اندازه استاندارد تابلو مغازه

اندازه استاندارد تابلو مغازه

اندازه استاندارد تابلو مغازه

اندازه استاندارد تابلو مغازه

اندازه استاندارد تابلو مغازه، در نظر گرفتن متراژ و ابعاد تابلو مغازه جزو اصلی ترین فاکتورها در ساخت تابلوهای تبلیغاتی به شمار می رود. عدم تناسب ابعاد تابلو با متراژ مغازه می تواند نتیجه کار به طور کلی منفی کند و تابلوی تبلیغاتی نتواند باعث جذب مشتری شود.

یکی از موثر ترین روش ها برای معرفی برند و یا خدمات کسب و کار بدون شک استفاده از تابلوهای تبلیغاتی می باشد. در این مطلب از سایت رد گرافیک به معرفی ابعاد استاندارد تابلو مغازه می پردازیم. امروزه در صنعت تابلوسازی از بهترین و جدید ترین روش ها و تکنولوژی در ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شود.

روش های جدید تابلوسازی هر روز در حال توسعه می باشد. استفاده از تابلوهای تبلیغاتی برای تمامی کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای تازه تاسیس بسیار مهم و ضروری می باشد. امروزه در صنعت تابلوسازی شاهد طراحی و اجرای تابلوهای برجسته هستیم که یکی از مهم ترین پیشرفت ها در این صنعت می باشد. از پرطرفدار ترین تابلوهای تبلیغاتی می توان به تابلو چلنیوم، کامپوزیت، فلکسی، ال ای دی و… اشاره کرد.

ابعاد تابلو مغازه باید در چه حالتی باشد ؟

ابعاد تابلو مغازه باید در استانداردترین حالت خود باشد. تصور کنید در حال قدم زدن در شهر هستید و با مغازه ای مواجه می شوید که مساحت کمی دارد اما در سردرب مغازه تابلویی بسیار بزرگ نصب شده است. مطمئنا با دیدن ابعاد تابلو مغازه در ذوق شما خورده و هیچ تناسب و هماهنگی در ابعاد آن و مغازه ندیده اید. این مساله موجب می شود که برای مشتری دافعه ایجاد شود و هر چه که طرح تابلو زیبا و جذاب باشد تاثیری در اصل ماجرا نخواهد داشت. علاوه بر این مورد باید در انتخاب نورپردازی تابلو مغازه و فاکتورهای مهم دیگر نیز دقت کنید. در مطالب پیش به تفصیل در این باره صحبت کرده ایم.

دلایل توجه به ابعاد استاندارد تابلو

ابعاد تابلو مغازه جزو مواردی است که باید در مراحل ابتدایی ساخت تابلو مغازه و در حین طراحی تعیین شود. به هیچ عنوان نمی توان بعد از اتمام طراحی نسبت به تغییر سایز تابلو اقدام کرد. زیرا المان هایی که در طراحی به کار برده می شوند بر اساس سازی هستند که در ابتدا برای آن تعریف کرده اید. در صورتی که بخواهید بعد از اتمام طراحی سایز تابلو مغازه را تغییر دهید باید تمام المان ها را نیز تغییر دهید و این مساله می تواند کار شما را دو برابر و دشوارتر کند. تابلو مانند ویترین مغازه عمل می کند و به همان اندازه تاثیر گذار است. قبل از طراحی تابلو باید هدف خود را از ساخت آن تعیین کنید. تصور کنید که مغازه شما تنها به وسیله تابلو دیده می شود و هیچ چیز دیگری برای نشان دادن به مشتری وجود ندارد. در این شرایط چه مواردی را در نظر می گیرید؟ نحوه طراحی , استفاده از رنگ ها و نحوه صحیح نورپردازی همگی جزو پارامترهای مهم در طراحی تابلو هستند که نادیده گرفتن هر کدام از آن ها می تواند به میزان زیادی در کاهش کیفیت و نتیجه نهایی کار موثر باشند.

فاکتورهای مهم اندازه استاندارد تابلو مغازه

متاسفانه برخی از صاحبین کسب و کار نوعی از تابلو تبلیغاتی را انتخاب می کنند که فاقد ویژگی های مورد نظر است و مشتری به هیچ عنوان نمی توان با آن ارتباط برقرار کند. علاوه بر این صاحبین مشاغل باید به خوبی بدانند که نگهداری و مراقبت از تابلو می تواند به مرور زمان هزینه های آن ها را کاهش دهد. زیرا موجب می شود تا تابلو همیشه تمیز و براق بماند و آلودگی های مختلف بر روی آن قرار نگیرد.

تابلو تبلیغاتی باید کاملا خوانا باشد

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین عوامل موثر در کیفیت و ابعاد تابلو مغازه این است که تابلو باید کاملا خوانا باشد. در ایجاد این شرایط برای مشتری باید کارهای زیر را انجام دهید. مطمئن باشید اگر مشتری در چند ثانیه اول نتواند با تابلوی تبلیغاتی شما ارتباط برقرار کند برای همیشه او را از دست داده اید مگر اینکه به طور اتفاقی وارد فروشگاه شما بشود ! یکی از فاکتورهای مهم در خوانایی تابلو ، ابعاد آن است. ابعاد تابلو باید کاملا متناسب با سر درب فروشگاه باشد.

تابلو سازی تهران
تابلو سازی تهران

قابل مشاهده از زوایای مختلف باشد

یکی از موارد مهم در ایجاد خوانایی برای تابلو مغازه قابلیت مشاهده آن از زوایای مختلف است. تمام افرادی که از کنار فروشگاه شما عبور می کنند باید به راحتی تابلوی شما را ببیند و بتوانند متن و لوگوی آن را مشاهده کنند. در حال حاضر نوعی از تابلو تبلیغاتی به نام ” تابلو دو طرفه ” وجود دارد که در مطالب گذشته به طور مفصل به آن اشاره کردیم. این تابلو ها دارای دو طرف هستند که تمام اطلاعات در هر دو طرف تابلو درج می شود. تابلوهای دو طرفه گزینه مناسبی برای جلب توجه مشتری و افزایش خوانایی آن محسوب می شود. این تابلوها در ابعاد مختلفی نیز تولید می شوند که انتخاب آن بستگی به نیاز ، سلیقه و بودجه شما دارد. همچنین تابلوهایی که دارای نورپردازی عالی هستند نیز برای مشتری جذابیت ایجاد می کنند.

محل نصب تابلو مناسب باشد

محل نصب تابلو باید نحوی باشد که از فاصله دور نیز مشاهده شود. برخی از افراد یک اشتباه بزرگ در سفارش ابعاد تابلو و محل نصب آن مرتکب می شوند و آن هم عدم نصب تابلو بر سردرب فروشگاه است. در صورتی که بهترین مکان برای نمایش تابلو سردرب فروشگاه می باشد. اگر تابلو را در فاصله ای دور از فروشگاه نصب کنید هیج تاثیری در جذب مشتری نخواهد داشت حتی اگر ابعادی بسیار بزرگ برای آن در نظر گرفته باشید.

فونت و قطر قلم مناسب داشته باشد

قطر قلم و فونت حروف برجسته باید با ابعاد تابلو تناسب داشته باشد. اگر تابلو از ابعاد بزرگی برخوردار است شما نباید از قطر قلم کوچک برای آن استفاده کنید. زیرا به هیچ عنوان جلوه خوبی پیدا نخواهد کرد و جذابیت خود را برای مشتری از دست می دهد.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب اندازه استاندارد تابلو مغازه

در انتخاب ابعاد تابلو مغازه عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند که هر کدام به تنهایی می تواند تعیین کننده باشد. در ادامه به معرفی مهم ترین عوامل می پردازیم.

استانداردها

رعایت استانداردها جزو عواملی است که هیچ سلیقه و قانون از پیش تعیین شده ای نمی تواند در آن خللی ایجاد کند و در صنعت تابلوسازی همیشه این استاندارد ها رعایت می‌شود. به طور مثال استانداردها تعیین می کنند که ابعاد تابلو نباید خیلی کوچکتر از سردرب مغازه باشد. زیرا دیده نمی شود و نمی تواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد.

سلقیه افراد

سلیقه افراد می تواند در تعیین ابعاد تابلو مغازه تاثیر گذار باشد. اما همان طور که اشاره کردیم این سلیقه نمی تواند پا را از استانداردها فراتر بگذارد و تابلویی را بسازد که تاثیر گذاری نداشته باشد. اما لازم به ذکر است که برخی از طرح ها باید در ابعاد خاصی پیاده سازی شوند. به همین دلیل است که نمی توان از تمام طرح ها در اغلب کسب و کارها استفاده کرد.

قوانین شهرداری

شهرداری جزو ارگان هایی است که تاثیر زیادی در تعیین ابعاد تابلو مغازه و بسیاری از المان های شهری دارد. به همین دلیل است که قبل از ساخت تابلو باید مجوز آن از جانب شهرداری صادر شود تا هیچ گونه مغایرتی با قوانین نداشته باشد. در صورتی که ابعاد مورد نظر با قوانین سازگاری نداشت شما مجبور به اصلاح ابعاد و درخواست مجدد خواهید شد.

سبک تابلو

صنعت تابلو سازی یک صنعت پیشرو و خلاق است. هر روز شاهد ورود ایده ها و طرح های جدید در این صنعت هستیم. وجود سبک های مختلف موجب می شود تا هر کدام از آن ها شرایط خاصی برای اجرا داشته باشند. به طور مثال برخی از طرح ها قابل اجرا در ابعاد بسیار بزرگ نیستند و برای مشاغلی مناسب اند که از نظر مساحت محدود اند و می توانند از این ایده ها استفاده کنند.

بودجه مورد نیاز

به جرات می توان گفت که اجرای تبلیغات در هر صنف و صنعتی نیاز به صرف بودجه دارد. در ساخت تابلوی مغازه نیز باید این مورد را در نظر بگیرید. طبیعی است که ابعاد بزرگ نیاز به صرف هزینه و بودجه بیشتری دارد زیرا نیاز به زحمت , تلاش , دقت و متریال بیشتری نیز خواهد داشت. اما برخی از تابلوها علاوه بر زیبایی و جذابیت چشم گیری که دارند از نظز هزینه بسیار مقرون به صرفه هستند و با یکبار هزینه کردن می توان تا سال های متمادی از آن ها استفاده کرد.

عوامل تاثیرگذار روی ابعاد تابلوی مغازه

معمولاً برای طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی باید ابعاد استاندارد تابلو را که در قوانین و مصوبه های شهرداری عنوان شده است، در نظر بگیرید. البته مشتریانی هم هستند که ترجیح می دهند تابلوهای بزرگتری داشته باشند و از این طریق مشتریان بیشتری را جذب کنند. در هر صورت اگر تابلوی شما ابعاد بزرگی داشته باشد و یا اندازه متن روی تابلو بزرگتر از حد استاندارد باشد؛ تاثیر بیشتری در جذابیت و گیرایی تابلو دارد که در نهایت برای مدت زمان طولانی به چشم عابران می آید.

اندازه استاندارد تابلو مغازه-تابلوسازان
اندازه استاندارد تابلو مغازه-تابلوسازان

عوامل تاثیرگذار روی ابعاد تابلوی مغازه عبارتند از:

سلیقه

اگرچه بهتراست ابعاد تابلو از حالت استاندارد آن فراتر نرود؛ اما به هر حال سلیقه مشتری سفارش دهنده تابلو در این کار، دخیل است و خیلی از افراد ترجیح می ‌دهند با وجود داشتن یک مغازه نسبتاً کوچک؛ تابلوی واضح و مشخصی، داشته باشند. بنابراین به هنگام سفارش گرفتن حتما باید با مشتری در این باره، مشورت کرد.

برند و نوع فعالیت

اگر نمایندگی برند خاصی را دارید؛ مشخصا ابعاد از پیش تعیین شده ای در اختیار دارید و می توانید سفارش ساخت آن را به یک تابلوسازی معتبر، بدهید اما اگر یک فروشگاه پوشاک بزرگ دارید؛ داشتن یک تابلوی مغازه بزرگ با تایپوگرافی خاص و برجسته، می تواند نیاز شما را مرتفع سازد. بنابراین توجه به نوع کسب و کار و فعالیتی که قرار است در مغازه انجام شود؛ اهمیت داشته و در تعیین ابعاد تابلو، اثرگذار است.

جایگاه نصب تابلو

در این مورد بهتر است با مجری تبلیغاتی مشورت شود و در نهایت بهترین حالت ممکن برای ابعاد تابلو، تعیین گردد. جایگاهی که برای نصب تابلو در اختیار دارید می ‌تواند روی ابعاد تابلوی مغازه، اثرگذار باشد. معمولاً ارتفاع و عرض یک مغازه مهمترین عوامل تعیین کننده ابعاد تابلو هستند. تابلوی مورد نظر نباید ابعاد آن بسیار کوچک تر از عرض مغازه باشد؛ زیرا در این صورت دیده نمی ‌شود و نمی‌ تواند در رسالت خود که همان جذب مشتری است، موفق عمل کند.

حتی در صورتی که بهترین تابلوی ممکن را داشته باشید اما آن را در فاصله ای دور از فروشگاه نصب کنید؛ هیچ تأثیری در جذب مشتری، ندارد.

اندازه و فونت حروف

فونت حروف برجسته و همچنین اندازه قلم آن باید با تابلو، هماهنگی داشته باشد. در صورتی که تابلویی با ابعاد بزرگ سفارش داده اید؛ نباید از قطر قلم کوچک برای تهیه حروف برجسته آن، استفاده شود زیرا جلوه جذابی پیدا نمی کند.

قابلیت دید داشتن از زوایای مختلف

افرادی که از کنار فروشگاه شما عبور می ‌کنند؛ باید بتوانند به راحتی تابلوی شما را ببینند و متن و برند یا لوگوی آن را مشاهده کنند. معمولا تابلوهایی که برای سر درب مغازه انتخاب می شود؛ از نوع تابلوهایی با قابلیت نورپردازی هستند که بتواند در شب هنگام نیز جلوه ‌گری کند و نگاه مخاطب را به خود، جذب کند. لازم است نصاب تابلوهای تبلیغاتی قبل از انجام فرآیند نصب، تابلو را از تمامی زوایای ممکن بررسی کند تا بتواند بهترین زاویه دید را برای نصب تابلو، پیدا کند.

خوانایی

اگر قرار است یک تابلو با ابعاد کوچکتر ساخته شود؛ بهتر است تا حد امکان نوشته های کمتری روی آن، حک شود. این موضوع یکی از دلایل اصلی خوانایی تابلوهاست. زمانی که نوشته های ریز و البته طولانی روی یک تابلوی کوچک قرار گیرد؛ خوانایی آن کم شده و احتمال اینکه چنین تابلویی در ذهن مشتری ماندگار شود، بسیار پایین می آید. بنابراین، این موضوع را باید در نظر بگیرید که مشتری با دیدن تابلو حداقل در چند ثانیه اول بتواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند و از حوزه فعالیت شما، مطلع شود.

رنگ بندی

واقعا نیازی نیست برای تابلوهایی که ابعاد کوچک دارند از طیف های رنگی بالایی، استفاده کنید. این کار نه تنها جذابیتی برای تابلوی کوچک شما ایجاد نمی کند؛ بلکه باعث می شود تابلو بیش از حد شلوغ شده و از هدف اصلی که همان شناخت شما و معرفی کسب و کار شما به مخاطب است، دور شود. استفاده از ترکیب رنگ های بیشتر معمولاً برای تابلوهایی با ابعاد بزرگ تر، استفاده می شود.

هزینه

مسلما هر چقدر ابعاد یک تابلو بیشتر شود؛ هزینه طراحی و ساخت آن هم بالاتر می رود. بنابراین اگر از نظر هزینه محدودیت دارید؛ بهتر است به سراغ تابلوهای مقرون به صرفه با ابعاد کوچکتر بروید. این ‌گونه تابلوها هم به نوبه خود جذاب هستند. البته می توانید در ابتدای تاسیس مغازه از یک تابلو کوچک تر استفاده کرده و به مرور و با گسترش کسب و کار خود؛ یک تابلوی بزرگ تر، سفارش دهید.

سبک تابلو

موضوع دیگری که در تعیین ابعاد تابلو تاثیر دارد؛ سبک آن است. بعضی از تابلوها مثل چلنیوم قابلیت نورپردازی داشته و برای این کار باید در ابعاد مشخصی، تولید شوند. بنابراین، برخی از سبک های خاص تابلو، قابلیت اجرا و پیاده سازی روی ابعاد کوچک را ندارند.

زمانی که فردی تصمیم می گیرد برای مغازه یک تابلوی تبلیغاتی سفارش دهد؛ باید از شهرداری مجوز این کار را دریافت کند و این به دلیل همان استانداردهای تعیین شده توسط شهرداری است. در قوانین مربوطه آنچه که برای تعیین ابعاد تابلو ذکر شده است شامل وجود یا عدم وجود بالکن، ابعاد دهنه ورودی مغازه، ارتفاع پیشانی و… می باشد.

ابعاد تابلو و تاثیر آن در زیبا سازی شهر

تابلوهای تبلیغاتی تاثیر زیادی در زیبا یا نازیبا کردن چهره و فضای شهری دارند. امروزه اغلب، انواع تابلو مغازه ها در سایز استاندارد تولید می شوند زیرا همان طور که اشاره کردیم قبل از نصب تابلو باید مجوز های لازم از شهرداری صادر شود. در سال های اخیر در نظر گرفتن ابعاد تابلو مغازه و رعایت استانداردها در کنار فاکتورهایی مانند طرح و نورپردازی توانسته تا حد زیادی چهره شهر های کشور را زیباتر کند. ورود تکنولوژی در این صنعت به مراتب موجب پیشرفت و ارتقای آن شده است. به نحوی که در سال های اخیر شاهد تولید تابلو هایی بسیار جذاب بوده ایم. تابلوهایی که علاوه بر زیبایی دارای ماندگاری و ویژگی های خاص بوده اند. تکنولوژی در روند تولید تابلو نیز وارد شده است و در تمام جوانب ان تاثیر مثبتی به جای گذاشته است. به طور مثال در سال های گذشته برای برش ورق های پلکسی و ساخت حروف برجسته چلنیوم از دست استفاده می شد .برش دستی ورق ها موجب می شد تا کیفیت کار کاهش پیدا کند اما با ورود دستگاه های برش لیزری این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و ما شاهد ساخت تابلو با روندی سریع تر و کیفیتی بالاتر هستیم.

اهمیت توجه به ابعاد تابلو مغازه

انتخاب ابعاد استاندارد تابلو مغازه یکی از اصلی ترین موارد در ساخت و طراحی تابلو تبلیغاتی می باشد. البته این نکته مهم را در نظر داشته باشید. باید متناسب با نوع کسب و کار خود از تابلو تبلیغاتی استفاده کنید. تابلو مغازه در واقع نشان دهنده نوع کسب و کار شما می باشد. از این رو در جذب بیشتر مشتریان نیز بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. طرح و رنگ تابلو تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید خاص و منحصر به فرد باشد. یکی از مهم ترین موارد در انتخاب تابلو تبلیغاتی مناسب بدون شک مشخص کردن هدف خود از ساخت تابلو می باشد. نورپردازی نیز در تابلو تبلیغاتی بسیار مهم می باشد.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب ابعاد تابلو مغازه

در انتخاب ابعاد استاندارد تابلو مغازه برخی عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار می باشند. تابلو مغازه شناسنامه و هویت کسب و کار شما محسوب می شود. برای انتخاب بهترین تابلو تبلیغاتی باید برخی نکات مهم و اساسی را در نظر داشته باشید. در ادامه با عوامل تاثیر گذار در انتخاب ابعاد تابلو مغازه آشنا خواهید شد:

  • رعایت استانداردهای موجود
  • در نظر داشتن سلیقه مخاطبان
  • رعایت قوانین شهرداری
  • بودجه مورد نیاز
  • انتخاب سبک مناسب تابلو

بررسی بهترین مکان نصب تابلو

برای استفاده از تابلوهای تبلیغاتی باید به برخی موارد توجه کافی داشته باشید. مواردی از قبیل ابعاد استاندارد تابلو مغازه، طراحی تابلو، نورپردازی، محل مناسب برای نصب تابلو و… از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی صحیح تابلو مغازه برای سفارش دهنده و سازنده تابلو بسیار مهم می باشد. از این رو در ابتدا باید مکان نصب تابلو مغازه و نوع کاربرد آن را به خوبی مشخص کنید. محتوا و تصاویری که انتخاب می کنید باید مناسب و تاثیر گذار باشد چرا که تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتریان به همراه دارد. بهترین مکان نصب تابلو مغازه بدون شک درب ورودی مغازه می باشد. که تاثیر زیادی در جذب مشتریان برای ورود به مغازه دارد.

فاکتورهای مهم در انتخاب تابلو مغازه

همانطور که گفته شد به معرفی ابعاد استاندارد تابلو مغازه در این مطلب پرداختیم. عدم توجه به این موضوع بدون شک باعث عدم جذب مشتریان خواهد شد. تابلو مغازه در واقع نشان دهنده نوع کسب و کار شما می باشد. از این رو در جذب بیشتر مشتریان نیز بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. طرح و رنگ تابلو تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید خاص و منحصر به فرد باشد. در ادامه با فاکتور های مهم در انتخاب ابعاد تابلو مغازه آشنا خواهید شد:

  • انتخاب محتوا مناسب
  • قابل مشاهده از زوایای مختلف
  • محل مناسب نصب تابلو
  • فونت و اندازه قلم مناسب
  • نورپردازی منحصر به فرد
  • طراحی خاص و خیره کننده

چرا ابعاد تابلو اهمیت دارد؟

تصور کنید به تازگی یک فروشگاه بسیار بزرگ با دکوراسیون مدرنی، تأسیس کرده اید اما برای سفارش تابلو تبلیغاتی به ابعاد آن توجه نکرده و یک تابلو با ابعاد کوچک، سفارش داده اید. در چنین شرایطی بسیار بعید است که رهگذری با توجه به تابلوی فروشگاه شما، وارد آن شود زیرا چنین تابلویی آنچنان گیرایی ندارد. بنابراین همان اندازه که به کیفیت محصول و خدمات خود اهمیت می دهید؛ باید به تابلو و ابعاد آن هم حساس باشید. تابلوها در زیباسازی نمای بیرونی مغازه بسیار موثر هستند و می توانند باعث جذب مشتری شوند. علاوه بر این، زمانی که برند و یا نام مغازه شما به طور واضح و در ابعاد مناسبی به دیگران نمایش داده شود؛ بهتر در ذهن ها ماندگار می شوید.

 

سوالات متداول اندازه استاندارد تابلو مغازه

  1. اهمیت توجه به ابعاد تابلو مغازه به چه صورت است؟
    باید متناسب با نوع کسب و کار خود از تابلو تبلیغاتی استفاده کنید. تابلو مغازه در واقع نشان دهنده نوع کسب و کار شما می باشد. از این رو در جذب بیشتر مشتریان نیز بسیار مهم و تاثیرگذار می باشد. طرح و رنگ تابلو تبلیغاتی که انتخاب می کنید باید خاص و منحصر به فرد باشد. یکی از مهم ترین موارد در انتخاب تابلو تبلیغاتی مناسب بدون شک مشخص کردن هدف خود از ساخت تابلو می باشد.
  2. عوامل تاثیر گذار در انتخاب ابعاد تابلو مغازه به چه صورت است؟
    عوامل تاثیر گذار در انتخاب ابعاد تابلو مغازه شامل رعایت استانداردهای موجود، در نظر داشتن سلیقه مخاطبان، رعایت قوانین شهرداری، بودجه مورد نیاز و انتخاب سبک مناسب تابلو می باشد.
  3. فاکتورهای مهم در انتخاب تابلو مغازه به چه صورت است؟
    فاکتورهای مهم در انتخاب تابلو مغازه شامل انتخاب محتوا مناسب، قابل مشاهده از زوایای مختلف، محل مناسب نصب تابلو، فونت و اندازه قلم مناسب، نورپردازی منحصر به فرد و طراحی خاص و خیره کننده می باشد.
سخن پایانی اندازه استاندارد تابلو مغازه

در این مطلب همانطور که گفته شد به معرفی ابعاد استاندارد تابلو مغازه پرداختیم. یکی از مهم ترین موارد در ساخت تابلوهای تبلیغاتی بدون شک در نظر داشتن متراژ و ابعاد مناسب تابلو مغازه می باشد. تابلو مغازه در واقع نشان دهنده نوع کسب و کار شما می باشد.

اندازه استاندارد تابلو مغازه | تابلوسازان ، تابلو سازی در تهران و کرج

رای شما به این نوشته

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست