهران

تابلوی چنلیوم یا حروف چنلیوم برای اولین ‌بار در سال ۱۹۷۰ معرفی شدند و در دهه هفتاد و اواخر آن با یک نور داخلی و با حالت برجسته و سه‌ بعدی با روکش پلاستیک طراحی و اجرا شدند.آن ها اولین تابلو هایی بودند که ظاهری مدرن  را برای فروشگاه‌ ها به ارمغان آوردند. البته ساخت آن ‌ها نه با تجهیزات امروزی بلکه به‌ صورت دست ‌ساز انجام می ‌شد.

نور به ‌کار رفته برای درخشندگی این حروف از نئون با ولتاژ بسیار بالا در حدود ۱۵۰۰۰ ولت کار می‌کرد.

اکثر پنل های که در تابلو ها نیز بکار می ‌رفت از جنس چوب بود و این میزان ولتاژ و ایجاد گرمای زیاد توسط لامپ‌ های نئونی سبب آتش ‌سوزی می‌شد. لذا سعی شد که از چوب در این سازه‌ ها استفاده نشود.

در سال ۱۹۸۰ لامپ ‌های نئونی با ویژگی‌ های نور دو برابر و مصرف برق بسیار پایین‌ تر شروع به تولید شدند. پس ‌از آن در حدود سال ۱۹۹۳ چراغ‌ های LED با خروجی نور صد در صد در حروف اختراع شد که پراکندگی نور یکنواختی ایجاد می ‌کرد. با این‌ حال هنوز مصرف انرژی بالایی داشتند.

ظهور چراغ‌ های ال ‌ای ‌دی در سال ۱۹۹۳ به‌ عنوان منبع روشنایی بالقوه برای روشنایی تابلو ها سبب شد اولین تابلوی چراغ ال ‌ای ‌دی در رنگ‌ های متنوع قرمز، آبی، سبز اختراع شود.

بدین ‌صورت تابلو های  RGB در دسترس قرار گرفته و در سال  ۲۰۱۱ اولین ورود به حروف برجسته را پیدا کردند. در سال ۲۰۱۸ LED های تولیدی تا پنج برابر روشن تر و مصرف انرژی پایین ‌تری پیدا کردند.

در سال ۱۹۹۴ یک سازنده دستگاه ‌های سی ان سی ایده ساخت دستگاه خم کننده و شکل ‌دهنده حروف با نام accu-bend  را ارائه داد که می ‌توانستند دیوارهای جانبی حروف را خم کرده و شکل دهند.

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه دستگاه‌ CNC تلاش ‌ها برای دستیابی به تکنولوژی بهتر در خصوص دستگاه ‌های خم کن روز به ‌روز بیشتر شد تا به اکنون که سریع ‌ترین و کم ‌هزینه ترین حروف و لبه آلومینیوم توسط این دستگاه ها ساخته می‌ شود.

روند ساخت حروف برجسته

حروف چنلیوم سازه‌ های فلزی هستند که آن ‌ها را به ‌عنوان علائم نورانی و حروف برجسته می ‌شناسیم. ساختار این حروف تشکیل ‌شده از ورق‌ های فلزی و آلومینیومی که توسط یک روتر لیزری و دستگاه‌ های CNC خم می ‌شوند تا به شکل حروف خمیده شکل ‌دهی شوند. فونت و طراحی مورد نظرمان که قصد داریم بر روی آن ‌ها ایجاد کنیم را در یک فایل طراحی به دستگاه سی ان سی می ‌دهیم تا حروف را به شکلی که می ‌خواهیم خمیده کنند.

سپس درز حروف و لبه ‌ها یا جوش داده می‌ شود و یا پرچ می ‌شوند. پس‌از رنگ ‌آمیزی با استفاده از لامپ ‌ها و لوله ‌های گاز نئون و یا چراغ‌های ال ‌ای ‌دی نورپردازی می ‌شوند و در نهایت یک قطعه ورق پلاستیکی اکریلیک پلکسی‌گلاس و یا وینیل به ضخامت نیم سانتی‌ متر که با شکل حروف مطابقت می‌ کند و برش داده ‌شده به لبه‌ ها متصل م ی‌شود بدین ‌صورت حروف نورانی تشکیل می‌ شوند.

انواع تابلو حروف برجسته کدام است ؟

تابلو چنلیوم

اشکال مختلفی برای حروف در نظر گرفته ‌شده که نحوه پردازش مواد در آن و شکل ظاهری آن متفاوت است.

به ‌عنوان مثال می ‌توان از لایه های ونیل ها بر روی حروف اعمال کرد که پانچ شده‌ اند و سوراخ ‌های ریز بر روی آن‌ ها ایجاد شده تا ظاهری ستاره گون در شب داشته باشند.

انواع رنگ ‌بندی متنوع برای لبه‌ ها و پلاستیک رویین می ‌توان بکار برد که تمامی موارد بنا بر سلیقه می ‌تواند انتخاب شود.

همچنین با پیشرفت در این زمینه عمق و ضخامت حروف کاهش چشمگیری داشته و امروزه تنها در حدود کمتر از صد میلی‌ متر نیز می ‌رسد.

نحوه نورپردازی متفاوت و استفاده از متریال متنوع به ایجاد اشکال مختلف از حروف برجسته منجر شده ‌است، درصورتی‌ که طبق مراحل ذکر شده عمل شود تابلو چنلیوم ساده خواهیم داشت. چنلیوم طلایی از ورق چنلیوم طلایی و ورق پلکسی طلایی ساخته‌ می شود. برای مشاغلی که ارتباط با درخشندگی دارند مانند جواهر و طلا فروشی ‌ها و یا مشلغلی که می‌خواهند در روز جلوه بیشتری داشته باشند می ‌توانند از این رنگ حروف استفاده کنند.

تابلو حروف برجسته پلاستیکی

برخی از حروف را می‌ توان از جنس پلاستیک وکیوم شده ساخت. حروف برجسته به گونه‌ای قالب‌گیری می ‌شوند که به ‌صورت حروف حجمی درآیند و سپس یک پوشش پلاستیکی روی آن را می ‌پوشاند. می‌ توان  این روکش را به‌ صورت رنگی نیز به کار برد. نور به ‌کار رفته در این حروف از تمامی وجه ‌های حروف ساطع شده و محدودیت حروف فلزی و چنلیوم در انتشار نور را ندارد.

حروف برجسته فلزی

از دیگر مواد به ‌کار رفته در ساخت تابلو ها برخی فلزات شامل استیل آلومینیوم هستند که عموماً از جنس استیل استفاده می‌ کنند. این حروف فلزی به ‌صورت سه‌ بعدی طراحی شده و به دلیل این ‌که اغلب بدون نور پردازی هستند برای ایجاد جلوه بیشتر بر روی پایه‌ هایی نصب می ‌شوند که از پنل زیرین خود فاصله داشته باشند.

این حروف مناسب فضای بیرونی نیستند چراکه در شب امکان دید کمی دارند. حالت براق آن‌ ها زمانی نمایان می ‌شود که به آن ‌ها نور بتابد. بنابراین اکثراً در داخل فروشگاه ‌ها برای نمایش برند ها و یا برخی تابلو های راهنما از این نوع استفاده می‌ شود.

انواع خدمات تابلوسازی کدام است ؟

  • تابلو سازی استیل
  • تابلو سازی چلنیوم
  • تابلو سازی آلومینیوم
  • تابلو سازی حروف فلزی
  • تابلوسازی حروف پلاستیک
  • تابلوسازی پلکسی گلس
  • تابلو وکیوم
  • تابلوسازی انواع حروف برجسته
  • تابلوسازی پلکسی گلس
  • تابلو وکیوم
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو کامپوزیت

اهمیت انتخاب تابلوسازی حرفه ای در تهران

دریافت تابلوهای مدرن و جدید یا تعویض تابلوهای تبلیغاتی قدیمی حرکتی هیجان انگیز است. ممکن است تغییرات زیادی در طراحی و چیدمان ایجاد نکرده باشید ، اما حتی تغییرات کوچک نیز می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند تا شما بتوانید برند خود را با افتخار به عموم معرفی کنید. لازم به ذکر است که شما باید یک تابلوسازی حرفه ای را انتخاب کنید که کار آن ها منعکس کننده استانداردها و انتظارات شما باشند ، و به شما کمک کنند تا کسب و کار خود را در بهترین روش موجود معرفی کنید. در ادامه نکته هایی که باید هنگام انتخاب تابلوسازی در تهران در نظر بگیرید بیان شده است:

خدمات مشتری

برای خواندن نظرات مشتری های گذشته تابلوسازی مورد نظر خود وقت بگذرانید و از گروه بازاریابی خود بخواهید تا درباره تابلوسازی کاندید اطلاعات بیشتری کسب کنند. خدمات مشتری بخش مهمی از یک تجارت می باشد و تابلوسازی باید با نهایت احترام و صادقانه رفتار کند همانطور که شایسته شماست.

کیفیت

تابلوهای تبلیغاتی شما نمایانگر برند کاری شما هستند و برای ایجاد یک نگرش مثبت ، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. پرسنل مجرب تابلوسازی ما در تهران زمینه ساخت و ساز و نصب تابلوهای تبلیغاتی حرفه ای و فراتر از آن را برای شما فراهم می کنند تا کیفیت و دقت را در هر مرحله از ابتدا تا انتها می باشد.

حرفه ای گری

انتخاب یک تابلوسازی در تهران که دارای مهارت کافی و کارآزموده باشد، برای تضمین این که تابلوی تبلیغاتی شما که نمایانگر هویت برند شما است توسط متخصصان واقعی انجام می شود ، بسیار ضروری است. از اولین مرحله که طراحی تابلو تبلیغاتی و ساخت آن می باشد و همینطور مراحل پایانی که مجوز دستیابی و نصب است ، یک تابلوسازی حرفه ای باید توانمندترین و با سابقه ترین افراد را برای کار در هر پروژه تابلوسازی مورد نیاز خود داشته باشد.

تجربه

در یک بازار شلوغ، نکته مهم آن است که بدانید آخرین روندها و نحوه جذب مشتریان جدید به تجارت شما چیست. تابلوسازان حرفه ای باید به ساخت و تولید انواع تابلوها حرفه ای باشد تا بتواند به سلیقه و انتخاب شما هر مدل تابلویی را که بخواهید با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهند و تابلئسازی در تهران نصب در محل هم دارند که کار شما را آسان تر می کنند و بدون نگرانی تابلوشما را نصب کرده حتی برای انتخاب بهتر شما به شما مشاوره هم می دهند تا از بیشتر نگرانی های شما کم شود. برای اطلاعات کسب اطلاعات بیشتر با تابلوسازی کردی ساین در ارتباط باشید.

تابلو سردر مغازه و فروشگاه

قیمت تابلو حروف برجسته و چلنیوم 1402

بهترین تابلوسازی در تهران

اگر کارفرما یا مدیر یک کسب و کار قصد راه‌اندازی فروشگاه یا مغازه خود را داشته باشد، برای انتخاب تابلو و اولین سفیر تأسیس کسب ‌و کارش که همان هویت بصری بیزنس او به شمار می‌آید، به مراکز تابلوسازی مورد اعتماد مراجعه می‌کند.ویژگی های بهترین تابلو سازی در تهران :

  • در اختیار داشتن یک کارگاه مدرن با به روزترین تجهیزات.
  • ارائه خدمات رایگان (بازدید از محل، مشاوره تلفنی، نصب تابلو و …)
  • تابلوسازی تهران باید یک واحد جداگانه تحت عنوان واحد خلاقیت داشته باشد.
  • فعالیت همه جانبه. (طراحی گرافیکی، مدیریت تبلیغات، برندسازی محیطی و آنلاین)
  • امکان ساخت هر نوع تابلو اختصاصی در انواع ابعاد از ابتدایی ترین ویژگی های بهترین تابلو سازی در تهران است.
  • ارائه گارانتی 36 ماهه + خدمات پس از فروش.
  • استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه جهت ساخت تابلو با طول عمر بالا.
  • امکان ارائه خدمات به تمامی ایران.
  • اولیت کاری این شرکت باید رضایت مشتریان باشد، نه مسائل مالی.

بهترین شرکت تابلوسازی تهران کیست؟

گروه تابلوسازان به عنوان یکی از برترین شرکت های تابلوسازی در ایران شناخته شده و این افتخار را داشته تا رضایت 95 درصدی مشتریانش را داشته باشد.

مشاوره ساخت تابلو
مشاوره ساخت تابلو

قیمت تابلوسازی تهران

سؤال معروف این است « چه هزینه‌ای برای سفارش و ساخت تابلوی دلخواهم باید در نظر بگیرم؟»

در یک مرکز تابلوسازی، مشاوران قابل‌اعتماد آماده پاسخ به این سؤال اولیه و همیشگی هستند و قطعا هدف نهایی لحاظ کردن بودجه‌بندی کارفرما برای پیاده‌سازی طرح موردنظر او خواهد بود.

فرایند مشاوره به مشتری :

  •  بازدید حضوری از محل نصب تابلو.
  • برآورد هزینه با توجه به کیفیت انواع تابلو.
  •  بررسی حروف برجسته و مواد استفاده‌شده در تابلو.
  • مشاوره برای انتخاب نوع تابلو. ( تابلوی فروشگاه، سر در، مغازه، چنلیوم، پلکسی، کامپوزیت و…)

جا به ‌جایی و نصب یک نکته اساسی برای انتخاب بهترین مرکز تابلوسازی تهران

در صورت جابه‌جایی لازم نیست که نگرانی حمل‌ونقل و نصب تابلو را هم با خودتان جابه‌جا کنید! به لطف تیم حمل‌ونقل در مرکز تابلوسازی تهران این زحمت از روی دوش شما برداشته خواهد شد.

تنوع در چاپ و سایر خدمات،تابلو سازی در تهران

تمرکز اصلی بهترین تابلوسازی تهران فقط روی ساخت و نصب انواع تابلو نیست بلکه مشتری گزینه‌های بررسی و انتخاب بیشتری را پیش روی خود دارد که ازجمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ روی انواع اجسام سخت.
  • چاپ تصویر مورد نظر روی شیب ‌های مختلف.
  • اخذ مجوز شهرداری.
  • حمل ‌و نقل و نصب تابلو.

قیمت تابلوسازی در تهران :

قیمت تابلو تبلیغاتی در تهران توسط هر آژانس تبلیغاتی به صورت متفاوت سنجیده می شود . هر آژانس قیمت متفاوتی را به مشتریان ارائه می کند . دلیل این تفاوت استفاده از متریال ها و برندهای تولیدی آنهاست  . هر چه متریال ها با کیفیت تر و اصل تر باشند به همان میزان قیمت ساخت تابلو بالاتر می رود . قیمت تابلو تبلیغاتی بر اساس متریال های مصرفی در تابلو ، کیفیت متریال ها ، نوع تابلوها و متر محیط اشغال شده توسط حروف محاسبه می شود . بنابراین برای سفارش تابلو تبلیغاتی باکیفیت می بایست کمی هزینه بیشتری صرف نمایید تا از متریال های درجه یک و باکیفیت تایوانی و یا کره ای در ساخت تابلو استفاده شود .

تابلوسازی تبلیغاتی برترین ابزار بازاریابی و تبلیغات :

تابلوسازی تبلیغاتی یکی از ابزارهای بازاریابی و جذب مشتری است . تابلوسازی سبب رونق کسب و کار ، جذب مشتریان بیشتر و هویت و اعتبار مکان کسب می شود . بدون شک شما در هر حیطه ای که مشغول به فعالیت هستید از تابلو تبلیغاتی برای معرفی برندینگ خود در هر شهر و استان کشور عزیزمان استفاده کرده اید  . یکی از استان های صنعتی و شلوغ کشور ما استان تهران است . این استان دارای شرکت ها ، مغازه ها ، فروشگاه ها و مکان های تجاری بیشماری است و رقابت در هر کسب و کاری شدید می باشد .

برای اینکه بتوانید در میان رقبای خود به پیروزی و قدرت بیشتری در جذب توجه مشتریان برسید  ، لازم است که از روش های تبلیغاتی متعددی همچون چاپ بنر ، چاپ بروشور ، تراکت ، کاتالوگ محصولات ، تبلیغات چریکی ، تبلیغات سمپلینگ ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، دیجیتال مارکتینگ ، تبلیغات در وب سایت ها و تابلوسازی بهره ببرید . استفاده از روش های تبلیغات می بایست مناسب با شغل و راه های ارتباطی باشد که مشتریان شما از آن طریق با شما در ارتباطند . علاوه بر آن ، تبلیغات می بایست به جا و به هنگام باشد تا تاثیر مطلوب تری را برای کسب و کار شما فراهم سازد .

راه اندازی کسب و کار در تهران مستلزم استفاده از ابزارهای تبلیغاتی :

راه اندازی یک کسب و کار در تهران که به عنوان پایتخت کشور نیز محسوب می شود ، به دلیل دسترسی به ابزارها و ملزومات کمی راحتر از شهرستان های دیگر است . اما رقابت تجاری بسیار بالاتر است و بدون تبلیغات و بازاریابی قطعاً موفقیتی آنچنان که باید حاصل نخواهد شد و به سود کافی نایل نخواهید آمد . پس اگر فکر می کنید که تبلیغات و بازاریابی یک هزینه سربار و اضافی محسوب می شود کاملاً در اشتباه هستید . تبلیغات نه تنها یک هزینه سربار نیست بلکه سرمایه گذاری بلند مدت برای آینده ای نه چندان دور است . به شرط آنکه در زمان و مکان مناسب اجرا و پیاده سازی شود.

تابلو مغازه برترین ابزار تبلیغاتی جهت معرفی برند تجاری :

یکی از نیازهای اساسی بعد از تهیه مکان ، ملزومات و ابزارهای کاری برای راه اندازی هر نوع کسب و کار ، سفارش تابلوی سر درب محل کسب می باشد . بدون داشتن تابلو سر در علاوه بر بی هویت و بی اعتبار بودن مکان کسب ، نما و جلوه محل کسب نیز جذابیت و زیبایی چندانی نخواهد داشت . در واقع یک مکان تجاری بدون تابلو همچون یک خانه بدون پلاک است که افراد در پیدا کردن آن دچار سردرگمی می شوند . تابلوی تبلیغاتی به مکان کسب هویت و اعتبار می بخشد و به صورت شبانه روزی و مستمر ، نام برند شما را به رهگذرانی که در حال عبور و مرور از مقابل محل کسب شما هستند معرفی می نماید .

شاید فکر کنید که رهگذران به تابلوهای تبلیغاتی اهمیتی نمی دهند اما اصلاً این چنین نیست . با دیدن مکرر تابلوهای تبلیغاتی ، نام برند تبلیغاتی در ذهن بیننده حک می شود و زمانی که بیننده به محصول یا خدمات شما احتیاج پیدا می کند آن نامی که به صورت تکرار در ذهن بیننده حک شده ، از حافظه بلند مدت مخاطب فراخوانی شده و برای مخاطب یادآور می شود و مخاطب را مجبور می کند که به محل کسب شما مراجعه نماید .

بازدید رایگان
بازدید رایگان

انواع تابلوهای تبلیغاتی بر اساس نوع کارکرد :

  • تابلو مغازه

  • تابلو فروشگاهی
  • تابلو شرکتی
  • تابلو تجاری
  • تابلو اداری
  • تابلو بیمارستانی
  • تابلو راهنما

کارگاه تابلوسازی در تهران :

کارگاه تابلوسازی مکانی است بزرگ و دارای دستگاه های پیشرفته حروف ساز ، که انواع تابلوهای تبلیغاتی را می توان در این مکان طراحی ، اجرا و پیاده سازی کرد . در تهران رقابت در حوزه تابلوسازی ، همچون دیگر حوزه های کسب و کار بالاست و کارگاه ها و مغازه های تابلوسازی زیادی وجود دارد .

افراد می توانند برای سفارش انواع تابلوهای تبلیغاتی به مغازه ها ، کارگاه ها و سایت های تابلوسازی مراجعه کنند و تابلوی مدنظر خود را سفارش دهند . قیمت تابلوهای تبلیغاتی توسط هر آژانس تبلیغاتی به صورت متفاوت تعیین می شود که تماماً به نوع کار ، کیفیت ابزارها و لوازمی که در ساخت تابلو بکار می رود ، بستگی دارد .

انواع روش های تابلوسازی در تهران :

تابلو چلنیوم در تهران :

تابلو چلنیوم تهران یک نوع از تابلوهای تبلیغاتی است که در حال حاضر در تهران بیشترین کاربرد را دارد و جزء پرسفارش ترین نوع تابلوهاست . علت پرطرفدار بودن تابلو چلنیوم ، تنوع در ساخت ، طرح ، رنگ و زیبایی آن است . تابلوساز در هنگام ساخت تابلو چلنیوم ، بر روی پلکسی برش هایی هندسی ایجاد می کند  . نحوه انجام این برش ها سبب می شود نور به شکل های متفاوت مثل دایره ، ستاره ، الماس و کریستال از تابلو به چشمان رهگذران برخورد داشته باشد . تابلو چلنیوم با توجه به نحوه ساخت با نام ها و اسامی زیر شناخته شده است :

  1. تابلو چلنیوم ساده
  2. تابلو چلنیوم لترمکس
  3. تابلو چلنیوم الماسی
  4. تابلو چلنیوم ستاره ای
  5. تابلو چلنیوم کریستالی
  6. تابلو چلنیوم دوبل
  7. تابلو چلنیوم طلایی

قیمت تابلو چلنیوم

تابلو فلزی در تهران :

تابلو فلزی با استفاده از انواع متریال های زیر طراحی و پیاده سازی می شود .

  • آهن
  • مس
  • برنج
  • روی
  • برنز
  • استیل

در میان این متریال ها ، استیل توانسته خوش بدرخشد و درصد بالایی از سفارش تابلو فلزی را به خودش اختصاص دهد می پرسید چرا ؟ بدلیل اینکه دیگر متریال های فلزی در برابر شرایط محیطی و عوامل آب و هوایی سریعاً تغییر رنگ می دهند و دچار فرسایش می شوند . در صورت استفاده از دیگر متریال ها لازم است هر چند وقت یکبار برای تازه کردن ظاهر کار و زیباسازی آن ، روی سطوح فلزات مورد پرداخت و رنگ آمیزی مجدد قرار بگیرد .

در صورتی که فلز استیل نیازی به رنگ آمیزی ندارد و رنگش از خودش است . استیل در رنگ های مختلف در بازار موجود است اما رنگ طلایی ، نقره ای و مشکی بیشترین آمار را برای سفارش از سوی اصناف و کسبه دارد . ورق های استیل در دو نوع ساده و خش دار تولید و عرضه می شوند .

تابلو استیل به چند روش متعدد اجرا و پیاده سازی می شود . اگر تمایل دارید با آن روش ها آشنایی کاملتری داشته باشید گروه تابلوسازی نمارنگ در این مورد مفصلاً به بحث و گفتگو پرداخته است . در صورت تمایل به مطلب زیر مراجعه کنید .

تابلو وکیوم در تهران :

به طور کل به تابلوهایی که تحت تاثیر گرما و حرارت شکل دهی می شوند ، وکیوم می گویند . اگر سلیقه شما در سفارش یک تابلوی تبلیغاتی این است که حروف میزان برجستگی بیشتری داشته باشند و بتوانید آنها را به صورت فانتزی پیاده سازی کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم تابلو وکیوم را سفارش دهید . زیرا بالاترین میزان برجستگی در ساخت حروف برجسته را دارد و به راحتی در هر نوع شکلی قابلیت پیاده سازی دارد .

تابلو ترموود در تهران :

تابلو ترموود یک نوع تابلو مغازه چوبی است که ظاهری کلاسیک و مدرن دارد . از این تابلو بیشتر برای تابلو مغازه فست فود ، تابلو مغازه رستوران ، تابلو مغازه سفره خانه و تابلو مغازه پوشاک استفاده می شود .

ترموود یک نوع چوب مقاوم در برابر رطوبت و حشرات است . از این نوع چوب هم در ساخت نما و هم در ساخت تابلو چوبی استفاده می شود . بنابراین اگر تمایل دارید یک محیط با آرامش و طبیعت بکر و واقعی را برای مشتریانتان فراهم سازید می توانید هم از تابلو ترموود و هم از نمای ترموود بهره ببرید .

تابلو لایت باکس در تهران  :

تابلو لایت باکس در تهران هم در محیط های باز و هم محیط های بسته مورد استفاده قرار می گیرد . از تابلو لایت باکس می توانید به شکل یک تابلوی هنری بر روی دیوار یا به شکل یک تابلو تبلیغاتی در سر درب استفاده کنید . یا اینکه در بخش های متعدد مکان تجاری آن را به عنوان یک تابلو سالنی و تابلو راهنما جهت هدایت مشتریان به بخش های مورد نظرشان ، نصب کنید . محتوای چاپی در تابلو لایت باکس به راحتی قابلیت تعویض دارد .

تابلو فلکسی در تهران :

با وجود اینکه از زمان ابداع تابلو فلکسی مدتهاست می گذرد و جزء اولین نوع تابلوها جهت معرفی برند و تبلیغات است ، هنوز هم بسیاری از اصناف و کسبه از این تابلو استفاده می کنند . تابلو فلکسی با توجه به دوام و ماندگاری ، قیمت ارزان و مناسبی دارد .

تابلو کامپوزیت در تهران :

تابلو کامپوزیت تهران یکی دیگر از تابلوهای پرکاربرد است . البته ناگفته نماند که منظور از تابلو کامپوزیت تابلویی است که تابلوساز به جای زیرساز پی وی سی از ورق های کامپوزیت برای ساخت تابلو تبلیغاتی استفاده می کند . برای ساخت حروف برجسته مندرج بر روی تابلو می توان از هر نوع حروف برجسته اعم از حروف برجسته پلاستیکی ، حروف برجسته استیل ، حروف برجسته فلزی ، حروف برجسته وکیوم و حروف برجسته چلنیوم استفاده نمایید .

تابلو سازی شرق تهران

تابلوسازی در محدوده شرق تهران/سعی ما در تیم تابلوسازی تاج بر این که بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان در اختیار شما صاحبین کسب و کار عزیز قرار بدهیم. قرار داشتن دفتر و گارگاه حروف سازی ما در محدوده شرق تهران،این امکان را برای عزیزان که دراین مناطق قرار دارند و درپی اجرای تابلو برای شرکت،اداره،بوتیک ،مطب و… می باشند، بهتر و سهل الوصول تر کرده است.

تابلو سازی درغرب تهران

شرکت تابلوسازان با در اختیار داشتن تمام امکانات لازم جهت اجرای خدمات تابلوسازی در تهران از جمله نیروی مجرب و ماهر، توان اجرایی بالا، دسترسی به مواد اولیه مرغوب و داشتن فضای مناسب (در تهران) آماده ارائه خدمات تابلو سازی به همشهریان عزیز تهرانی می باشد.
مشتریانی که به دنبال تابلو سازی درغرب تهران هستند دغدغه هایی دارند از جمله قیمت، کیفیت، ضمانت، طراحی زیبا و… که شرکت کردی ساین با ارائه بالاترین کیفیت در تهران پاسخگوی نیاز این دسته از مشتریان گرامی می باشد. لازم به ذکر است که پایگاه شرکت در مرکز شهر تهران (ستارخان) واقع شده و سهولت دسترسی را میسر میسازد.

قیمت تابلوسازی در تهران
قیمت تابلوسازی در تهران

انواع حروف برجسته در تابلوهای تبلیغاتی

به دلیل خواص بسیار زیاد ورق های کامپوزیت از جمله سبک بودن و ضد حریق بودن آنها ، استقبال معماران و صاحبین مشاغل برای ساخت نمای کامپوزیت بسیار زیاد است و معمولاً کاسبین نمای کامپوزیت را با تابلو کامپوزیت ست می کنند و یک محیط مدرن و شیک را برای مکان کسب خویش فراهم می سازند .

تابلو نئون در تهران :

دو شیوه متفاوت برای ساخت تابلو نئون وجود دارد :

الف ) تابلو نئون پلاستیک :

تابلو نئون پلاستیک جزء اولین تابلوهایی است که در حوزه تابلوسازی به شیوه حروف برجسته مورد استفاده قرار گرفت . پس از اختراع ورقی پلاستیکی مشابه شیشه با نام پلکسی ، امکان ساخت تابلوهای حروف برجسته نئون پلاستیک فراهم شد . در ساخت  حروف برجسته پلاستیکی ، لبه و رویه هر دو با استفاده از پلکسی ساخته می شود به همین علت افراد این تابلو را با نام تابلو تمام پلکسی نیز می شناسند .

ب ) تابلو نئون شیشه ای :

پس از اختراع لامپ های نئون ، امکان ساخت روشی تبلیغاتی به نام تابلو نئون شیشه ای فراهم شد . در ساخت تابلو نئون شیشه ای ، ابتدا حروف طراحی می شوند . سپس بر اساس طرح ترسیم شده ، حروف با استفاده از شیشه های خام در اثر حرارت شکل می گیرند . حال که حروف شکل گرفت در داخل آنها گاز نئون پر می شود و سپس با اتصال الکترود به دو سر آن ، حروف نئون شیشه ای از خود نور منتشر می کنند . نوری که توسط این حروف منتشر می  شود بسیار زننده است و از دوردست نیز چشم مخاطبان را خیره می کند . از تابلو نئون شیشه ای هم می توان به صورت تابلو سر در مغازه و هم به صورت تابلو پشت ویترینی استفاده نمود .

تابلو ال ای دی در تهران :

تابلو ال ای دی تهران یک نوع تابلوی تبلیغاتی دیجیتالی است که بر اساس ماژول کار می کند . تابلو ال ای دی با توجه به سلیقه سفارش دهندگان به دو شکل متفاوت تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان قابل اجراست . جدیداً هم از این نوع تابلو به صورت نواری برای تزیین دو درب ورودی و دور ویترین استفاده می کنند . تابلو ال ای دی می تواند هم به عنوان تابلو سر در مغازه نصب شود و هم در مسافتی دورتر از محل کسب به عنوان تبلیغات محیطی مورد استفاده قرار گیرد.

تابلو لاسوگاسی در تهران :

تابلو لاسوگاس ابتدا در شهر لاسوگاس رونمایی شد و بدلیل توریستی بودن این شهر توسط افراد مختلف کپی برداری شده و طرز طراحی و ساخت آن به شهرها و کشورهای دیگر منتقل شد .   در کشور ما نیز تابلو لاسوگاس با جلوه های نوری ویژه طراحی و پیاده سازی می شود .

تابلو پیکسلی در تهران :

تابلو پیکسلی یکی از تابلوهایی است که بیشتر برای مغازه هایی مثل بستنی و آبمیوه فروشی مناسب است . تابلو پیکسلی یک کنترلر دارد و از یک حافظه برای کنترل کردن افکت های نوری استفاده می شود . نحوه روشن و خاموش شدن نور بخش های مختلف تابلو و نحوه اجرای بازی های انیمیشنی نوری توسط برنامه تعیین می شود .

تابلو پولکی در تهران :

تابلو پولکی با استفاده از یک لایه نازک پلاستیکی با نام تایل در بخش زیرین حروف برجسته ، پیاده سازی می شود . تایل ها در اشکال هندسی متعدد قابل اجرا و پیاده سازی هستند . بدلیل داشتن حالت لغزان و درخشان تابلو پولکی از دوردست جلوه بصری جذابی را به نمایش می گذارد .

تلویزیون شهری در تهران :

تلویزیون شهری تهران یک نمایشگر دیجیتال عظیم الجثه است که در مکان های پرازدحام نصب می شود . صاحبین مشاغل با خرید تلویزیون شهری و یا اجاره تلویزیون شهری می توانند کلیپ های تبلیغاتی مرتبط با مکان کسب ، محصولات و یا خدمات خود را در این تلویزیون ها پخش نمایند و مشتریان را با نحوه عملکرد کار خود آگاه سازند .

تابلو بنری در تهران :

تابلو بنر در تهران کاربردهای زیادی هم در عرصه تبلیغات و هم در حوزه آگاه سازی و اطلاع رسانی های عمومی و تخصصی دارد . از بنر برای تبلیغات ، آگهی های ترحیم و تسلیت و تبریکات ، اطلاع رسانی های عمومی شهری توسط شهرداری ها و دیگر کاربردها استفاده می شود . روزانه بنر های زیادی توسط آژانس های تبلیغاتی چاپ می شوند و به معرض نمایش در می آیند .

تابلو راهنما در تهران :

تهران شهر بزرگ و شلوغی است و حاوی کوچه ها ، خیابان ها ، مکان های توریستی و تفریحی ، مراکز خرید و مکان های تجاری و شرکت های بسیاری است . افراد در طول شبانه روز در حال رفت و آمد و مراوده با یکدیگر هستند . بدون وجود تابلو راهنما پیدا کردن یک آدرس یا بخشی از یک مکان تجاری بزرگ امکان پذیر نیست . در دنیای امروزی نمی توان بدون تابلو راهنما زندگی آسوده ای را تصور کرد زیرا بدون این تابلوها انسان ها دچار سردرگمی و گمراهی می شوند و زمان ، هزینه و انژری افراد به بطالت خواهد رفت .

بورس تابلوسازی در تهران :

شهرهای شلوغ و پرازدحام مکان هایی هستند که اشتغال در حیطه های متعدد از تعداد رقبای بالایی برخوردار است . بنابراین برندهایی از طرف مشتریان در میان رقبای زیاد مورد استقبال واقع می شوند که از لحاظ اجرا و کیفیت و همچنین قیمت در رده مناسبی واقع شده باشند . استان و شهرستان های تهران معمولاً برای هر صنفی که در حال فعالیت هستند حاوی بورس است که انتخاب برند های معروف و باکیفیت را برای مشتریان ساده می سازد . تابلوسازی نیز این امر مستثنی نبوده و در تهران شامل چندین مکان متعدد در بورس می باشد .

نمایشگاه تابلوسازی :

در پایتخت هر چند وقت یکبار نمایشگاه هایی برای اصناف و حوزه های کاری متعدد احداث می شود این شامل صنف تابلوسازی نیز هست . هر چند وقت یکبار نمایشگاه تابلوسازی در تهران و شهرهای مختلف جهت معرفی محصولات جدید ، فروش و کسب مشتریان بیشتر برگزار می شود.

تابلوسازی اغلب در چه مشاغلی کاربرد دارد ؟

تابلوسازی اغلب برای فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌ها و مغازه‌ها کاربرد دارد. از جمله مشاغلی که اغلب از تابلو برای معرفی کسب و کار خود استفاده می‌کنند میتوان به تابلوسازی برای طلافروشی، تابلوسازی برای غرفه های نمایشگاهی، تابلوسازی برای مطب و پزشکان و … اشاره کرد.

تابلو حروف برجسته چیست؟

تابلو حروف برجسته یکی از نوین ‌ترین شیوه‌ های نمایش و معرفی یک کسب‌ و کار در قالب حروف و نماد های گرافیکی است. دیگر به خاطر نمی ‌آوریم تابلو های سر در مغازه‌ ها قبل از وجود تابلو های حروف برجسته به چه شکل بوده‌اند. اما این نسل از تابلو ها مزین شده به حروف زیبا که از جلوه و درخشندگی خاصی برخوردارند حتی اگر برای لحظه ‌ای کوتاه از کنارشان گذر کرده ‌ایم به‌ خوبی در یادمان نقش بسته ‌اند.

ساختار حروف برجسته چگونه است ؟

حروف برجسته از فلزات و پلاستیک ساخته می ‌شوند. این حروف می‌توانند با نور و بدون نور باشند. قسمت اصلی یک تابلوی حروف برجسته شامل لایه رویین که نمای کار است، قسمت لبه ‌ها و پشت و زیرساز و قسمت نورپردازی آن می باشد.

روکش ‌ها و کناره ‌های حروف از ور ق‌های آلومینیومی یا چنلیوم و پلاستیک ساخته می ‌شود. از لایه‌ های اکریلیک برای روکش لبه ها از MDF  و یا PVC زیر حروف، از ورق وینیل های رنگی و یا ساده و یا پلکسی شفاف برای پوشاندن حروف استفاده می شود.

معرفی انواع حروف برجسته که در تابلوسازی

اگر در صدد تغییر تابلوی فروشگاه خود هستید با مطالعه این مقاله این امکان برای شما فراهم می شود تا با اطلاعات مفیدی دست به انجام این کار بزنید. دانستن تفاوت بین انواع حروف برجسته بهترین شروع برای انتخاب آن است.

حروف برجسته ‌ای که در تابلو های معرفی بالای درب مغازه ‌ها نصب می‌شود بر اساس متریالی که در آن به‌ کار رفته به چند دسته تقسیم می‌شوند. حروف برجسته در مجموعه ‌ای از رنگ ‌ها، فونت ها و اندازه‌ ها در دسترس اند. همچنین هر روز ترکیب کردن مواد در کنار یکدیگر سبب خلق نوعی جدید می‌شود. تنها کمی خلاقیت و سلیقه نیاز است تا تابلوی خاص و سفارشی را که همیشه به‌ دنبال آن بوده اید بدست آورید.

تابلو چنلیوم

محبوب ‌ترین نوع حروف برجسته تابلو چنلیوم است. چنلیوم در واقع همان فلز آلومینیوم است که در طی چند مرحله پردازش به صورتی براق و درخشنده و به نوعی آلیاژ آلومینیوم تبدیل گشته ‌است که استحکام و درخشندگی بالایی پیدا کرده است.

این ورق‌ های چنلیوم پس ‌از این ‌که با دستگاه ‌های اتوماتیک به اشکال مختلفی از حروف تبدیل شد به صورتی قالبی درمی‌آید که محل قرارگیری چراغ‌ های اس ام دی و ال ‌ای‌ دی است و سپس لایه ‌ای از ورق اکریلیک روی این قالب را می‌پوشاند.

قسمت زیرین با استفاده از جوشکاری و یا پانچ به لبه ها متصل می‌شود و آن را تبدیل به حجمی می‌کند تا بتوان نوار های ال ‌ای‌ دی را درون آن قرار داد.

ضخامت ورق‌ های چنلیوم متفاوت است و باید هنگام ساخت به ابعاد حروف توجه کرد. چرا که هرکدام از ضخامت مناسب یک سایز از حروف است.

انواع تابلوی مغازه – بهترین راه انتخاب
انواع تابلوی مغازه – بهترین راه انتخاب

 انواع تابلو چنلیوم،تابلو سازی در تهران

تابلوهای چنلیوم نیز به اشکال مختلف تولید می‌شوند که بیس همه آن ‌ها و قالب کلی و اصلی آن از چنلیوم ساخته ‌شده و تنها در ظاهر و تلفیق مواد و لایه ‌ها و نحوه نورپردازی اندکی با هم متفاوت هستند. در ادامه تعدادی از آن ‌ها را معرفی خواهیم نمود.

دلیل تنوع تابلو هایی با جنس چنلیوم قیمت مقرون به صرفه این حروف است. علاوه بر این استحکام آن به گونه ای است که در برابر رطوبت و انواع شرایط آب و هوایی مقاومت دارد و از آنجایی که بیشتر این تابلو های حروف برجسته در فضای بیرونی نصب می شوند این خاصیتی فوق العاده محسوب می شود.

چنلیوم ساده

مینیمال ترین و ساده‌ ترین نوع چنلیوم است که در طراحی آن تنها از قالب چنلیوم در حاشیه و لایه پلکسی ‌گلاس بر روی آن قرار گرفته، استفاده شده‌ است و در رنگ ‌بندی متفاوت می‌توان آن را سفارش داد.

چنلیوم RGB

RGB به ‌معنای طیف رنگی کاملی از ترکیبات سه ‌رنگ قرمز سبز و آبی است که در نورپردازی این تابلو ها میتوان به کار برد و محدودیت رنگی در این نوع از حروف برجسته وجود ندارد. این تنوع در طیف رنگی باعث می شود دستتان در انتخاب هر رنگ از میان ۱۶ میلیون رنگ دیجیتال باز باشد.

پلکسی دوبل

همانگونه که از نام آن مشخص است از دو لایه ورق پلکسی ساخته می‌شود که میتوان یکی را در قسمت لبه و زیر ساز و دیگرین لایه را برای قسمت رویین و در انواع رنگ‌ ها در کنار هم بکار برد.

حروف برجسته پانچ یا الماسی و ستاره‌ ای

همگی نام یک نوع از حروف برجسته است که سوراخ ‌های پانچ ریز با تراکم بالا بر روی قالب چنلیوم و یا بر روی ورقه پلکسی ایجاد می‌شود و نور لامپ های ال ای دی که از آن عبور می‌کند به مانند الماس ‌های ریزی است که در تابلو نصب ‌شده و درخشندگی بسیار بالایی در شب دارد.

چنلیوم لبه طلایی

لبه ‌های چنلیوم طلائی رنگ در این نوع با عرض چند میلی‌متر بر روی ورق آکریلیک کشیده ‌شده که رنگ طلایی آن درخشندگی فوق‌ العاده‌ای به کار می‌بخشد. رنگ طلایی با ترکیب با هر رنگ دیگر بسیار زیبا ظاهر می شود.

تابلو کریستالی،تابلو سازی در تهران

نوع کریستال حروف برجسته از جنس بلور های کریستال تشکیل ‌شده که به‌ صورت درخشان و شفاف در کنار یکدیگر قرار گرفته ‌اند که حالتی مانند شیشه ‌های شکسته را تداعی می‌ کند. شکست نور پس ‌از روشن ‌شدن حروف حالتی زیبا به این تابلو می ‌بخشد.

نحوه ساخت تابلو پولکی ،

نحوه اجرا و ساخت تابلو پولکی

یکی از منحصر به فردترین خصوصیات این نوع از تابلوها، برخورداری از تفاوت خیره کننده در طراحی و تولید آنها است. منظور از پولک‌های به کار رفته در تولید این نوع از تابلوها، همان کاشی‌های کوچک است که به صورت از پیش ساخته شده طراحی و تولید شده‌اند.

این نوع از کاشی‌ها به سبب طراحی خارق العاده و برخورداری از فنرهای فلزی مناسب به راحتی بر روی زمینه تابلو مورد نظر مونتاژ شده و جذابیت آنها را بیش از پیش خواهند نمود.

متریال اصلی این نوع از تایل‌های پولکی، پلاستیک فشرده است که در انواع مختلف، دایره‌ای و مربع، به بازار عرضه شده‌اند. هر کدام از این تایل‌ها در رنگ بندی‌های متنوعی وجود دارند که با توجه به نظر مصرف کننده، قابل بهره برداری خواهند بود.

با توجه به چشم نواز بودن این نوع از تابلوها و همچنین برخورداری از تنوع خیره کننده در انواع مدل‌های آنها، تاکنون شاهد بازخورد بسیار بالایی آنها در بازار رقابتی، بوده‌ایم.

نحوه قرارگیری پولکی بر روی قالب

یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی خاص و جذاب این نوع از تابلوها، توجه به نحوه قرارگیری پولک‌ها بر روی زمینه ساخت تابلو پولکی می‌باشد.

برای نصب پولک‌های مورد نظر با توجه به ابعاد و همچنین اشکال هندسی آنها، نصب کننده سعی می‌کندکه از فضاها بهترین استفاده را نموده و از ایجاد کمترین فاصله نیز جلوگیری نمایند.

هرچه تراکم این نوع از تابلوها به سبب نصب صحیح پولک‎‌ها بیشتر باشد، سطح کار شما و در نهایت تابلو پولکی مورد نظر از جذابیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

قبل از مونتاژ پولکها، باید از آماده بودن سطح کار و همچنین برخورداری از پین‌های آلومینیومی از پیش ساخته شده، مطمئن باشید. سپس پولکها به راحتی بر روی صفحه مورد نظر مونتاژ می‌شوند.

لازم به ذکر است که این نوع از پولک‌ها به سبب برخورداری از انواع مختلف، بازتاب نور و همچنین تراکم مختلفی را نیز در بر خواهند داشت. اگر طرفدار بازتاب جذاب و تراکم بسیار بالایی هستید، همراه ما باشید تا شما را با انواع جذاب آنها آشنا کنیم.

نحوه پیاده سازی نمای تابلو پولکی

مهمترین اصل برای پیاده سازی تابلو پولکی، برخورداری از یک سطح صاف مانند ورق کامپوزیت، پروفیل آهنی، چوب ترمود و غیره است.

بعد از چیدن پین توسط افراد ذیصلاح بر روی سطح مورد نظر، حال می‌توان اقدام به استفاده از حروف برجسته بر روی پولکی‌ها نمود. این نوع از حروف با برخورداری از متریا‌ل‌های مختلف، می توانند جذابیت این نوع از تابلوها را بیش از پیش نمایند.

اولین گام برای آماده سازی این حروف برجسته، انتخاب نوع حروف برجسته مناسب می‌باشد. حروف آماده شده را می‌توان بر روی قالب پولکی سوار کرده و تابلو آماده شده را بر روی محل مورد نظر نصب نمایید.

انواع تابلو پولکی

این نوع از تابلوها نیز به سبب استفاده از متریال‌های مختلف در طراحی و تولید، از انواع بسیار مختلفی برخوردار خواهند بود. گروه صنعتی کسا، اقدام به ارائه‌ی اطلاعات دقیقی در زمینه‌ی این نوع از تابلوهای تبلیغاتی برجسته نموده است. پیشنهاد می‌کنیم برای شناخت انواع این نوع از تابلوها، همراه ما باشید.

تابلو پولکی طلایی

توجه به تقاضا و نیاز مشتریان یکی از مهم‌ترین اصول مشتری مداری است. در انتخاب این نوع از تابلوها نیز نظر مشتریان بسی حائز اهمیت خواهد بود.

یکی از رنگ‌های پرطرفدار و محبوب که اغلب مشتریان به دنبال تهیه آنها هستند، انتخاب تابلو پولکی طلایی می‌باشد. این تابلو به سبب برخورداری از طیف رنگی خاص و منحصر به فرد، مورد استقبال بسیاری از مخاطبین قرار گرفته است و همچنین این نوع تابلو شباهت زیادی با تابلو چلنیوم طلایی دارد.

اما در خرید و بهره برداری از این تابلوها، توجه به برخی از موارد بسیار کاربردی و مهم خواهد بود. نکته اول در خرید این نوع از تابلوها، توجه به شکل هندسی مناسب آنها است.

این نوع از پولک‌های طلایی در دو حالت اکلیلی و میرور به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام می‌توانند بر روی جذابیت ظاهری تابلوهای پولکی نقش بسزایی داشته باشند.

نکته بعدی که بسیار مهم است و باید در هنگام خرید این نوع از تابلو‌ها بسیار به آن توجه نمود، استفاده از مواد درجه یک به سبب افزایش ماندگاری و ثبات رنگ بالای آنها، است.

این نوع از تابلوها باید از لایه محافظ در برابر اشعه ماورای بنفش نیز برخوردار باشند تا ماندگاری بلندمدتی را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشند.

بیلبورد پولکی

حتما شما هم شاهد تاثیر گذاری فوق العاده بیلبوردها بر روی تبلیغات کاربردی مختلف بوده‌اید. این نوع از تابلوهای تبلیغاتی به عنوان بزرگترین تبلیغات در سطح کشور شناخته شده‌اند که می‌توانند موارد استفاده گسترده‌ای را برای مصرف کنندگان در بر داشته باشند.

اما اگر به دنبال یک راهکار جذاب و فوق العاده برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان هستید، انتخاب زمینه پولکی برای آنها بسیار هوشمندانه است.

تابلوهای پولکی با انعکاس فوق‌العاده‌ی نور، می‌توانند توجه سرنشینان و بسیاری از مخاطبین را به سمت خود جلب نموده و از این رو تبلیغات حیرت انگیزی را برای برندهای معتبر در بر داشته باشند.

این بیلبورد پولکی با بهره‌برداری از رقص پولکی خود، می‌تواند زیبایی خاص و ویژه‌ای را برای رهگذران و مسافرین به همراه داشته باشد.

تابلو پولکی ال ای دی

تصور کنید که یک رقص نور و انیمیشن سازی بر روی یک بک گراند پولکی اتفاق بیفتد!! حتما شما هم با این اتفاق هیجان زده خواهید شد.

یکی از راهکارهای تاثیرگذار بر روی مشتریان جهت ترغیب برای خرید، ایجاد حس خوشایند در آنها خواهد بود. تابلو پولکی ال ای دی با برخورداری از این خصوصیت، می‌تواند به عنوان یکی از جذاب‌ترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تبلیغات تاثیرگذار، به شمار برود.

لازم به ذکر است که این نوع از تابلو‌ها در دو نوع ثابت و روان قابل اجرا هستند که، هر کدام از آنها تاثیرگذاری متفاوتی را در بر خواهند داشت.

تابلو پولکی چلنیوم

همانطور که می‌دانید این نوع از تابلوها از انواع مختلفی برخوردار هستند. یکی از انواع پرطرفدار تابلو چلنیوم، انواع پولکی آنها است که در موارد خاصی مانند طلافروشی و غیره مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

تابلو پولکی فلکسی

از دیگر انواع تابلوهای پولکی است که می‌تواند زیبایی خاص و خیره کننده‌ای را برای محیط کاری شما، به همراه داشته باشد.

تابلو پولکی نئون

جنس رویه حروف در این نوع از تابلوها، نئون بوده و به راحتی می‌توانند در عبور نور از خود، نقش داشته باشند. لذا این نوع از متریال‌ها در کنار پولک‌های درخشان، می‌توانند جذابیت فوق العاده‌ای را در بر داشته باشند.

تابلو پولکی لایت باکس

تابلو های لایت باکس تبلیغاتی، به سبب قابلیت آویزان بودن، جذابیت بسیار زیادی را در بر خواهند داشت.

مزایای تابلو پولکی

این نوع از تابلوها مزایای فوق العاده‌ای را برای مخاطبین در بر خواهند داشت. از جمله مزایای برجسته در این نوع از تابلوها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مقاومت بسیار بالا در برابر نور خورشید به سبب برخورداری از لایه محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش
  • تنوع بسیار بالا در رنگ (طلایی، نقره‌ای، آبی، مشکی و غیره)
  • جلوه و نمای بسیار زیبا در شب
  • طول عمر و ماندگاری بالا به سبب کیفیت فوق العاده
  • موارد استفاده‌ی گسترده
  • سهولت در بهره برداری و استفاده
  • تنوع در اشکال هندسی
  • برخورداری از بازتاب فوق العاده به سبب جلوه‌ی آینه‌ای جذاب

قیمت تابلو پولکی به چه عواملی بستگی دارد؟

عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت تابلوهای تبلیغاتی دخیل هستند. این نوع از تابلوها نیز از این قاعده مستثنی نبوده و عوامل بسیار زیادی بر روی افزایش و یا کاهش قیمت آنها تاثیرگذار بوده است.

حروف برجسته فلزی

ساخت تابلو های فلزی ساخته‌ شده از فلزاتی همچون مس، برنج، آهن، استیل و آلومینیوم است. زمانی که روی سطح خودکار  استفاده می شوند به دلیل این ‌که براق هستند و جلاد داده شده‌اند حالتی زیبا دارد و البته میتوان این فلزات را با مواد و لایه‌ های دیگری همچون پلکسی‌گلاس ترکیب کرد و تابلو هایی خلاقانه طراحی کرد. این نوع از حروف برجسته در محیط ‌هایی که خود پرنور هستند مانند فضا های داخلی فروشگاه نمای بهتری دارند.

می‌توان برای جلوه بخشیدن به این حروف در اطراف آن لامپ‌ های نواری اس ام دی کار گذاشت. برای انجام آن حروف را با فاصله ای یک سانتی متری بالاتر از پنل تابلو نصب میکنند و نور از قسمت زیرین حروف و کناره ها دیده می شود.تابلوسازی در تهران

بورس تابلو نئون تهران

بورس تابلو نئون تهران شرکت تابلوسازان  دارای کلیه امکانات لازم برای اجرای خدمات تابلوسازی در تهران از جمله کارگران مجرب و واجد شرایط-کیفیت بالای -دسترسی به مواد اولیه مرغوب و فضای مناسب (در تهران) می باشد.
مشتریانی که در تهران به دنبال تابلو هستند دغدغه هایی از قبیل قیمت-کیفیت-تضمین-طراحی زیبا و… بالاترین کیفیت در تهران پاسخگوی نیازهای این دسته از مشتریان عزیز است. لازم به ذکر است که دفتر مرکزی این شرکت در مرکز تهران (ستارخان) قرار دارد و به راحتی قابل دسترسی است.

بورس تابلو نئون تهران،شما باید بیلبوردهای رقابتی با کیفیت بالا را برای جذب مخاطبان هدف خود انتخاب کنید. اما با وجود بردهای کوچک و بزرگ و متفاوت در تهران how نحوه انتخاب بردهای متناسب با نیازهای تجاری شما Like مواردی مانند:
* انتخاب یک تابلوی حرفه ای
* خدمات مشتری
* کیفیت
* حرفه ای
* تجربه
* شماث تاثیر زیادی بر مخاطب دارید
* تنظیم
* ارتباط با تولید صفحه
* خدمات کامل

تعمیر و نگهداری انواع تابلو
تعمیر و نگهداری انواع تابلو

حروف برجسته لاس ‌وگاسی

این نوع حروف برجسته را با لامپ ‌های حبابی بزرگ ادیسونی می‌شناسیم. قالب حروف از جنس فلز است که توخالی اند و محل قرارگیری چراغ ‌ها هستند. جذابیت این مدل هنگام شب بسیار زیاد است. حالت وینتیج این حروف مناسب کافه ها و رستوران ها است. ترکیب آن با پنل های ترموود حالتی زیبا و روستیک ایجاد می کند.

تابلو لبه سوئدی،تابلو سازی در تهران

در تابلو های لبه سوئدی لایه پلکسی‌گلاس مماس بر روی قالب اصلی و از جنس آلومینیوم قرار دارد و ظاهری کادربندی تری دارند به‌ جای ورق پلکسی می‌توان از سایر مواد مثل استیل، تکه ‌های کریستال و مولتی استایل استفاده کرد.

حروف برجسته نئونی

در این نوع داخل حروف لوله ‌های گاز نئون قرار داده می ‌شود که از خود نور ساطع می ‌کنند. این نور از داخل رویه آکریلیک حروف عبور کرده و برای رسیدن به رنگ دلخواه می‌توان از یک روکش وینیل شفاف و رنگی روی سطح اکریلیک استفاده کرد.

همانگونه که اشاره شد بر خلاف تابلو های قدیمی حروف برجسته انعطاف ‌پذیری زیادی در طراحی دارند و ظاهر متمایز و سفارشی شده ای را ارائه می‌کند که می‌توانند کسب‌ و کار شما را از سایر رقبایتان جدا کند. حروف برجسته را می‌توانید در انواع سبک ‌ها، فونت ها، اندازه و طرح ‌های رنگی و نحوه نورپردازی متناسب با کسب ‌و کار خود انتخاب کنید.

نصب و سفارش حروف برجسته چگونه صورت می گیرد؟

بدون شک برای سفارش حروف برجسته به عنوان نمادی از فعالیت خود نیاز به دریافت مشاوره ای بیشتر از مطالب گفته شده دارید.

تابلوسازان | تابلو سازی در تهران

5/5 - (3 امتیاز)

Related Posts

1 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • yusef7884
    2023/12/03 11:30

    تابلوسازی در تهران
    تابلوسازی در تهران به شیوه های متفاوت قابل اجرا و پیاده سازی است . در روزهای اخیر زمانی که در کوچه و خیابان ها یک نگاه کلی به تابلوهای نصب شده در سر درب مکان های تجاری داشته باشیم ، مشاهده می کنیم که اکثریت تابلوها ظاهری براق و درخشان دارند و در داخل حروف برجسته طراحی شده در تابلوها ، انواع اشکال هندسی همچون دایره ، ستاره ، الماس و کریستال به چشم می خورد . این مدل از تابلوها ، تابلو چلنیوم نام دارد و در حال حاضر در استان تهران به عنوان یکی از پرکاربردترین نوع تابلوهاست .

    تابلوسازی تهران
    تابلوسازی تهران رقابت زیادی دارد و در سطح شهرها تعداد زیادی مغازه تابلوسازی که سازنده انواع حروف برجسته هستند ، وجود دارد . علاوه بر مغازه ها سایت های زیادی کار تابلوسازی انجام می دهند . تابلوسازی یک هنر بالقوه است که منجر به خلق یک طرح زیبا می شود و یک کار هنرمندانه را به نمایش می گذارد . این طرح در مقابل دیدگان عموم قرار می گیرد و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و یک دکوراسیون ، جلوه بصری زیبایی را برای مکان تجاری به همراه می آورد . بنابراین اگر تازه کار هستید و می خواهید یک تابلوی تبلیغاتی سفارش دهید یا اگر از تابلوهای قدیمی خود خسته شدید و قصد تعویض آن را دارید ، بهتر است از تابلوهای مدرن و جذاب امروزی استفاده کنید تا بتوانید سالها از آن تابلو در مکان تجاری خودتان بهره ببرید.

    تابلوسازی در تهران
    تابلوسازی در تهران با پیشرفت بسیار زیادی مواجه شده است و روز به روز نیز پله های ترقی را با سرعت می پیماید. زیرا این صنعت امروزه جزو پر طرفدار ترین صنعت ها و پرکاربردترین صنعت ها به حساب می‌ آید و تمام کسب و کار ها به آن نیازمند هستند. و از آن جایی که تابلو مهمترین وسیله برای تبلیغ یک کسب و کار و معرفی آن به افراد مختلف می باشد، تابلوسازی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست